1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars 2

Discussie in 'Games' gestart door Kimi NL, 8 feb 2017.

  1. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Met die M1 Procar? Dat was SUGO.
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Heb ik ook last van inderdaad.
     
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik ook, zie er meestal maar twee of drie terwijl er echt wel een tiental lobby's moet zijn. In deel 1 zag je er meestal wel een stuk of 10 in het begin.
     
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Nee, met die BMW Driftbak
     
  5. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik zie wel iets van 20/30 lobby's staan steeds. Maar bij het gros join je vaak op een niet-zo-lekker-getimed moment en kun je gelijk leaven na het lange laadscherm.
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben zeer benieuwd naar deze game, al zou ik er eerst even aan willen snuffelen alvorens 60 euro stuk te slaan op de complete game. Is er zicht op de komst van een demo toevallig? Juist bij racegames lijkt mij een demo zeer relevant wegens het gevoel dat toch echt juist moet zijn. Zo was ik bij de Forza 7-demo blij dat de in mijn optiek kolderieke bewegingen van de camera uitgezet konden worden, mét die bewegingen deed het mij te veel aan iets als Need for Speed denken. Forza 7 (en al z'n voorgangers) speel ik net als al mijn games alleen offline. Kan me er honderden uren mee vermaken, vooral ook omdat het productieauto's betreft. PC2 omvat voornamelijk raceauto's, maar als het aanbod daarvan en de mogelijkheden voor Single Player groot genoeg zijn, hoop ik hier verslingerd aan te kunnen raken.

    /EDIT: Even zoeken helpt natuurlijk: https://www.projectcarsgame.com/project-cars-2-faq.html?lang=en 'NEE'.
     
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    het is wel een totaal anders spelletje als Forza met wel een zeer uitgebreide career als je dat interessant vindt. Als je een stuur hebt is deze zeker te prefereren boven forza maar ook met controller kunnen in de xbwracing groep mensen meekomen met de stuurtjes. Kijk maar eens in het racing gedeelte, daar vind je al onze bevindingen direct terug.
     
  8. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Krijg de tering kolere kleuters die dit spel niet serieus kunnen spelen, ben er nu wel klaar mee.
     
    Kimi NL, HRT WietHoK NL en Beltoni vinden dit leuk.
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Kimi NL vindt dit leuk.
  10. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Ik ga geen vingers wijzen maar de verantwoordelijke weten prima wat ze hebben gedaan.
    Als ik een keer op Pole qualify wil ik een normale race kunnen rijden, als positie nummer 2 je al inhaalt voor de startlijn en je vervolgens het gras in duwde en er dan ook nog iemand is die een ander moedwillig van de baan af beukt die vervolgens de baan terug op spint die ik niet meer kan ontwijken dan word ik goed pissed.
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    En terecht ook. Ik zou voor de cup ook geen rollende start doen omdat er nog teveel mee gerotzooit kan worden, zeker zonder warmup lap. Ik wil er ook voor kiezen om langere races te doen tijdens het oefenen zodat je ook went en het timen van je inhaalactie. Tevens werkt het pijltjes systeem ook niet feilloos want zijwaarts kun je vaak niet zien of er iemand naast je zit.
     
  12. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik weet niet of die optie op de xbox versie zit maar je kunt ook ergens aanzetten dat je race engineer aangeeft of er een auto naast je zit. Dit dus als extra awareness naast de pijltjes.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Spotters heb ik aan staan geloof ik maar die heb ik online nog niet op enige assistentie kunnen betrappen
     
  14. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Oh. Ok. Ik vind het prima werken op de pc met online races.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Zal het morgen even checken voor de zekerheid
     
  16. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik heb race engineer en spotter op "always" staan.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Heerlijke game om te spelen, maar hij kan wel een X1X upgrade gebruiken...
    Trouwens weer een sound bug waarbij je de engine niet hoort

    Volgens mij zijn ze bij Slightlymad studio's wel fan van ene Senna...
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2017
  18. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Erger me daar wel aan. Ik ben dat eeuwige gefap op Senna de hele tijd meer dan zat.
     
    B Tender en X-Junk vinden dit leuk.
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Hadden ze nou ieder keer over Michael Schumacher dan had ik er geen moeite mee :+
     
  20. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Heb ik iets gemist?
     

Deel Deze Pagina