1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 23 sep 2017.

  1. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    4-3-2-1 werkt prima maar 4-2-3-1 is te verdedigend? Moet dat niet andersom zijn?
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Speelde als laatste 343, maar merk dat ik het niet red en dus nu zelfs 433-5. Bevalt me tot nu toe erg goed. Ook een aantal wedstrijden 4321 gespeeld, maar mis de flanken dan toch te veel.
     
  3. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Is er iemand die niet zoveel met zn transferlijst doet en mij de +30 cadeau wil geven?
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hoe werkt dat snipen nou in FUT? Ik zorg ervoor dat de buy now van een speler zo laag mogelijk is en zoek dan de goedkoopste. Maar waarom ben ik altijd te laat als de speler net 1 sec op de markt staat? Zijn het bots ofzo? Deed het gister met wilshere voor een uur ongeveer en het is me maar twee keer gelukt om em heel goedkoop te krijgen. Heel vaag iig

    Iemand nog goede trading tips? :D
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Even een vraagje over FUT: Wat is de maximale tijd dat je een speler op de TL kan zetten? 24 uur nog steeds, of langer?

    Kleine tip die mij altijd erg geholpen heeft in online manager games wat betreft het verkopen van spelers: Zet ze tussen 19.00 uur en 20.30 online, dan zijn de meeste gebruikers in Europa online. Als je dan een 90+ Ronaldo of Messi hebt, dan denk ik ook dat het in FIFA een hoop extra geld kan opleveren. Ik hoop alleen dat jullie mijn bovenstaande vraag nog wel even willen beantwoorden. Ga de game vanmiddag of morgen even ophalen.
     
  6. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    3 dagen kun je iemand op de tl zetten
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Je tip klopt met als toevoeging dat doordeweeks de prijzen lager zijn.
    Dus inkopen in de ochtend doordeweeks en verkopen rond jouw genoemde tijden vanaf vrijdag.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb nog een aantal Premier League spelers die ik wil verkopen, o.a Eriksen en Dele Alli. Wanneer ga ik hier het meeste voor krijgen? Dit weekend al of nog even wachten tot volgende week?
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Kut kaarten verkopen om ruimte te maken dus. Dan gaat handelen wel lukken. In de ochtend inkopen moet ook wel lukken, maar zal wel niet op een paar uur aankomen. Zo goedkoop mogelijk inkopen en geen buy out neem ik aan? Bij Hattrick op het internet gebruiken we een term die bid war heet, daar kan je echt geen buy out bij gebruiken.

    Het is een manier om de prijs van een speler op te kunnen drijven. Ik mis de auto bid functie nog wel in FUT, maar misschien zit die er nu wel in??? Best, dan koop ik gewoon op doordeweekse dagen in en zet ik ze vrijdag te koop voor maximaal twee dagen en zonder buy out.
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Dan gaat het lastig worden.

    Ik koop enkel soms met buy-out als de prijzen goed zijn. Vaak voor en na events, als de markt overspoelt word. Verder dus voor weinig en bieden op dezelfde item de eerste drie pagina’s. Dan ‘vang’ je altijd wel iets.
    Verkopen enkel in de avond en dan juist met een nette buy-out. Ook max een uur, want niemand kijkt op pagina 12 of verder. Bij handelen moet je het hebben van de mensen die het handelen niet interesseert, die willen nu gewoon een speler aanschaffen.
    Verder om de zoveel tijd zet ik +50 vebruiksitems te koop voor iets boven de marktprijs. Omdat ze dan zo dicht op elkaar staan, verkoop je er nig aardig wat.

    Enfin,.... hopelijk heb je hier iets aan. Zoals al eerder aangegeven wil je echt die top 100 halen dan kost het tijd. Gelukkig zit ik vaak even een paar minuten te wachten en dan pak ik de app.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    App gebruik ik zelf niet, maar kan je in game ook een beetje achter het gemiddelde komen qua prijs @Bidle ??? Maximaal een uur te koop zetten, dat is duidelijk. Als ik een speler inkoop voor 10K, hoe kan ik dan weten wat ik er in het weekend voor kan vragen en met welke buy out? Max vijf keer de aanschafprijs of zoiets? Ik wil me echt wel inzetten bij FUT, maar de handel lijkt me nog best lastig op deze manier. Geduld op langere termijn heb ik wel. :)
     
  12. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Nope.

    4-2-3-1 is een meer defensieve formatie en 4-3-2-1 wat aanvallender. Met 4-2-3-1 heb je twee defensieve middenvelders voor je verdediging staan en 3 aanvallende middenvelders (5 mans middenveld). Met 4-3-2-1 staan je drie middenvelders hoger en speel je met drie spitsen (vleugelspelers staan meer naar binnen).

    Ik denk dat er vanavond een klein dipje zal zijn in prijzen aangezien dan de ones to watch kaarten in packs komen en mensen veel packs gaan openen. Volgende week zal het weer gaan stijgen richting de Weekend League.
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat is een kwestie van de prijzen in de gaten houden. Ik volge sommige spelers en dan zie je waarvoor ze verkocht zijn.
    5x zoveel vragen zal lastig worden. Je kan het beste even de linkjes lezen in de openingspost. Met name op fifauteam staat een hoop standaard info.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Net inderdaad een korte video gezien van die gozer die al eens eerder hier wat postte. Vooral de tip van vrijdag openen en handelen rond 19.00 uur. Dat van de tijd wist ik al, maar de dag dat je het beste kan openen nog niet, nooit geweten ook. Zal ook even die link nog bekijken met de prijzen van kaarten, maar kan dat niet constant in de gaten houden. Heb maar een kleine smartphone, dus de app is ook niet echt handig. Ga de link over de prijzen zeker bekijken zo meteen, dan me even inlezen en daarna zien we wel.
     
  15. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik speel momenteel 433(4) en ik ben ook weer 3421 gaan spelen wat me tot nu toe wel bevalt. Ik ben van beide formaties er echter nog niet volledig overtuigd van, maar ik ben in ieder geval momenteel nog ongeslagen (22-2-0, waarvan 4 wedstrijden FUT Champs kwalificatie). Ik merk vooral in de 433(4) dat de middenvelders gigantisch belangrijk bij mij zijn. In 3421 zijn ze in principe ook de kracht van de hele formatie, maar vallen ze toch iets minder op.
     
  16. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Kreeg gisteren bij game mania zon blaadje mee en kreeg ik dus een code met 15 euro aan waarde van jumbopakketten. Code net ingevuld en staat in de 5 pakketten maar kom ik net op ultimate team heb ik maar 1 pakje gekregen komt de rest later dan ?
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, 1 per week.
     
  18. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Mané 2x kopen voor 40k per stuk vorige week. Vandaag voor 155k ofzo per stuk verkocht :thumbs:

    Welkom jeugdheld Larsson :whistle:
     
    AntraXxX en Bidle vinden dit leuk.
  19. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Iemand wat serieuze tips?Misschien moet ik er weer even inkomen maar ben net gedegradeerd uit divisie 7,terwijl ik vorig jaar standaard in divisie 2 of 1 zat.Speel nu 41212(2) en heb nog niet het beste team maar bij de tegenstanders is elk passje goed en word gek van lui die alleen maar 1,2tjes doen.Als ik instap maak ik het voor hun makkelijker maar als ik de aanvallers gewoon voor me hou gebeurt er ook vrij weinig
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Geen idee hoe je speelt, maar ik probeer veel te verdedigen met mijn middenvelders. Mee teruglopen en een kant ‘opdwingen’.
    Instappen is iig dodelijk, maar dat heb je al ondervonden. ;-)
     

Deel Deze Pagina