1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Motorsport 7

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 12 jun 2017.

  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Zag de normale editie vandaag al liggen bij intertoys keizerswaard rotterdam.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Is Forza 7 region-free. Zag hier in HK de Asian/Hong Kong release liggen voor 60 euro (Ultimate edition), dus (hopelijk) inclusief alle content, maar gaat dat gezeik geven met online mp/marketplace ofzo?

    En zijn die car/wheel physics nu ok of roteren ze allemaal om hun as?
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Lees toch weer een hoop gezeik over de performance van de PC versie. Balen, toch maar wachten dan...
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Meh, gezwicht! Heb de standard edition gekocht.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Doe je goed aan, vermaak me er weer prima mee. Enkel jammer van de Mod kaartjes, verder prima spel.
     
  6. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Zijn dat weer van die mod kaartjes zoals infm6? Waardeloze uitvinding vond ik dat toen. Standaard dirtylap times.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nu, enkel met restricties, dus geen dirty-gedoe.
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    De 350z klinkt ook fijn zeg ^^
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ultimate heeft niet alle content!. Het heeft de carpas, geen seizoenpas. Extra dlc als extra banen e.d. zitten niet inbegrepen bij de Ultimate wanneer die komen.
    Roteren nog steeds om hun as. VIP is nu niets meer waard eigenlijk, je krijgt auto's die ook normaal te verdienen zijn en het geeft geen dubbele credits. Je kan een keer of 4 een mod gebruiken voor dubbele credits.
    AI is nog steeds niet goed, sterker nog het is imo slechter dan vorige titels (incl Horizon titels). Spel zit vol met bugs, had er vandaag één waarbij het spel gewoon meerdere malen mijn xbox liet crashen.
    Eigenlijk is het 60+ euro kostende DLC met nauwelijks nieuwe auto's en maar een stuk of drie nieuwe banen.
    Het is niet zo dat je er totaal geen plezier aan kunt beleven. Maar als je al je twijfels heb dan zou ik hem lekker laten liggen. Ik heb hem via de xbox marketplace gekocht, echt serieus overwogen om mijn pre order te cancellen. Uiteindelijk niet gedaan, maar eigenlijk had ik dat wel moeten doen.
     
    Zumpelvelder en Yi-Long vinden dit leuk.
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Thanks man. Het lijkt wel alsof MS er soms alles aan doet om maar zoveel mogelijk potentiele gamers weer af te stoten met dit soort BS. Dan laat ik hem lekker liggen.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Zo is gamen tegenwoordig man
     
  12. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Nu weet ik niet of Peter een voorliefde voor andere meer sim achtige racegames heeft (die momenteel ook niet bepaald perfect op de markt verschijnen) en daardoor er anders naar kijkt, maar ik ben het met zijn oordeel niet helemaal eens. Ik vind Forza 7 lekkerder rijden dan Forza 6, grafisch heeft de game zowaar nog een forse stap opwaarts gedaan en is het autoverzamelen principe, wat ik altijd erg leuk vind, meer uitdagend geworden. Ik heb ook nog werkelijk geen enkele bug beleefd en de game is bij mij volstrekt smooth zonder crashes gedraaid.

    Wel ga ik mee met het verhaal omtrent de AI wat ik momenteel het enige echte noemenswaardige minpunt vind.
    Daarnaast kan ik wel kleine minpuntjes noemen die mijn score/waarde-oordeel over de game niet heel erg beinvloeden:
    -sommige automodellen missen nieuwe uitvoeringen
    -geluid soms prima maar bij sommige auto's ook weer niet
    -geen timetrials op basis van klasse over alle tracks heen zoals in forza 6
    -ik moet het zelf nog testen maar met stuur lijkt de game niet ideaal te werken

    Overall vind ik het echt een heerlijke game en begrijp dan ook dat de game uitstekende cijfers scoort.
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Opmerkelijke conclusies trekt hij idd.

    Ook nog geen enkele bug beleefd in zo'n 10 uur gameplay.
    Spel is een duidelijke verbetering tov deel 6.

    Enige punt van kritiek vind ik de lange laadtijden. Daar heb ik dan weer minder last van door langere races te doen waardoor je alsnog een kwartier onafgebroken speelt.
    als ik voor korte races zou gaan zou het me wel echt gaan storen.

    Als je wel vastlopers ervaart etc is dat natuurlijk wel erg irritant, zelf geen last van gehad gelukkig.
     
  14. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Iemand hier nog goeie wheel settings?? Anders toch maar met controller racen

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Nog niet. Mss morgen met stuur aan de slag. Probeer forzamotorsport.net anders eens. Grote community.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  16. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Zal wel 't laatste worden
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik prefereer sim boven arcade. Maar ik speel beide soorten en heb met beide varianten en alles wat er tussen in zit plezier. Forza speel ik al sinds deel 1.
    Een forse grafische stap ten opzichte van deel 6 zie ik wat anders. tenzij je op 4k/hdr speelt, die optie heb ik niet dus vergeleken met F6 is het voor mij wel wat beter, maar niet enorm.
    Wat betreft rijden, gezien de vele opties kan dat van persoon tot persoon verschillen. Echt anders, danwel beter dan F6 vind ik het niet echt.

    Maar als het zeg maar F6 was, met veel nieuwe auto's, nieuwe banen, een verbeterde AI, dan zou ik het niet eens zo erg vinden. Zoals het nu is echter is de AI juist niet beter, zijn er nauwelijks nieuwe auto's en banen. En dat, naast andere punten zoals het VIP, dat je niet zomaar auto's kan kopen als je niet het juiste verzamel level heb, bugs, geluid (vooral het collision geluid gaat mij ergeren) en nog wat andere punten doen mij zeggen tegen iemand die twijfelt, 'koop het niet'.
    En het is niet allemaal slecht of zo. De interface vind ik wat beter. De laadtijden storen mij niet eens eigenlijk, die waren bij F5 en F6 ook niet uitmuntend. En de homologation is voor sommige spel-elementen een goede toevoeging.

    Zoals ik zei, je kunt zeker spel beleven aan het spel. Maar anderzijds, het is 2017, de tijd van Gran Turismo waarbij het niet uitmaakte hoe shit de AI was en het puur om de ervaring en het verzamelen ging is ook wel voorbij. Dat kon nog met F1 en F2, nu mag ik inmiddels wel op zijn minst een redelijke tot goede AI verwachten. Zeker als men met statements als 'most comprehensive, beautiful and authentic racing game ever made' of 'the ultimate racing experience' komt. En dan heb ik het nog niet eens over het 'dynamic' verhaal, wat imo richting false advertising gaat.
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Heb helaas het probleem dat ik mijn eigen bericht niet kan editten, dus als een mod het erbij wil plaatsen, graag.

    Ik besef mij dat ik misschien wel heel negatief overkom over F7. Het is niet zo dat het spel slecht is, ik speel het zelf en vermaak mij er wel mee. Maar ik speel al jaren deze serie, ondanks de gebreken, en een nieuw deel koop ik dan ook elke keer. Alleen als iemand twijfelt over de aankoop dan ben ik van mening dat het beter is om het zekere voor het onzekere te nemen en het niet te kopen. En wat ik ook vind is dat 'wij' als spelers van deze serie met weer een nieuw deel wel wat meer mogen verwachten als dat we nu gehad hebben.
     
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Heb hem ook gekocht, uiteindelijk heb ik mijn Xbox One voor de exclusives :+.
    Had alleen Forza 6 ook bij lange na niet uitgespeeld, vond het daarbij heel jammer dat je heel snel een ziek wagenpark had.
    Met die wheel spins elk lvl, had na een aantal levels al een LaFerrari, F1 auto van Lotus en een Veyron.
    Vind het juist leuk om zoals in GT vroeger echt voor een auto te moeten sparen etc.

    Add mij maar als je ooit samen wilt racen of voor time trials oid: NuclearGoat.
     
  20. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Wat is er gebeurt met de chase camera die in bochten schuin achter de auto komt te hangen vreselijk irritant..
     

Deel Deze Pagina