1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Waarom zie ik geen real Madrid?
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, voor de PC geef ik het eventjes op tot er iemand is die me helpen kan. De tweede versie van de option flie doet het gewoon niet en ik wil graag weten of anderen dit probleem ook hebben. Zo niet, vertel me dan even hoe je het gedaan hebt...
     
  3. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb zowel de Bundesliga als de Premier League (ook compleet La Liga,Serie A, Football League Championship) werkend via de PC versie maar wellicht gebruik ik niet dezelfde Option Files als jij. Ik kan het je wel uitleggen als je dat wilt, ik gebruik de PES Start Up Option File van Reddit trouwens.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb er eentje van PESUniverse, maar als je het kan uitleggen, graag :) Hij werkt met WEPES, waar alle data instaat.
     
  5. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    Die van mij werkt ook met WEPES. Hier kun je de Option File downloaden: http://www.mediafire.com/file/07eh7n58skathdu/PES2018_Start_UP_Option_File.zip . Deze pak je vervolgens uit met bijvoorbeeld Winrar, dan kopieer je de uitgepakte folder naar de WEPES folder. Als je Windows gebruikt typ je via start: pro evolution soccer 2018 en klik je deze map aan. Vervolgens ga je naar de map pro evolution soccer 2018 en open je de WEPES folder. Open de Bundesliga map en verwijder van elk typ de stadion.jpg en coach afbeelding, deze zorgt voor problemen maar kan je later nog handmatig toevoegen als je dat wil. Dan kan je de game opstarten, ga je naar instellingen en voer je eerst de live-update uit.

    Daarna:
    In EDIT MODE Menu, go Data Management > Import/Export > Import Competition
    Import the files by clicking SQUARE and Go To Detailed settings
    When Installed, go to Competition Structure and go to draw size
    Select BUNDESLIGA and decrease draw size to 18
    Now select > Europe > Navigate to the Other Euro Team
    Transfer over Dortmund, Leipzig & Schalke
    Now go Data Management > Import/Export > Import Team
    Press SQUARE BUTTON on PS4 pad and Go To Detailed Settings
    Tick the second box - Apply player and squad data

    Hier trouwens een tutorial:

    misschien ook handig, als het niet lukt laat maar weten waar weten waar het fout gaat.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja dat heb ik allemaal gedaan... zonder succes! ik heb het trouwens over de nieuwste option file V2 en daar zou de Bundesliga al goed in moeten zitten.
    Ik ga zo de tutorial ten overvloede nog eens bekijken, maar ik begin te geloven dat er een fout in zit...

    Maar bedankt voor de moeite. :)
     
  7. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    Werkt
    Oh, dit had ik ook. Dit is makkelijk te verhelpen. Ga naar het team dat je wilt aanpassen in edit mode, gameplan, default, reset all settings.

     
  8. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    Hm, dus eigenlijk werkt heel de Option File werkt niet bij jou? Zowel de clubnamen, competities, shirts, logo's en spelers van Bundesliga en Premier League zijn nog steeds onaangepast? Doen jullie trouwens zowel het tweede en derde vinkje aanvinken, apply player data and squad data en overwriting image files on the same name?
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Het is toch niet zo dat je na installatie van V2 ook al je voortgang in MyClub of de ML kwijt raakt ?
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, er is een patch geweest voor OF v.1 van PesUniverse en die deed het wel. Maar deze v2 versie dus niet.Bij deze versie doet 'import competition' doet het altijd wel, maar Import Team geeft altijd een foutmelding. Wat betreft het vinkje: Op verschillende manieren geprobeerd , maar het maakte geen verschil.
    Wat die gast in het filmpje zei over stadion deleten e.d. heb ik nog niet geprobeerd.
     
  11. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Weet iemand waar ik die code kan verzilveren van bolt en al die extra dingen? Heb m op de PS4 maar geen idee waar ik die code kan invoeren...
     
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Waarschijnlijk in de Store
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Gewoon in de PS Store, codes inwisselen.
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  14. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Moet deze update nog uitkomen of?
     
  15. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ja moet nog
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    OF V2 op de PS4 gelukkig zonder problemen kunnen installeren. Duurde wel lang :)
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, ik was het zat met dat PES universe, dus dan maar Wahk option-file en die werkt gewoon.
    Op PS4 moet ik het nog proberen, maar daarvan heb ik nog geen klachten gehoord, dus dat al wel werken.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Even geprobeerd en inderdaad, op de PS4 werkt v2 van PESUniverse prima!
     
  19. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Hoe duur is die?
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Gratis vanaf zaterdag.
     

Deel Deze Pagina