1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS "The Welcome Back" - Cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 5 jul 2017.

  1. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Jaaaaa, die actie was wellicht iets te opportunistisch van mij :whistle:

    Was wel serieus close racen met dat KTM ding. Maakt een hoop goed voor kut geluid dat 'ie produceert. En z'n eindeloze turbo-lag.

    Cayman reed ook dikke prima. Mits je de goede banden had. Ook geestig dat Porsche Motorsport een maandagochtend exemplaar afleverde @Kimi NL z'n garage :+
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  2. sv3nnie

    sv3nnie Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    32
    Kon er gisteren nog niet bij zijn. In de middag wel het spel gekocht (lekker op tijd!). Hoop volgende week aan te sluiten of een keer door de weeks om alvast te oefenen!
     
  3. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ja ach, vind het nu allemaal niet zo erg. Vooral mooi om te zien dat de crash best wel realistisch was. In pCars 1 waren we gewoon met z'n 3en al plakkend rechtdoor gegaan. Dit zag er, ondanks dat het voor mij een beetje onfortuinlijk was, vrij goed uit.

    KTM als cupauto lijkt me ook niet verkeerd als eerste auto hoor... Gooi dat ding op softs en hij rijdt heerlijk.
     
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik laat Kimi lekker beslissen, vind bijna alles wel lekker rijden tot nu toe. Enige waar ik van baal is dat we met een man of zeven prima races kunnen hebben maar met meer wordt het opeens dringen (ook omdat het middenveld en kop vrij dicht bij elkaar ligt).
     
  5. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Als je van de week een keertje wilt oefenen, moet je maar even een berichtje sturen:)

    Was wel geinig gisteravond, op een paar kleine incidentjes na:thumbs:. De KTM rijdt inderdaad errug lekker, al blijft de Mustang tóch mijn favoriete GT4 wagen. En stiekem blijf ik de GTO klasse ook geweldig vinden, gisteren ook weer met de Diablo.
     
  6. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Gisteren ging het volgens mij allemaal best keurig, toch? Mijn actie in de KTM was niet om over naar huis te schrijven (ook nog eens verkeerd uitgevoerd, als je kijkt naar mijn positie op de baan) en op Long Beach was het een beetje een rommeltje, maar verder heb ik best mooi close gereden af en toe. Behoorlijk competitief ook.
     
  7. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Ik heb nog maar 21 uur gespeeld! 8)

    [​IMG]
     
    DutchOwnage en hillss vinden dit leuk.
  8. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Jawel, was over het algemeen ook best keurig maar ik doel ook meer op de post van @ColdzeroNL. Hij heeft daar wel een punt, ik heb het ook gemerkt op Brands Hatch. Het was behoorlijk duwen en trekken de eerste paar bochten, we mogen blij zijn dat het plakken eruit is anders had het al veel eerder in drama geëindigd.

    Op Long Beach had ik ook een voor mijn doen hele brutale actie tov Tender, hij weet zelf wel wat ik bedoel. Dat zal in een cuprace niet meer gebeuren;)

    Edit: de teering, zit ik alweer op 64 uur???
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  9. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Heeft Cassi eigenlijk een xbw account?
     
  10. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Als ie die nog niet heeft, zal ie dat even moeten doen. Het Hoger Gerechtshof zal binnenkort definitief uitspraak doen in zijn zaak:+ Ik ben van mening dat de aangeklaagde het recht heeft zichzelf, nogmaals en wellicht tegen beter weten in, te verdedigen.
     
  11. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Hij vertelde van de week dat hij een account had maar zijn inlog kwijt was.
    Als je het aan mij vraagt is ie al wel genoeg gestraft, heb de beelden van Kimi gezien en ja hij gaste vol door nog voor de start (Panoz) maar hij heeft niet de crash veroorzaakt (dat waren de Toyota en Mercedes). Wat hij verder daarna in de party heeft gezegd weet ik niet dus daar kan ik niets over zeggen.
    Verder snap ik @ColdzeroNL heel goed, het lijkt dat de race soms al bij de eerste bochten of start al gewonnen moet worden, dat is het gene waar ik me ook mateloos aan irriteer.
    Met jullie allround skills die veel verder gaan dan die van mij is dat in mijn ogen totaal onnodig.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2017
  12. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik ken Cassi verder niet, en heb geen 'verleden' met hem. Afgelopen week een paar keer met hem geraced maar ben hem verder op de baan niet tegengekomen. 't Lijkt me gewoon een raceliefhebber die weet hoe die de baan rond moet komen.

    Ik vind het lullig hem te 'bannen' om met ons te rijden. Ik begrijp dat er voorheen wat akkefietjes zijn geweest, maar in mijn ogen staan avonden zoals gister los van het cupracen. Waar we in de cup vooral onze bek houden tijdens kwalificatie runs en wachten met praten totdat iedereen over de finish is, staat competitiedrang gisteravond op een wat lager pitje, mag er wat meer gelachen worden en vind ik het niet zo erg als ik het onderste broodje van een sandwich ben. Dat men zich op zo'n avond wat brutaler gedraagd (zowel in chat als op de baan) vind ik allemaal prima. Zolang het er in de cup (waar de meeste van ons heel wat rondjes/uren voorbereiding in stoppen) maar serieus en eerlijk aan toe gaat.

    Dat iemand zich dan tijdens zo'n trainingsavondje 'misdraagt' hoeft van mij geen uitsluiting te beteken van de cup/groep. Helemaal niet omdat Cassi volgens mij nog niet de kans heeft gehad even iets serieuzere schoenen aan te trekken.

    Kan me voorstellen dat het echt kut moet voelen als je met je stuurtje klaar zit voor een tof avondje racen, maar dat je dan geweigerd/genegeerd wordt door de groep. Helemaal omdat je niet even 1-2-3 een nieuwe groep vind in Nederland met boys die allemaal onze dedication en snelheid hebben. We zijn volgens mij allemaal volwassen dudes, dus wat mij betreft gaan die mute-knoppen eraf en mag hij de volgende avond gewoon joinen. Zint ons iets niet dan kunnen we dat bespreken, en blijven de acties te vervelend voor andere, dan kun je altijd nog zeggen, sorry, maar blijf maar een raceje aan de kant.
     
  13. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Het is wel de vraag of er überhaupt nog plek is. Met alle - min of meer - usual suspects zitten we volgens mij al 16 man.

    Of gaan we loten? :+

    Ik weet niet precies meer wat er destijds - met PC1 - voorgevallen is, maar ik mute iemand niet zomaar.
     
  14. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik mute mijzelf altijd tijdens racen:+dat mag toch nog wel?
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  15. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik moet echt serieus met de game gaan beginnen, anders wordt het niets.
     
  16. CassiRacer

    CassiRacer Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    14
    Hallo heren na lang lopen kloten heb ik maar een nieuw account gemaakt ik hoop dat ik snel mag meedoen als sommige niet moeilijk doen,en ik denk dat GT4 een hele goede cup is persoonelijk vind ik de porsche het fijnste van ze allemaal,als jullie zeggen wat 100% zeker een baan is in de cup kan ik daar al testen,ik rij nu nog met controller maar als het goed is zit ik volgende week in mijn racestoel kijk er naar uit!
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina