Mensen ik ga eerlijk zijn hier. Ik was gisteren nogal geschrokken van de (mijn) onderlinge verschillen in rondetijden. Waar ik vorige week de verschillen nog beperkt kon houden tot tienden en honderdsten van seconden, zag ik gisteren mijn tijden met 2,3 en zelfs 4 seconden afwijken van de rest van het veld. Ik doe zelf niets aan tuning behalve bandenkeuze en benzine, misschien dat daar de verschillen zaten... Of ik had mijn dag niet, of ik ben niet goed genoeg in dit geweld ik zou het niet weten.
Ik begrijp dat hier best wel die-hards zitten. Maar ik race voor mijn lol en de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik niet weet ik of dat wel heel erg leuk ga vinden
.
Dit alles is niets ten nadele van jullie want ik heb groot respect voor deze groep en ik gun jullie om álles uit dat wagentje te halen wat erin zit, want dat is toch immers de opzet van het cupracen en feitelijk ook dit hele spel, maar ik weet dus niet of dat wel mijn cup of tea is. Ik ga uiteraard nu nog niet afhaken want dat zou érg laf zijn, maar ik ga het voor mijzelf wel even aankijken de eerste races. Als ik voor mijzelf tot de conclusie kom dat ik niet meer dan veldopvulling, dan haak ik helaas alsnog af.
Nogmaals niets ten nadele van jullie, want ik kan zelf ook genoeg doen om beter te worden. Stuurtje aanschaffen, zelf schakelen enz. maar ik ben gewoon een casual noob op race gebied en dat hou ik graag zo dus het kan zo maar zijn dat ik toch niet helemaal op mijn plek zit binnen deze groep. Dat geeft helemaal niets verder maar ik wilde toch ff mijn ei kwijt.
Klik om te vergroten...