1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Nou die wachtrij voor de guided Nightfall is ook een ramp. Mocht er iemand zin hebben om samen de Nightfall of raid te willen doen, stuur maar een PB! :)
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Xbox LFG. Stuk beter en zo gedaan. :)
     
    San vindt dit leuk.
  3. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Thanks, ga het meteen proberen!
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Servers zijn alweer up.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  5. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Waarom wint Dead Orbit ?
    Goede wapens hebben ze niet eens.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    SHADERS JONGE
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nightfall is pittig deze week. 3 tries voor 1 mannetje. Moet hem nog 2 x pff
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Niks moet natuurlijk :)

    Voor de loot al helemaal niet.
     
  9. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Ik heb iets raars met 1 van mijn controllers, de X knop werkt niet bij Destiny ( andere games wel ) als ik bijv iets wilt dismantlen maar reloaden in de game bijv kan wel |:-

    andere controller werkt wel gewoon maarja de andere controllers mankeren allemaal dat de linkstick niet goed meer is ( loopt bijv automatisch )
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nou gister aan de raid begonnen met een groep waarvan 1 iemand de tactics wist. We hebben het begin gehad met die staves, de beasts/bloemen en Bathing rituals met die orbs. Moet nog Gauntlet en de baas. Best vette raid, alleen vind ik die keys wel echt kut gedaan. Spendeer je veel tijd in de raid kun je nog eens in een maze gaan zoeken naar je gear? Met ooknog challenges? Heb van de 2 keys maar 1 key ingeleverd, geen tijd meer voor die andere... beetje jammer. Titan is nu wel 303. Hoop de raid snel af te maken zodat ik alle tactics weet.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jezus.

    Mensen met het Alpha Dashboard kunnen er dus voor zorgen dat de complete Party Chat op z'n reet gaat. Haperen, wegvallen en disconnects. Hoe dan :eek: Snap niet dat dit effect heeft op degene met een normaal dashboard.

    Op het moment dat we degene (met betreffend dashboard) dus uit de party hadden gezet waren er 0.0 problemen m.b.t de Raid.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee die keys zijn voor exotic kistjes. Die tokens die je krijgt kan je inleveren bij een NPC in de Tower wanneer je de raid cleared. Die geeft Raid gear.
     
    Pride vindt dit leuk.
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik vind dit overigens echt belachelijk.

    Clear je de ene na de andere encounter ... krijg je keys. Leuk. Vervolgens mag je blij zijn dat je 20+ keys hebt (dus 2x een Engram) en wat krijg je? Een wapen/gear stukje wat lager is als je huidige level. Ik had veel liever gezien dat de gear en weapons droppen na een encounter. Goed, dat gebeurd ook ... maar echt bizar laag. Het is (vind ik) niet belonend genoeg om de Raid constant te blijven doen.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Of de gear nu dropt of uit een robot komt die in de tower staat, maakt niet zoveel uit. Je gaat deze raid niet meer zoveel doen, omdat er geen hunger of crota of fatebringer is om te krijgen. Gear wordt uitgepoept alsof het kerstmis is en binnenkort zullen mensen die minder spelen dezelfde mening overhouden aan het spel als dat ik heb. Er zit geen endgame in.
     
    CrazY, Korkss, Schil1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    [EDIT]
    Die Tokens zijn leuk bedacht als extraatje ... maar zie toch liever een stuk gear/wapen vallen na een encounter. Daarvoor speel je toch, denk ik zo? Achteraf naar zo'n debiel robotje gaan en 2x hetzelfde item eruit graaien (dat ook nog eens lager dropt). Bij de Vault of Glass (en elke andere Raid) speelde je de Raid om een item te bemachtigen. Omdat je (na verloop van tijd) wist welk wapen of gear er dropte bij een encounter.

    Kwa end-game heb je gelijk. Als je eenmaal die 300 (of hoger) hebt bereikt valt er vrij weinig meer te doen. Hoop dan ook dat Bungie het een-en-ander aanpast zodat deze spelers weer wat te doen hebben. Strike Specific Loot, moeilijkere Events, een reden om Lost Sectors te bezoeken, Hidden Exotic Questlines, Strikes waarvan de difficulty omhoog kan.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2017
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
     
    Rampage vindt dit leuk.
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Godverdomme.

    Armor.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oh iron Banner is er? Sweet! Prestige mode ook??? :eek: NICE!

    "oh, het is nu casual banner."

    "We do not expect everyone to be successful in completing this activity. Mechanical changes to the encounters are minimal, but they are there. The Prestige Raid is about mastering a more punishing sandbox. Our goal is not to provide a boon to your character progression, but there are unique rewards to help you shine. "


    [​IMG]

    /Monkey out
     
  19. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Snap niet waarom dat in dezelde week moet gebeuren, casual banner en PM raid release....:confused:
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina