1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Motorsport 7

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 12 jun 2017.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat kun je gelukkig veranderen bij: Options -> HUD Options en dan als ik me niet vergis is het de 2e optie van boven, iets met Motion Effect ofzo. Die dan even op Normal of op Off zetten. :)
     
  2. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Dat Dynamic is wel opmerkelijk ja. Het is een soort predetermined Dynamic........

    Ik hoop dat ze rond de XBX release eens van die demopods neerzetten zodat ik eens goed dat 4K HDR kan bestuderen. Forza oogt toch altijd een beetje als een cartoon, vraag me af hoeveel beter het echt gaat worden.
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het is gewoon scripted. Wat het beinvloed is het aantal ronden van de race en de positie van de speler. Dat is gewoon helemaal niet dynamic, dat is gewoon mensen foppen.

    Dat is idd een beetje het Forza stijltje, zelf vind ik dat niet erg eigenlijk.
     
  4. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Het is gelukt bedankt!! Is een stuk beter nu.

    En nog een klein ding op xbox store staat dat de hoonigan pack ook in de nornale editie zit maar heb die helemaal niet gekregen?
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2017
  5. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb het ook niet gehad bij de normale editie
     
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik heb hem er ook niet bij gekregen

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  7. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vermaak me prima tot nu toe met de game. Handling met controller is prima te doen voor mij, veel beter dan fm6. Stuur nog niet aan toegekomen. Careermode vind ik wel leuk opgezet, weer eens wat anders dan vorige delen. Goed overzichtelijke menustructuur.

    Ik las eerder dat iemand zélf zn tegenstanders kon kiezen als je een race tegen ai doet? Enige wat ik kan vinden is bijvoorbeeld merk, rating, etc voor de hele groep. Niet welk model elke individuele ai mee rijdt.
     
  8. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378

    Dit dus. Hoe hedde gij da gedaan?
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Je maakt bij race options minimaal 2 groups aan. Group 1 van je altijd zelf onder dus zet daar dan max 1 driver, jij dus. Nu kun je bij group 2 en de rest de andere auto's uitkiezen.
     
  10. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Dit is zeer irritant als je in xbox party chat zit en je gaat naar de multiplayer van forza gaat hij automatisch in gamechat.... echt een totale no go en raak multiplayer hierdoor niet aan tot het gefikst is..
     
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Op mijn xbox tijdlijn heb ik een filmpje gezet hoe je heul simpel in free play een half miljoen bij elkaar fietst in ca. half uurtje. Ik had mn ai op Pro staan met relatief veel assists aan. En vergeet niet om op next race te klikken, anders ben je voor jan met de korte achternaam bezig geweest.
     
    NuclearGoat en Racerblade01 vinden dit leuk.
  12. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    https://www.forzamotorsport.net/en-us/news/fm7_launch_update
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ok, VIP dus weer terug naar hoe het in de vorige titels was. Prima!
    T10 laat zien dat ze in ieder geval op dat punt dus geluisterd hebben. Hopelijk doen ze dat ook nog met een paar andere zaken, maar deze verandering aan VIP is welkom.
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben enorm fan van de Forza-serie maar wegens het feit dat ik mijn XBone pas begin dit jaar heb aangeschaft, en nog maar enkele uurtjes per week tijd heb om te gamen, ben ik pas op 50 procent van de career-mode van Forza 6. Single-player only. Met 4 heb ik naast de career mode ook tientallen uren bezig geweest met 'rondklooien': foto's maken, slappe veren onder je auto, replay's kijken, details bekijken etc. Ik lees veel kritiek op de single player van Forza 6. Men zou het saai vinden. Ook ik mis een kampioenschap met een puntentelling, maar de enorme overdaad aan races die je in diverse categorieën kunt doen maken het voor mij niet saai. Wel jammer blijft het dat je niet meer een B-segmentertje zo kunt afstellen dat je er in hogere klasses mee kunt rijden, maar dat lijkt bij 7 ook niet het geval toch? Het jeukt behoorlijk om dit deel op te pikken, maar ik denk dat FM6 dan niet meer wordt aangeraakt...

    Direct een vraagje voor jullie: ik rijd in FM6 - met een controller - handgeschakeld, alle hulp uit en ook Steering op Simulation. Daar ben ik inmiddels aardig gehaaid in geworden, al las ik onlangs dat Simulation eigenlijk voor een stuurtje is bestemd. Zijn er meer FM'ers die ook Simulation rijden met een controller of verderft dat toch de pret? Ben benieuwd, ik moet het nog op Normal proberen.
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vind Forza 7 kwa opzet van de career een grote verbetering tov 6 hoor.
    Ik heb ook pas sinds mei een Xbox One, destijds deel 6 voor 20 euro gekocht.
    Ook lang niet uitgespeeld, maar die 20 euro was die sowieso wel waard.

    Dit soort dingen vond ik deel 6 wel verzieken (level 1 spin), ben ook blij dat die prize spins niet meer in die mate in 7 zitten:

    [​IMG]
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat vond ik juist best fijn, scheelt weer een hoop muntjes later. Ik ben misschien ook teveel een casual gamer die gewoon lekker in de single player wil halen en bijzonder veel geld verliest aan het kopen van auto's waar je in de careermode toch niets aan hebt. Is de Single Player in FM7 korter? Op HowLongToBeat staat voor FM6 veel minder uurtjes dan voor FM5 overigens. Die laatste heb ik nooit gespeeld. Is dat nog wat of na FM6 toch wel een achteruitgang? #afleidingvanFM7sorrydaarvoor
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Heb zelf 5 nog nooit gespeeld. Wel gratis ontvangen via Games with Gold.
    Denk dat je beter dan 6 kan uitspelen en daarna 7.
    De singleplayer van 7 is ongeveer net zo lang als die van 6 denk ik.
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Game wil niet meer opstarten :mad:
    Schijnen meer lui last van te hebben.

    Offine werkt het wel.
     
  20. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik heb weer een volgend probleem met forza heb de disc versie maar start op en gaag meteen terug het dashboard op achter elkaar snap er niks van.....
     

Deel Deze Pagina