1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 23 sep 2017.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    De hele tijd een DC? Kan me niets anders voorstellen, want uit je post zou wel moeten blijken dat je wel geregeld wint.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Excuses dubbelpost, maar vond dit wel een handige video, ook al is het beeld en de YouTuber behoorlijk druk.

    Hierin wordt vooral het snipen bekeken en besproken, wat nu kennelijk aangepakt word door EA gezien de vorige pagina van dit topic.

    Persoonlijk een prima en helder video imo.

    Edit: Nog een recentere van hem.

    Nog niet verder bekeken, maar eerste video is wel goed ontvangen van hem, deze ook gezien de likes en disklikes verhouding en de reacties die hij krijgt.
     
  3. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Hij zit ook bij de bekendste Nederlandse fifa youtube groep genaamd 'De Bankzitters'. Dat verklaart mede de populariteit, al is hij 1 van de minder bekende van de groep. ;)
     
    Bidle vindt dit leuk.
  4. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Nee geen DC maar dat de ballen op de meest lulligste fifa manieren erin gaan..... afstandschoten er lukraak ingaan... penalty's op de meest raarste manieren gegeven worden wat ik voor de update niet of minder had. daarna wel weer 3 potjes gewonnen maar lijkt allemaal ineens heel erg stroperig te gaan.
     
  5. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb het juist andersom,met mn laatste poging had ik me net gekwalificeerd voor de Weekend League.Ik dacht er komt niks van terecht maar toch goud 2 gehaald,erg blij mee.Dybala en Mertens hebben het erg goed gedaan:thumbs:
     
  6. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Pack luck is weer crap. Elite twee in Squad battles dus twee mega packs. Beste spelers 83 N’zonzi en 84 Dani Alves. Wekelijkse jumbo paketten waren ook om te huilen. Ach ja dan maar lekker traden naar de top.
     
    Santino vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Zelf speel ik af en toe offline (nooit online, ben ik niet goed in) en met de draft ook al een paar keer een bal gehad die er redelijk makkelijk inging van buiten de 16 en niet eens met topspelers. Aan de andere kant heb ik juist verdacht veel ballen die van dichtbij gewoon vol op de lat geknald worden, zo erg als laatst bij Harkemase Boys die een bal gigantisch over schoten van dichtbij voor open doel.

    Het is overigens ook niet de eerste keer dat dit gebeurd. Ik scoor offline genoeg, maar FIFA heeft wel vaker van dit soort probleempjes, maar ik hoor mensen er nooit langer dan een paar maanden over klagen. Ik denk dus wel dat ze het repareren.
     
  8. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Had jij niet vorig jaar een legend gepacked? Jouw pack luck is op de komende tijd.
     
    nawa vindt dit leuk.
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ook ik zat in elite 2 en de beste speler die ik gekregen heb is fucking Smalling. Wat een drama
     
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Hart

    Clyne - Alderweireld - Vertonghen - Mendy

    Herrera - Eriksen - Dembele

    Perdro - Jesus - Izquiero

    Had vanochtend Dybala uit SBC free pack, niet normaal, verkocht voor 380.000!.

    Heb nu 470.000 om bovenstaande team te verbeteren, dacht zelf aan Hazard als LV, Willian als RV. Hebben jullie nog suggesties?
     
  11. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    En maar klagen dat je Smalling krijgt of Dank Alves,Ik kreeg in mn wekelijkse jumbo pakketten welgeteld 1 zeldzame speler van 78 rated.Hoop dat mn rewards van Weekend League wel wat beter zijn.
     
  12. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Willian op LV en Martial op RV

    Misschien nog bakayoko op cm/cvm
    Walker linksback

    Dat vind ik iedergeval baasjes
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Leef jij in een spiegelbeeldwereld? :p

    Willian is RW en geen LW. Martial is een LW en geen RW. Walker een RB en geen LB. :p
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb zelf vorig jaar niet kunnen spelen dus ben redelijk onbekend met de SBC's. Jij doelt op een pakje dat je kreeg toen je een SBC voltooide? Zijn SBCs over het algemeen het geld waard?
     
  15. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    @Siemenn: klopt, als je teams verkoopt die aan bepaalde voorwaarden voldoen krijg je als reward pakjes. Tot nu toe zijn die meer dan de moeite waard in mijn geval!

    Wat zijn de ervaringen met Bakoyoko als CM ipv CDM?
     
  16. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    In het begin zeker de moeite waard omdat spelers veel waard zijn.Zijn genoeg Sbcs die 7 of 8k kosten en waar je 25k of megapack voor krijgt.
     
  17. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Wauw :+
    Uhm zware werkdag ofzo :whistle:
     
    Bidle en Siemenn vinden dit leuk.
  18. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Haha ja man. georgie best die ik verkocht voor 1.5 mill. In 8jaar fut mag dat is een keertje lol. Ach ja tradend komen we er ook wel. Wss heb ik tegen woensdag ongeveer genoeg voor een OTW Morata. Maar voor dat geld kan ik ook 11-12 IF brozoviches halen en die over een paar weken flippen voor een flinke duit. Wat zeggen jullie bazen?
     
  19. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Waarom zouden die if brozo kaartjes zoveel stijgen dan??
    Ben met dat soort dingen dus niet echt handig
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik was al blij dat ik Vardy en Sterling kreeg vandaag.
     
    Bidle vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina