1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassins Creed Origins

Discussie in 'Games' gestart door WorkingTitle, 21 mrt 2017.

  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    We mogen 43,2GB vrij houden op onze HD voor AC Origins aldus Games Reactor. Ik vermoed nu ook wel dat de game Gold is gegaan.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Is dat inclusief het netwerk gedeelte? Je hebt ook wel games die vragen nog apart een gedeelte voor het netwerk, vanwege online functies.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja dus, nvm. Was gewoon even een vraagje aangezien ik tijdens het installeren van een game nog wel eens een apart installatie zie bij my games and apps. Het is vaak een veel kleiner bestand, paar gig maximaal, maar wordt wel apart van de game zelf geïnstalleerd. Installatie van games met een dergelijk netwerk gedeelte, voor online functies, gaat vaak ook een stuk langzamer, afhankelijk van de grote van de game. Ik had het bijvoorbeeld vrijdagavond ook met FIFA 18. Installeer die maar eens op je One en bekijk de installatie maar eens bij my games and apps.
     
  5. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Wat een raar gelul roep je nou weer. Je hebt waarschijnlijk gewoon van de disc geïnstalleerd, en dan staan er inderdaad twee progressiezinnen. De ene wordt gewoon van de disc gelezen en de andere wordt gedownload omdat het een patch is, en die data dus niet beschikbaar is op de disc. Heeft echt geen fluit met de online functionaliteiten van de game te maken.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Duidelijk, dat wou ik even weten kerel. Ik snapte het gewoon even niet, dat is alles.
     
  7. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Als je iets wil weten moet je erom vragen, niet met een raar verhaal komen en dan te hopen dat iemand je corrigeert. :+
     
    Tim, Tyrant en Kimi NL vinden dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Je gaat 'm toch niet kopen kil?
     
  9. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    €40 + 2000 rentepunten bij ING. Best oké
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat zie ik steeds meer bij Ubi games, tof. Helaas heb ik de Gold edition al :+
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb de game in pre order staan maar wil hem eigenlijk pas spelen op de Xbox One X.
    Weet alleen niet of ik mijzelf kan inhouden haha.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  12. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Hier precies hetzelfde. Ik ben dan ook blij dat Super Mario Odyssey op dezelfde dag verschijnt ... moet Nintendo alleen niet de Nintendo Switch X gaan aankondigen voor die tijd!
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Nieuwe 4K beelden rechtstreeks van de Xbox One X

     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG][​IMG]

    [​IMG][​IMG]

    [​IMG][​IMG]
     
    Mallakai, Reckuuza, Rienbu en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb als groot assassins fan (heb alleen die vreselijke amerikaanse revolutie in de prullenbak gegooid en de laatste niet gespeeld) tot nu toe weinig content gekeken.
    Echter vandaag en gisteren een paar 4k filmpjes gekeken......mn mond viel open.

    Egypte was sowieso n wens van me, maar dit is mindblowing.

    Ben wel benieuwd: ik zie mezelf nog geen 4k scherm kopen.
    Ik vind de filmpjes op mn 1080p adembenemend, maar hoe groot zal t verschil zijn tussen 1080p met n xboxe one of 1080p met n one X.
    Is dat t geld waard?
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2017
    Rienbu vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Een paar jaar geleden zou ik zeggen: Wacht even met kopen, want Ubisoft stond zeker na de eerste WD game nog erg bekend om downgrades. In aanloop naar de release zag het er altijd erg goed uit, maar op een gegeven moment bleek een downgrade in grafisch opzicht onvermijdelijk.

    Gek genoeg, en dat staat Ubisoft wel te prijzen denk ik, nog niets gehoord of gelezen over een downgrade. Ik hou de game nog steeds in de gaten, twijfel nog erg, dus hopelijk blijft het zo en gaat die game in 4K One X of 1080p op de One en One S er net zo uitzien als getoond in gameplay video's.

    Het enige waar ik me dan nog druk om maak, zeker met die grote open wereld, is de gameplay, bugs en glitches en de besturing. Hoor graag de meningen van anderen ook hierover.
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Tuurlijk, de kans is altijd aanwezig, de hype begint nu toch wel real te worden zeker met die plaatjes van Hyb.
    En grappig dat het echt een opkomend iets is dat daily geval.. bijna iedere game heeft het wel om dagelijks iets te voltooien.

    Goede zaak! meer engrams! uhh ik bedoel rewards.
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Blijf deze ook zeer zeker in de gaten houden. Ziet er echt heel tof uit...hopelijk blijft dit zo..
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina