1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 23 sep 2017.

  1. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    [​IMG]

    Nu langzaam aanvullen met Pique, Alba, Busquets enz.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Shit. Dat draften doe ik denk ik ook niet weer. 15.000 coins inleggen, wel een jumbo pakket en een goud premium pakket, maar geen kut aan waarde uit die spelers. Geef me dan liever één jumbo spelers pakket als ik die draft win. Prima, maar wil er wel graag 30K uit kunnen trekken omdat de inleg al 15K is.

    Zijn de prijzen wellicht beter als je op een hogere stand speelt??? Ik wil het best nog een keer proberen hoor, maar niet als er zo weinig uitkomt en ik toch niet goed in traden ben. Ik moet dan even totaal off topic gaan omdat beter uit te leggen: Bij Dragon's Dogma van Capcom werd je voor het spelen op Hard extra beloond met XP o.a. t.o.v. normal of later easy. Vandaar mijn vraag over die draft en de inleg. Weet ook niet of de inleg op een hogere stand ook duurder is.

    Overigens: Niet Bony kopen, die speelt kut en word voor een achterlijk lage prijs verkocht en staat heel erg veel online, ook al is die rare goud.
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Yep, hoe hoger het niveau hie beter de prijzen,... soorten paketten.
    Geldt bijvoorbeeld ook voor de squad challenges.
     
  4. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Mwah superveel gaan ze niet stijgen. Oke laten we stellen dat ik 13 if bro’s inkoop voor 30k = 360k.

    Deze gaan woensdag a.s uit de packs. Het aanbod van kaartjes stop in dit specifiek geval. Aangezien goede middenvelders vrij prijzig zijn in de serie A verwacht ik een stijging van 5-10k na een week misschien twee.

    Laten we seggen dat ik die 13 if Bro’s omzet voor 13x 40k = 490k (~20k aftrek belasting is 470k) en dus een netto winst van 100-110k.

    Maar ik twijfel hier nog over. Aan de ene kant kan ik ook proberen OTW morata te snaaien voor 360k.

    Edit: hebben jullie ook centen verdiend op OTW siggurdson tijdens de wedstrijd?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nou, verdomme. Had al 10K coins omzet minimaal uit amateur. Direct maar op professioneel dan.

    De reden dat ik de game op amateur heb staan is omdat ik al drie jaar geen FIFA meer heb gespeeld, maar met Messi als aanvoerder in de draft won ik met 9-0 van Riverplate. Wat zou dat moeten worden op professioneel? 3-0 ongeveer? Of in het geval ik geen goede draft heb, 2-0 verlies?

    Ik heb totaal geen idee hoe ik de verschillende moeilijkheid standen moet inschatten, dus zou ik hier nog best wel een antwoord op willen.

    Overigens nog een vraagje over FUT online: Als je totaal niet goed bent online, blijf je dan ook ingedeeld worden bij tegenstanders van hetzelfde niveau of juist makkelijker of een mix van beide?
     
  6. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Maak je geen zorgen over difficulty als je op amateur wilt spelen dan is dat prima. De boost werkt alleen voor de eerste 50 wedstrijden ofzo. Daarna heb je de 200-coin boosts. Maar die aantallen zijn vast. Alleen je wedstrijdinkomsten zijn variabel.

    Met fut online blijf je in divisies tegen mensen spelen van ongeveer je eigen kaliber. Tuurlijk zal er hier en daar een uitschieter zitten maar over t algemeen is is het niveau tot div 3 gebalanceerd. Vanaf daar krijg je volgens mij tegenstanders uit divisie 1 tm 3.
     
  7. duur170

    duur170 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    2
    Sigurdsson heb ik nog even in mijn club gehouden. De verwachting is dat hij van een 82 o.t.w naar een 84/85 zal gaan. Ze staan er nu voor 90.000 op. Ik verwacht dat hij nog flink zal stijgen komende tijd.
    Brozovic heeft een enorm aanbod if cards nu op lijst.Dus kan nog lang duren voordat deze stijgt. En ook veel mensen hebben er nog veel in hun club.
    Wat is jullie verwachting omtrent sigurdsson? Ik denk met een 84/85 135.000 ofzo.
    Ps gelden de nt games van vanavond ook voor t.o.t.w ?
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Wil je dit misschien nog even wat verder en even zo duidelijk toelichten? Ik snap het niet helemaal, mijn excuses.
     
  9. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Hij zal wel doelen op de EA catalagus store die je in elke fifa game kunt vinden. Daar zijn voor gamecredits (no worries geen echt geld) coin boosts te koop voor fut.
    Normaal speel je een potje fut en krijg je je wedstrijdmunten, vaak varierend tussen 300-600 ofzo. Maar wanneer je een coinboost artikel koopt krijg je de coinboost er elke wedstrijd bij.
    Zo heb je een coinsboost die 10 wedstrijden actief is voor 1000 munten. Dus elke pot die speelt levert je buiten de normale opbrengst van het spelen een boost op van 1000 munten extra. Dus dan levert een enkel potje vaak al zo'n 1500 coins op. Echter zijn deze boosts niet ongelimiteerd en na heel veel gespeeld te hebben raken ze op en kun je overschakelen naar lagere waardes om uiteindelijk niets mer te kunnen gebruiken.
     
  10. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zou hier wel graag enige nuance bij aanbrengen. In squad challenges is het natuurlijk niet zo dat als je op een hoger niveau speelt je betere prijzen krijgt. Die prijzen krijg je op basis van je ranking. Je ranking is afhankelijk van het aantal punten dat je haalt. Hoe hoger de moeilijkheidsgraad hoe meer punten je kan verzamelen. Maar het kan best zo zijn dat je op amateur meer verzamelt dan op legendarisch (als je bijvoorbeeld verliest). Teven is van belang hoeveel wedstrijden je speelt.

    Wel is het natuurlijk zo dat onder gelijke omstandigheden je meer punten sprokkelt op een hoger niveau en dus ook hogere ranking en betere prijzen vergaart.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Laatste vraag: Waar kan ik het dik gedrukte in de game vinden??? Door de vele menu's in de game en FUT alleen al is mij dit totaal nog niet opgevallen.

    En zou jij onderstaande post van mij misschien nog even verder willen toelichten, want je lijkt ook prima FIFA kennis te hebben.

     
  12. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Dat ging over draft.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  13. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe werkt chemistry eigenlijk voor icons? Zou Litmanen wel willen kopen namelijk voor mijn BPL team.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zonder nog het spel gespeeld te hebben, lijkt me dit een 41212 (2) voorhoede om van te smullen:

    IF Locadia - Promes
    Ziyech

    Moet ik alleen op zoek naar een goede LM die ook op het middenveld kan spelen, zodat ik kan starten als 433 en in-game switch naar 41212 (2). Bijvoorbeeld Arnautovic

    IF Locadia Promes
    Ziyech
    Arnautovic - Wijnaldum
    Wanyama
    Musuaku - Mangala - Sanchez
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2017
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    R3 klikken
     
  16. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Want als iemand schrijft ''geldt ook voor squad challenges'', dan gaat het uiteraard alleen over draft.
     
    Santino vindt dit leuk.
  17. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Is het altijd zo dat Icons beter spelen dan hun stats doen vermoeden?Wil eigenlijk mn team verkopen en misschien 1 of 2 Icons kopen.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Verdomme zie nu dat er een 86 Promes komt. Die is al beschikbaar via squad building. Nu afwachten of het een gelekte IF of SBC is. Die gaat de normale Promes wel duurder maken wss. Hopelijk wordt ie niet te duur. Heeft wel geweldige stats.
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Handelen begint eindelijk goed te lopen. Ruim
    boven de 5miljoen.
    Gaat natuurlijk ook steeds harder als je meer coins kan inzetten. :)
     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lekker bezig man! Ik al blij toen ik vanavond 60k winst had haha met wat spelers van Melbourne (zag het op Futbin in de voorspellingen staan voor Marquee Matchups en toen op goed geluk wat spelers (te weinig uiteraard) ingekocht vantevoren). Voor zilveren spelers werd gewoon 10k geboden voor de SBC. 8)
     

Deel Deze Pagina