1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 23 sep 2017.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De techniek met IF's handelen?
     
  2. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Waar handel jij nu in? In forms en OTW's?

    Ik handel vooral nog met het kleine grut. Ook wel lekker, maar gaat vrij traag. Ik zit nu op zo'n 500K en kan wat grotere investeringen doen.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Shit. Nieuwe draft gedaan, dit keer op professioneel. Heerlijke wedstrijd gehad, 2-0 gewonnen, o.a. door een vroege treffer in de 12e minuut. Professioneel lijkt echt meer mijn niveau te zijn, maar als ik straks weer een 5 of 6-0 winst pak op een Arsenal, met een veldoverwicht, dan gaat die nog een stapje hoger. Club tegen wie ik gisteren speelde kwam wel gevaarlijk vaak voor mijn eigen doel.

    Dat team, naam even kwijt, had gem. 55-60 ongeveer qua beoordeling, terwijl ik er overheen denderde met stats van rond de 85 voor mijn basis team. Beter tref ik niet Real Madrid, maar anders pech gehad. Veel beter voetbal zo, ook al kan ik geen technische combinaties doen op het veld en ben ik nog steeds bang om via de lucht een pass te geven.

    Vraagje nog over de draft: Moet je nu 4 zeges op rij hebben voor de prijzen of niet??? Zou graag een toelichting willen.
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Yep, zorg dat ik elke uur er weer 100 heb staan. OTW en IF. Dat vul ik aan met teamgeest en conditie. De laatste twee, schiet niet echt op, maar is wel een zekerheid en alle beetjes helpen.

    Vanavond hopelijk de 95 Messi ophalen. Heb de 94 in mijn team en kan hem vandaag nog voor een mooie winst verkopen. Mocht ik het toch fout hebben, ondanks zijn Hattrick, dan moet ik hem maar weer terug kopen. Uiteindelijk blijft het ook een beetje gokken.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2017
    Siemenn en Santino vinden dit leuk.
  5. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    100 in forms en OTW's? Dus kopen en gelijk weer verkopen? Of laat je ze staan voor een paar dagen als investering?
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het lijkt me eerder IF trading: met een groot kapitaal fors investeren in een of meerdere IF's, een week of twee/drie houden en dan proberen voor meer te verkopen. Op welke dagen je ze moet kopen en verkopen weet ik ook niet. Ik moet eens die filmpjes van die XBW'er bekijken :p
     
  7. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    http://answers.ea.com/t5/Game-Infor...ed-PS4-XB1/m-p/6335557?__prclt=0nKrpqGE#M8193


    Coöp is weer enabled in FUT Online seasons etc. Ik heb er opzich geen problemen mee als ze het laten zien dat de tegenstander met 2 personen speelt, maar momenteel valt dat helemaal nog niet te zien. Dit komt waarschijnlijk later in een patch, maar zorg dan eerst dat het goed werkt voordat je het in de game stopt. Ikzelf wil bijvoorbeeld niet spelen tegen 2 man, omdat ik vind dat het een grote voordeel voor je kan zijn (tenzij je maat er natuurlijk niks van bakt). Het probleem wat er nu dus is, is dat ik dat van te voren helemaal niet kan zien...
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nee toch,... staat toch ook achter dat ik ze aanvul met contracten/conditie/teamgeest kaartjes. Het is verschillend, maar meestal ronde 20 IF/OTW's.
    Laat ze vaak even staan, totdat de prijs weer iets stijgt. Sowieso in het weekend. Sommige, houd ik ook langer vast als ik zie dat ik geen winst maak. Soms verkoop ik ze ook weer voor nagenoeg dezelfde prijs. Kortom ik maak echt niet altijd 'dikke' winst op een speler. Elk jaar met Fut gaat het pas echt lopen als je veel coins hebt, zodat je het risico kan spreiden.


    Al met al toch standaard een 800k aan coins actief mee aan het handelen. Is meestal goed voor een 150k winst per week. Al moet ik zeggen dat het soms erg verschillend is. Af en toe erg veel geluk ook. Vandaag wilde ik Thiago halen, omdat je die assists moet hebben. Dus kijken en per toeval na 5x zoeken zie ik hem voor 44k met nu kopen staan, nog gelukt ook. Tja, dat is echt puur geluk hebben. :)
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2017
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Okay,... dus toch geen Messi, vreemd, maar het is niet anders.

    [​IMG]
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Shit. In de nieuwe TOTW zit ook IF Arnautovic. Dit team kan dus in de prullenbak want zal te duur worden. :p
     
  11. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Het zijn ook fucking trollen ook he bij EA. Iedereen verwacht Sigurdsson en dan doen ze een andere IJslander!
     
  12. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha die had ik ook man. Had in meerdere geïnvesteerd en op het laatst ook nog even in deze omdat het toch bijna niets kostte. Zo een 100k mee gemaakt. Had meer kunnen zijn, maar klaag uiteraard niet. Heb je al een idee in welke wedstrijd je voor de komende Marquee Matchups gaat investeren?
     
  13. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    [​IMG]
     
    Bidle vindt dit leuk.
  14. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    :+

    @Bidle volgende keer volledige foto posten aub!
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Had het niet gezien,... zag het net pas. Wel jammer dat het ook een 94 kaartje is. Aanvallend wel beter en ook goed dat die op RW staat. Denk dat ik mijn 94 ga inruilen, maar geen haast. Eerst die prijs maar laten zakken. :)
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zag vandaag deze link op Tweakers staan: http://fifa-analytics.com/18/prediction/marquee-matchups/f99smqY/week-5. Handig overzicht van de toppers en derby's voor volgende week. Onder andere Feyenoord-Ajax en Galatasaray-Fenerbahce (en CSKA-Zenit etc), en bij de poll verwacht men ook wel dat Fey-Aja erbij zit. Dus vanmiddag voor 30k Feyenoorders en 30k Ajacieden gekocht. We gaan het zien :).
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Deze website kende ik nog niet. Wat is een goede en betrouwbare website voor predictions van marquee matchups, squad building challenges en/of IF's? Deze fifa analytics?
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Iemand? Weet niet hoe dit onderdeel werkt namelijk, speel het in FIFA 18 voor het eerst.
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Je krijgt altijd een prijs, maar hoe meer wedstrijden je wint hoe groter de prijs. Dus meer/betere paketten.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    En de moeilijkheidsgraad natuurlijk. :thumbs:
     

Deel Deze Pagina