1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo Sport

Discussie in 'Games' gestart door SPELVERZIEKER, 16 sep 2017.

  1. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dat is inderdaad erg maf! Zelfs terwijl ik de controls nog niet goed onder de knie heb is de moeilijkste AI-stand een eitje. Tuurlijk, ik kan vrij goed racen, maar de moeilijkste stand moet echt moeilijk zijn.

    EDIT: dit was overigens in de Arcade mode. Gisteren geen tijd om in de andere modi te rijden. Of zijn die enkel multiplayer?
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb die nog niet bekeken verder. Maar indd echt te makkelijk. Ik ben bang dat het dan heel snel erg saai wordt.
    Straks nog eens proberen.
    Het rally gedeelte had voor mij er uit gemogen... dat vind ik echt niks en neppig aanvoelen.. verder erg verzorgde menus en het werkt allemaal prettig. Livery editor en foto mode zijn prima uitgevoerd... maar ik race liever dan dat ik auto’s zit te beplakken..
     
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik zie net pas het filmpje in de OP. Het dus echt een totaal andere game dan de normale GT. Nu echt gefocust op racen. Hoe gaaf dat ook klinkt; dat doe ik wel in PC2 met stuurtje op de Xbox.
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb de demo gespeeld, geluid is echt tof maar grafisch...... Ik speel op een serieus goede 65 inch 4k HDR tv maar zo geweldig ziet de game er nou niet uit hoor?
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    “I am planning to add it by update or download contents. The reason why sports cars, especially racing cars, was needed from the beginning was that we had to prepare all the categories of race cars for the FIA championship this time. At first glance it seems that the gravity is inclined to that, but not only sports cars, but also old cars, family cars everyone carries, or old classic cars, such cars are also important as ‘Gran Turismo’ Because it exists, I want to add more and more.”

    Dit heeft Kaz geroepen.
     
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Damn ziet er wel slick uit ik HDR 4K
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vind het meer een €40 game.
    Ik mis echt de GT mode =(.
     
  9. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Wat een vet spel zeg.

    Alleen hoe kan het dat ik zonder ps plus online kan racen in GT Sport ??
     
  10. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Ben al bijna 8 uur non stop GT Sport aan het spelen. Voornamelijk offline challenges. Die 30 laps endurance race in een Porsche 911 RSR is erg gaaf zeg.
     
  11. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Kan je überhaupt zonder PS Plus de demo downloaden?

    Hoe kom je tot die race? :) Ik raak nog een beetje verdwaald in alle opties/modi.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt zonder PS Plus de demo downloaden. :)

    En de race met de Porsche is de laatste Mission Challenge van Stage 6. De 8ste race.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  13. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Server ligt er volledig uit momenteel?
     
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik heb vanavond prima kunnen racen :)

    Vandaag de laatste demo dag. Ondanks dat ik de afgelopen drie avonden er best wat tijd in heb gestoken, weet ik nog steeds niet wat ikzelf nou van de game moet vinden.

    Ik vind de focus op echt racen wel gaaf, maar het rijdt niet lekker genoeg om echt goed op de limiet te kunnen racen (met controller). Dat frustreert. Eigenlijk is dat mijn grootste kritiekpunt.
     
  15. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Hebben jullie ook dat wanneer een auto uitbreekt er vaak niks meer aan te doen is ?
     
  16. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Hier hetzelfde probleem, helaas. Ook voel je het niet genoeg aankomen in de controller, dat helpt ook niet.
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Met een stuurtje gaat dat toch heel behoorlijk.. dat opvangen na uitbreken.
     
  18. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik voel echt zo weinig met de controller. Ik begon GT sport steeds meer te waarderen. Dacht gisteren nog even een goede sessie te doen om een definitief oordeel te kunnen geven.
    bij thuiskomst was de server down, dus niet speelbaar. Toen maar Forza 7 gespeeld en daarna over geswitched naar GT sport.
    Dan merk je pas hoe weinig feedback GT sport in de controller geeft. Met die downtime van de server hebben ze hier iig een potentiele koper verloren, gaat hem niet worden.
     
  19. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    volgens mij moet degene met controller even zoeken in opties,.. je kunt een optie aanzetten dat over en onderstuur in bedwang houd,.. kun je zetten op off, weak en strong.
     
  20. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Maar die PS controller is toch ook gewoon mega kut vergeleken met een Xbox One jetser? Tuurlijk heb je met een Xbox meer gevoel t.o.v. die flumsie 'triggers' op zo'n lichtgewicht PS4 ding.
     

Deel Deze Pagina