1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassins Creed Origins

Discussie in 'Games' gestart door WorkingTitle, 21 mrt 2017.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    ik zag dat filmpje over die update begin 2018 waarin je op je gemak alle dingen rustig kunt bekijken en waarin je gewoon op excursies kunt gaan.
    Dus net als op vakantie rondleidingen volgen.....ongekend goed dit!
    De Egyptische beschaving heeft zo ongelooflijk veel mooie dingen.

    Ik zag trouwens dan sommige daken de stenen met elkaar verbonden zijn door metalen verbindingen....dikke shit. De details zijn fantastisch.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  3. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Kijken mensen daar nog steeds naar?
    Die AC games hebben altijd zoveel side-content dat het gewoon een laveloze grind is om alles te halen vind ik.

    Verder ben ik wel HYPED
    Nog ff snel Unity uitspelen, kutgame.
     
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ben razend benieuwd naar deze game! Sinds Black Flag geen AC game meer gespeeld en dit ziet eruit als een game waar ze veel liefde in gestopt hebben
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Eindelijk iemand die het met mij eens is over Unity, ook al vond ik de proloog wel erg goed. Syndicate schijnt nog veel erger te zijn, dus daar begin ik toch niet aan. En aangezien Origins langer op zich heeft laten wachten dan de vorige games, denk ik ook dat deze game weer prima los te spelen is.

    Egypte was ook mijn eerst voorliefde voor de oudheid. Volgende game, over 2 of 3 jaar, mag van mij wel in de tijd van Sulla, P. Magnus en Caesar afspelen en het 2e triumviraat. Eerst deze maar even, toch Tyrant? :+
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Oh wacht ik bedoelde Syndicate haha :+
    Unity ook maar met moeite uitgespeeld.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Laat Recka het maar niet horen, die fapt zowat op Unity. :+
     
    Nol vindt dit leuk.
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Unity ... goed dat je het zegt :+ Is het te spelen na al die patches?
    Heb hem nog op de One staan en al 'n poos niet gespeeld.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, zelf ook een stuk gespeeld en veel gelezen over ervaringen van anderen. Prima te doen, maar af en toe nog wel een zucht. ;)
     
  11. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Unity was gewoon een faal. Vermakelijke faal maar nog steeds een faal
     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Black Flag was m'n laatste Creed-game. Heerlijke game en een verademing, al snap ik dat het misschien geen typische Creed-game was. Unity en Syndicate helaas nooit gespeeld. Toch ooit eens oppikken, maar Origins ziet er geweldig uit. Ben zeer benieuwd.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Unity kan je echt voor 2 euro halen op cdkeys. Het is wel een echte AC game. Stad en veel focus op assassinations op veel verschillende manieren. Daarnaast is Parijs fantastisch
     
    Reckuuza en Vigil vinden dit leuk.
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben ouderwets denk ik, maar ik wil nog altijd een game in een doosje. Ooit komt hij wel. Ik roep al een half jaar dat ik eens Witcher 3/Forza6/Fallout 3 ga uitspelen. Tevens het enige dat ik voor de XBone heb liggen...
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Unity was ongekend fraai.
    In t begin is t kut. Je stapt niet langzaam t verhaal in lijkt wel. Minder samenhangend.

    Maar grafisch ongekend, vechten zitten waanzinnige moves in.
    Ga ook dead kings doen en klim op de kerktoren en hang aan de kapotte glas in lood.
    WTF zo vet, bijna 3D als je de camera draait.

    Ondergrondse gedeelte ook mooi.
    Bugs? Ik ben ze niet tegengekomen, maar dat kwam ook omdat ik na de eerste 2 dagen was gestopt, omdat t verhaal me niet pakte en de controls waren wennen.

    Toen ik na n maandje of 2 toch maar ben verder gegaan, werd ik meteen gegrepen en heb ik m iedere dag gespeeld.
    Echt mooi
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik vond zowel Syndicate als Unity geen swung hebben. Beetje generiek, niets speciaals.

    Er was niets fout aan die games (na bugfixing) maar het deed me niks.
    Origins gaat dat hopelijk wel doen.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Lul niet, Unity vond je mooi man
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat ik syndicate niet heb gespeeld na t eerste uurtje, komt ook omdat unity grafisch gewoon veel mooier was.

    Zit met origins wel n beetje te dubben: zou die op n scorpio n stuk mooier uitzien op n 1080 scherm of niet.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeker. 4k downsampled is al echt een groot verschil. En daarnaast heb al de extra features ook van betere draw distance, foliage, schaduwen etc.
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Oke hybrid, goeie info.

    (Ik heb trouwens deze week de geremasterde ezio games gekocht, 28 euro leek het mij wel waard om deze games die ik voor de 360 heb liggen en uitgespeeld. Deel 2 heb ik wel 3 of 4 keer gespeeld).
    Gisteren ff gespeeld en damn dat ziet er goed uit hoor. Verschil was meteen goed te zien, terwijl ik op youtube vergelijkingsfilmpjes weinig verschil zag.
    Staan ineens sinaasappelboompjes in de stad, er hangen vlaggen die ik nog nooit heb gezien, de kleding veel mooier, schilderijen, ezio's moeder met mooie ketting en juwelen, de ogen en uiterlijk van zn zus , gebouwen....ga zo maar door.
    Echt mooi!
     

Deel Deze Pagina