1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 23 sep 2017.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Je hebt gelijk,... 3!
    Ik heb net Overmars gehaald als back-up. Heb Henry al op LF staan. Wilde hem wellicht verkopen, omdat ik anders er te veel moet inleveren. Aan de andere kant is de beste Henry een spits kaartje, dus wellicht hou ik beide.
     
  2. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Nu al zo ziek veel coins dat je die icons kan halen? :eek:
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Yep sta, sinds gisteren weer in de top100!! Altijd toch wel leuk. Iets van 11miljoen aan transferprofit en momenteel nr. 87. Helaas niet voor lang, zal er wel weer snel uit zijn.

    Handelen gaat ook erg vloeiend dit jaar. Vooral met de icons. :)
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2017
    nawa vindt dit leuk.
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Sund. Zoals een aantal pagina's geleden wilde ik een team maken met Arnautovic, IF Locadia en Promes. Eerst krijgt Arnautovic een IF en vervolgens komt er een zieke SBC Promes (wat een stats!). Helaas erg duur. Toen bedacht ik me dat ik voor een cheap Portugees team ging, maar door SBC Casillas is ook die hele competitie duur geworden nu. Op deze manier zorgen SBC's wel voor een dure markt..
     
  5. Rikedinho29

    Rikedinho29 New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb atm 890k, dat is een flink bedrag om mee te kunnen investeren. Nu vroeg ik me af of iemand tips voor mij heeft om dit bedrag te kunnen verhogen?!
     
  6. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852

    Maak je nog investment filmpjes? Heb eindelijk de centen om mee te doen
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik maak geen filmpjes dat is @J HiL
    Geen idee waar die is trouwens, had hem hier wel vaker verwacht.
     
  8. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    haha volgens mij maakte ik die vergissing ook al eens waar ik per ongeluk complimenten uitdeelde aan Bidle voor videos van J Hill. Maar goed Bidle heeft ook mooie tips gedeeld dus ergens kwam het wel goed terecht :)
     
    Bidle vindt dit leuk.
  9. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Volgens mij moet je gewoon op YouTube Focuss intypen en dan krijg je zijn filmpjes te zien.Wel hele nuttige en leuke filmpjes maar zijn allemaal lange termijn investeringen,iets wat ik totaal niet zou kunnen.Pomp liever al mn geld in mn team,wel heb ik vd week 80 eredivisie spelers gehaald in de hoop dat Feyenoord-Ajax in de Marque Matchups zitten.
     
  10. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    My bad
     
    Bidle vindt dit leuk.
  11. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Yo gasten,

    Even een snelle tip voor investors. Deze heeft betrekking op de Marquee Matchups die deze week gereleased word. Veel mensen zetten geld op Feyenoord - Ajax deze week. Zo ook ik.
    Ik meen me te herinneren dat er vorig jaar een zelfde SBC was voor deze twee. Nou is dit geen heel bijzondere info want deze zag men al weken geleden aankomen.

    Nou, vorig jaar gooide EA een smerige curveball waarmee vies veel was te verdienen. Namelijk een nationaliteiten eis. zie foto hieronder. Min nationalities 5
    Hier ga ik mijn geld dus op zetten. Misschien dat jullie hier ook een graantje van mee kunnen pikken he he.

    [MM uit 2016](https://i.imgur.com/qvbagdc.png)

    [Jorgenssen price spike](https://i.imgur.com/XADZ8Xg.png)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2017
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Elite 2 geƫindigd en weer helemaal niks uit 2 mega packs gekregen...
     
    nawa vindt dit leuk.
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Elite 2 is wel fraai! Wat is je team?
     
  14. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Mensen die hier misschien iets meer weten,op Ea forum hebben ze het erover dag Maandag weleens het Team of the year kan komen.
     
  15. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Elite 1 en Bonucci, Valencia (ManU) en IF Altidore in de twee mega packs. Bij elkaar ongeveer 100k waard. :)

    Sorry @Lijpe Mocro
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Pff, die Altidore rare verkoopt ook voor geen meter. Had hem voor 11K gekocht, 12 verkocht. Uiteindelijk nog een poging gedaan, maar ging niet weg tot twee keer toe. Toen maar direct verkocht voor 9999, met verlies van een 1K ongeveer.

    Heb 16K te besteden, heb gigantisch veel geduld als het nodig is, maar wil graag een speler hebben, liefst zo'n zwart kaartje, die best lekker verkoopt.

    Ik weet dat de prijzen geregeld veranderen, dat kan ik accepteren, maar als iemand een bruikbare tip heeft hoor ik het graag. Die video's over handelen gaan erbij gewoon niet goed in.

    Ik ben dus bereidt 1 a 2 spelers per keer te doen, maar liefst niet dat ik een paar dagen moet wachten op de ideale prijs. Als er een alternatief is, hoor ik het graag. Liefst een zwart kaartje, zo niet, dan goud rare, en liefst spitsen. Weet dat die wel aardige prijzen hebben.
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vandaag de 12 miljoen gepasseert en nr.78. Qua topteam sta ik nr.5 een gedeelde 1ste. LoL

    Wat is Messi toch weer heerlijk met vrije trappen. Heb ook Roberto, maar Messi is toch fijner. 7 op de 10 gaan er in. Soms ook anders dan verwacht en die tegenstander maar druk met zijn muurtje. :)

     
    nawa vindt dit leuk.
  18. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Elite 3 + icon packs = best pull david villa..straatwaarde 700 muntjes...
     
  19. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Een paar van jullie spelen die squad battles he?Hoeveel potjes moet je ongeveer in 1 week spelen om net als jullie in Elite te eindigen?
     
  20. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik speelde afgelopen week maandag tot en met vrijdag elke dag 4 potjes (dus niet de 24 potjes in het weekend; 12 op zaterdag en 12 op zondag) op Legendary en ik haalde Elite 3.
     

Deel Deze Pagina