1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 23 sep 2017.

  1. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    In het weekend hoef je toch niet te spelen?En aan de ranglijst verandert niks?Want heb nu 4 potjes gedaan en zit al in goud 3 dat is dacht ik 12k wat dus betekent 3k per potje
     
  2. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    De vereisten per rang veranderen steeds. Het aantal punten per rang wordt bepaald door hoeveel punten alle spelers gemiddeld halen. Op zondagavond 01:00 uur (volgens mij) dan stopt het en begint een nieuwe week. Als je op dat moment bij de beste 39% van de spelers zit dan zit je nog in Goud 3. Maar daarvoor moet je dus nog even door blijven spelen :)

    (Afgelopen week stond ik op vrijdag in Elite 1, maar omdat ik het hele weekend niet gespeeld had zakte ik naar Elite 3.)
     
  3. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    3K per potje is haast onmogelijk. Dan speel je op Ultimate en dat doen zelfs de meeste pro's niet.
     
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Hij bedoelt denk ik 3k aan coins
     
    Santino en Bidle vinden dit leuk.
  5. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Na 4 potjes zit ik in goud 2 waar je dacht ik 12k voor krijgt en dat komt dus neer op 3k per potje.Maar ik wist niet dat als ik de rest vd week niet meer speel ik dan ga zakken met mn rang.Dan ga ik dit ook niet meer doen,4 potjes offline vind ik al veel laat staan 20 in 1 week.
     
  6. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ah, oeps. :+
     
  7. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Hmm 3k coins per potje zou me nog vreemder in de oren klinken. Nog nooit (inclusief coin booster) meer gehad dan 1600 nog wat.

    edit: ik las over een reactie heen. ging dus om een terugrekening aan de hand van eindverdiensten :). never mind
     
  8. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Bohh mijn 88 kluivert met daarachter del piero 92 is echt heeerlijk! Heeft iemand een paar miljoen coins over? :+

    Mijn team nu (zonder del piero leenspeler)

    https://www.futbin.com/18/squad/588977
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2017
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Helaas, net M95 erbij gekocht. :)
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hoe speelt Ibra?
     
  11. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Voor de task die hij heeft heerlijk. Super sterk als aanspeelpunt. Bijsluiten van andere spelers en weer afgeven. Weergaloos in afronding en schieten.
    Als solo spits zou ik m niet aanraden, te sloom. Maar met een goede spits ernaast echt heerlijk.
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  12. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Gaat er uiteindelijk ook een Squad Building Challenge komen voor La Liga, waar je alle teams moet inleveren?
     
  13. duur170

    duur170 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben fanatiek trader en ben opzoek naar een maatje om mee samen te werken volgens het monopoly principe of andere methodes hiet komen we wel uit.
    Ik zoek iemand die flink kan investeren tussen 1 en 2 miljoen minimaal en ook veel ervaring heeft. Prive mail voor verder contact. Dan maken we er wat leuks van. :d:d
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2017
  14. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ieder zn ding maar het monoploy inkopen van spelers en deze op frustrerend hoge fixed prices zetten vind ik nooit de tofste acties in FUT. Al doe ik nu een aanname naar wat je van plan zou zijn ;)
     
    Bidle vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Moest me gisteravond echt inhouden geen dikke hoeveelheid FP te halen. Vette packs staan online die tijdelijk en gelimiteerd beschikbaar zijn. Zoals al gewaarschuwd zijn die packs qua waarde eigenlijks te duur, dus maar niet gedaan. Aangezien ik ook nog eens minder FIFA speel de laatste dagen, denk ik dat het zo wel goed is. Met wat ik nu op de TL heb staan, loopt rond 12.15 af, ga ik geen 16K binnenhalen.

    Ik zal dus weer even moeten spelen om een dikke pack te kunnen kopen. Voor mij is FUT geen handelen geworden, maar wat spelen en met de coins een of meer packs kopen. Het is best wel een leuke bezigheid, maar redelijk tijdrovend. Ik zal nooit een handelaar worden, niet in deze game. En afhankelijk van hoe goed AC Origins word, denk ik dat deze game tegen het einde van de maand, begin volgende, wel weer eens verdwenen zou kunnen zijn.

    Ieder zijn ding toch? :+
     
    nawa vindt dit leuk.
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Eigenlijk had ik ook niet anders verwacht. Vind dat je het nog redelijk lang hebt volgehouden.
    Inderdaad ieder zijn ding.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2017
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Dank je wel voor je antwoord. Het is niet anders, maar voor mij is het handelen gewoon te ingewikkeld geworden. In het online spelletje Hattrick kan ik het wel als ik veel geduld heb, maar daar hangt het veel meer van training af. Ik kan daar wel een waarde van 1,5 miljoen omzetten in bijna 6 miljoen. In FUT 18 zie ik me gewoon geen kaartje van 10K waarde omzetten in 15K, met 5K winst dus.

    Aan de andere kant is het combineren van spelen en met de coins packs openen ook best wel leuk, want je hoeft in elk geval geen FP te halen, je moet alleen wat meer spelen en daar is toch ook wel wat voor te zeggen lijkt me.

    En ik gun jou wel je top 100 positie hoor, want een beetje succes van XBW members in online gaming mag ook wel eens met dit bijna gestorven forum. ;)
     
    Bidle vindt dit leuk.
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ga daar naar vanuit inderdaad, alleen wanneer geen flauw idee haha.
    Zo heb ik nu al de Eredivisie gekocht (want redelijk goedkoop), en ga ik deze week beginnen aan de Bundesliga (voor mijn Bundesliga team ben ik wel benieuwd naar dat speciale kaartje). Als ze dan eens voorbij komen kan ik die leagues gelijk mooi inleveren zonder gepricefixte spelers.
     
    nawa en StrikwerdaAjax vinden dit leuk.
  19. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Heb dit ook gedaan plus 7 subs van elk team. Tevens de hoogste rated spelers gekocht. was in totaal 100K kwijt voor alles. Maar ben op release date van de SBC dusdanig rendabel dat ik die sbc gratis kan doen gelijk en met de subs als t ware de inkoop terug verdien. chachinggg.. En als t een ajaxied is die je uit de sbc krijgt gaat die niet eens op de reserve bank terecht komme.

    SBC vilhena of toornstra, mans getting hyped
     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Denk eerder Ziyech, altijd een constante speler en wss ook wel het meest populair (naast highest rated wat dit jaar tot nu toe ook bij de andere league SBC het geval is).

    Hier TOTW5: http://www.futhead.com/18/totw/totw5/
    Zondag mooi 2x Gabriel Jesus gekocht voor 60k, gaat nu al voor 75k. Verder een aantal aardige kaarten voor de pacers onder ons zoals Sterling, Zaha en Jesus.
    Allessandrini heeft ook een beast kaart gekregen zeg! Kimmich ook goed bezig met zijn 2e IF al.
     

Deel Deze Pagina