1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 23 sep 2017.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Kimmich idd, niet normaal.
    Zelf enkel interesse in De Gea, staat nu al standaard in het doel. Met name door de reflexen beter (mijn mening) dan Neuer.
    Als laatste wellicht Thiago,... heb ik sowieso al veel in gehandeld, maar erg fijne speler. Gebruik ik vaak als invaller.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Gisteren voor 45K in packs geïnvesteerd en er zaten een paar potentiële 10K BO's tussen. 24 items, voornamelijk spelers, online gezet. Als ik voor meer dan 51K binnen heb, had nog 3K over, dan heb ik winst. Kans is wel klein, maar wie weet. @Bidle : Ik laat het hier nog even weten hoeveel er binnen is gekomen.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  3. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Nooit packs kopen met coins, dat is echt zonde.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    I know, maar ik ben in een afrondende fase met de game. Had ook dik verlies op de transfers die ik online gooide en gekocht had met de coins.

    Ga de game denk in inwisselen voor AC Origins of Southpark als ik er klaar mee ben.
     
  5. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Waarom inwisselen? misschien heb je er over een paar maanden weer zin in.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ben benieuwd welke top-icons aangeboden worden binnen nu en 2 uur.

    Gisteren wel een gelukje met de nieuwe de Gea, gelijk kunnen kopen voor iets meer dan 400k en weer verkocht voor 620k. Heb besloten op daarvoor Lev 91 terug te kopen. Qua stats beter, alhoewel het volgens mij allemaal niet zoveel uitmaakt.
    Wel merk ik een opvallend iets. Met Lev trapt die strakke ballen uit met X en vaak meer als echte overspeel bal. Dit terwijl zijn stats op kicking beduidend minder zijn. Hij trapt niet ver, maar toch!
     
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Icon sbc's komen niet iedere week.
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Niet?
    Gaat dan lang duren voordat ze allemaal in het spel zitten. Waar heb je dat vandaan?=(
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2017
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Boys, hoe zit het precies met de scream cards die waarschijnlijk morgen gaan komen? Worden de kaarten van spelers gewijzigd waarbij de gouden kaart tijdelijk plaats maakt voor een scream kaart? Of net zoals TOTW kaart dat je beide kaarten hebt? Vorig jaar niet gespeeld vandaaaaar
     
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Las dat vorige week op twitter volgens mij. Weet alleen niet meer waar precies, maar als ze iedere week deden hadden ze er nu al op moeten staan toch dus zal wel kloppen.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Klopt,... de leen icons challenges zijn er af en geen nieuwe.
    Jammer, maar het is niet anders.
     
  12. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Er komt een soort aparte TOTW (Scream Team) waarvan de kaarten die zo'n kaartje krijgen een lichte upgrade krijgen ten opzichte van hun normale kaartje (dus normale kaarten gaan ff uit de packs wanneer de scream team komt). Ik dacht in de week van Halloween (iig een tijd rond Halloween) worden deze kaarten ziekelijk erg geboost waardoor de spelers abnormale stats krijgen. Zo had je bijv. een Akinfenwa met iets van 85+ pace, goed schieten en dribbling etc. Na deze periode zullen deze kaarten weer teruggaan naar de originele stats die ze voor die immens hoge boost hadden.
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  13. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Toch wel apart. Iedereen gaat ervan uit (ik ook) dat de Halloween promotie vanavond gaat starten, maar vanuit EA horen we dus helemaal niks. Het is gissen. Slecht dat zo'n groot bedrijf zo slecht communiceert. Hetzelfde geldt voor TOTY. Die worden volgende week uitgereikt. Komen ze dan ook volgende week in packs of pas in januari, zoals ieder jaar?
     
  14. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Kreeg Benzema uit mn mega packs,had Goud 2 gehaald.Hoop nog 2x goud 2 te halen en dan heb ik maandelijks goud 1.Slechte informs kun je dan mooi in de Icon Sbc gooien.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  15. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Vind het juist heel logisch dat ze dit niet al weken van te voren aankondigen. Nu gaat de transfermarkt puur op speculatie, wat veel spelers coins kost (anderen weer oplevert). Als alles ruim van te voren wordt aangekondigd, wat blijft er dan nog over om te traden/speculeren.
     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  16. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237


    Aub
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ze zijn live
     
  18. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Wat een schijterds zijn die fut spelers. Met hun kont achterin en alles en iedereen naar achteren sturen. Vervolgens beetje counteren en simpel op A bashen, want in die 4312 formatie komt altijd alles perfect in de voeten
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  19. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ja een bal in iemands voeten passen komt door een formatie :thumbs:
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Het zijn wel echt tering zweters in dat FUT Champions
     

Deel Deze Pagina