MWQa ik heb het filmpje ervan gezien....ik weet het niet....ga hem denk ik wel spelen, maar of het wat is zie ik dan wel... Maar die kwam toch alleen voor pc uit of nie??
Ik denk niet dat ik hem op de xbox koop.....voor shooters heb ik toch liever een muis en toetsenbord, daarnaast ziet het er ook vaak beter uit op een pc, en aangezien ik sindskort een hele dikke pc thuis heb staan geef ik toch de voorkeur hieraan.
Het ziet er goed uit. Alleen denk ik niet dat ik hem ga kopen. Er komen zoveel mooie spellen uit... We zullen wel zien of de gameplay wat wordt.
Ja, dat gaat echt het grootste probleem worden. Ik denk niet dat echt veel mensen dit spel gaan kopen doordat het deze tijd een gamesfestijn wordt*) Dat is jammer als blijkt dat deze game echt goed blijkt te zijn en zeker meer aandacht verdient
Ik vind het wel vet om weer es een keer op meese te schiete in plaats van aliens. Ben onderhand wel op de HALO single player uitgekeken. En aangezien het de komende tijd niet echt een FPS tijd is, is er toch wel een grote kans is dat ik deze koop. Maar wel eerst de Reviews afwachten!
Hier kun je in ieder geval een trailer downen.........klik.....http://www.fileplanet.com/section.aspx?s=95110&v=0
pff ik weet het niet eerst hure en dan beslisse want da is toch een spelleke van de matrix serie he aja van die uitgevers?? want de matrix was te kort en hoop dat ze bij dit spel wat meer levels gaan insteke. maar lijkt op het eerste gezicht wel vet