Ik vond het ook leuk mannen! Zelden zoveel gelachen tijdens een race. Houd het forum in de gaten voor een vervolg!
Was gezellig en goed kunnen lachen ook inderdaad. Vooral die grap over met 200 invoegen op de A1 als iedereen 300 rijdt was hilarisch Vriendin vroeg later waarom ik zo moest lachen. Ik die grap herhalen maar ze begreep het niet helemaal. En ik ook niet echt meer haha
Ik weet niet hoe het momenteel is, maar tijdens launch waren de Indycar's best tricky op de Superspeedway. En met die logge NASCAR bolides bleek het gisteren al lastig zat te zijn...
Was inderdaad erg leuk. Erg veel gelachen! Excuses voor het verpesten van de start van race 1. Ik race zo weinig dat ik geen idee heb hoe zo'n automatische rolling start werkt... Moeten even een manier bedenken om de Safety Car mayhem te voorkomen. Dat drukte wel de pret een beetje. Als je eenmaal met een groepje rijdt dan gaat het wel lekker. Vooral het opgang komen en je plek afdwingen kost moeite. Je moet hier ook echt je verlies nemen, heb je de verkeerde lijn? Dan kan je niet anders dan van je gas. Kunnen we nog wat van leren voor de normale cups
Gewoon nascar mag van mij ook hoor.. Alleen dan kwa tijd wel wat langer hahaha.. Volgens mij hebben we gister al de halve race alleen maar saferycar situaties gehad Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Kórter juist, met dan meerdere (sprint)races. De eerste 37 minuten zijn, behoudens de gezelligheid, toch loze rondjes-rijden-minuten; de knikkers worden pas verdeeld ná de laatste SC, in de laatste minuten. Wanneer je er een race van 60 minuten van maakt, zijn de eerste 57 minuten qua race-impact in zekere zin loos rondrijden (wel gezellig).
Maar wel iedereen aan het einde gesloopt.. waardoor de druk alleen maar toe neemt in de laaste ronden van een 60 min race Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Gesloopt ben je na 6 races van 10 minuten ook. Maar dan heb je wel 6x die spannende finale meegemaakt in plaats van 1x.
Of niet.. Omdat je dan elke keer waneer je in je flo komt de race al weer voorbij is en je dus weer ff een break hebt... Ieder zijn ding... Ik ben meer van de lange races omdat je dan gefocust moet blijven Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Nouja gefocust blijven.. 57 minuutjes rondtoeren en bij elke safety car weer rustig achteraan aansluiten, en de laatste rondjes even serieus gaan gasgeven. Klinkt zes finales rijden intenser
Ik ben het indeze meer met Wiethok eens; als je 10 minuten rijdt komt het hele "tactische" niet meer aan bod. Nu ging ik vrij vroeg de pit in en kroop daarna naar voren door de pitstop van anderen. Nascar is ook een spelletje om de eerste 75% te "overleven" en er te staan als de knikkers verdeeld worden. Los van het feit dat er afgelopen woensdag wel erg veel "causions" waren, was het niet zo dat die eerste 35 rondes op mij als "verloren" overkwamen. Het was ook de eerste keer op zon oval voor sommigen. Ik kwam met Loyall voorop te zitten de laatste 4 minuten, vervolgens eerst proberen weg te rijden om de groep erachter niet meer bij te laten komen, vervolgens het in de laatste meter onderling uitvechten. Ik vond het zeker geslaagd en ik hoop weer Nascar, maar wellicht dan op Indianapolis oid. Ikzelf vind de indy's wel heel erg twitchy. en o ja.....Dan Amon, had ik al een paar keer gedeeld, maar blijf ik legendarisch vinden
@Beltoni @loyallronin @Rossi46 @Racerblade01 @GoldPwnageNL @ColdzeroNL @DutchOwnage @HRT WietHoK NL @asjemenou75 @svennies @Dave 130R @Crookk @CassiRacer @B Tender @hillss Ik had grootse plannen in gedachten voor aankomende Woensdag, maar helaas ontbrak mij de motivatie, tijd en creativiteit om afgelopen woensdag te overtreffen. Daarom doe ik hierbij de mededeling dat aanstaande woensdag-avond de Daytona 50 wordt omgedoopt tot Indy50. 97% zelfde opzet, andere baan. Voor mijn eigen administratie, wie is vorige week 2e en 3e geworden? ik weet dat Loyall 1e werd, maar de rest weet ik niet meer. (voor de Signature) --------------------------------------------- Wijzigingen t.o.v. vorige week: - Geen verplichte pitstops - Geen brandstofverbruik - 4x linksaf ipv 3x linksaf. --------------------------------------------- Opzet van de Challenge: Omdat niet iedereen veel tijd heeft op de woensdagavond, heb ik het tijdschema iets aangepast zodat zoveel mogelijk mensen erbij kunnen zijn. Ook duurt het minder lang als de raceavond op de zondagavond. Datum: Woensdag 1 November Circuit: Indianapolis Oval Auto: 2016 Ford Fusion Stockcar Startprocedure: Rollende start Practise: 10 minuten Kwalificatie: 10 Minuten Race: 40 minuten (+- 50 ronden) Pitsstop: Niet verplicht Schade: Uit Tuning: Uit Assists: Eigen voorkeur Bandenslijtage: On Fuelconsumption: Off Competetive Racing License: OFF Resetknop: Aan (voor als je op het dak eindigt, anders mag hij niet gebruik worden) Circuit briefing: Bocht 1: Links Bocht 2: Links Bocht 3: Links Bocht 4: Links Pits: n.v.t. TimeTable Woensdag 1 November 20.15 uur: Lobby Open 20.30 uur: Start Practise 20.40 uur: Start Kwalificatie 20.50 uur: Start Race 21.30 uur: Einde WWC 21.31 uur: Eeuwige roem voor de Winnaar. Gele vlag situaties: Is er een grote crash waarbij 2 of meer auto's zijn betrokken. Dan kan er een gele vlag situatie ontstaan. Hierbij gaat de raceleider 158km/h (1e versnelling, volgas) rijden totdat het veld weer bij elkaar is. De race wordt herstart op de start/finishlijn. Participatie: Heb jij nu ook een geweldig idee voor een WackyWednesdayChallenge? Schroom niet om dit idee te pitchen in dit topic!