1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 23 sep 2017.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat is de reden achter deze stijging?
     
  2. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Scream guaranteed untradable player pack SBC. verkopen die hap
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Yep kan goed, vriend van mij doet het zo al jaren met een vaste invaller. Hij zweert erbij en heeft met zijn ‘B’ team ook gelijk een andere opstelling (iets meer verdedigend).
    Zelf heb ik nu 1 topteam en die paar team-conditie kaartjes mis ik niet echt.
     
  4. duur170

    duur170 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand datums wanneer ongeveer de events zijn. Zoals bv de halloween afgelopen vrijdag.
     
  5. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Meestal kun je er wel op gokken als er een internationaal feest is dat ea hier iets mee doet zo krijg je straks in november waarschijnlijk weer de snorren / baard kaartjes
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Staan links in openingspost, zelfs met tips hoe je profijt van kan hebben.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat is de best betaalbare spits (<15k) van de premier league? Ik ga voor Sane als LW en Williams (Bilbao) als RW in een 4321. Ik neig naar een wat grotere, sterke spits. Morata? Firmino? Beiden lijken me goed. Maar andere tips hoor ik ook graag.
     
  8. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Rashford, die is rond de 18k maar vast nog wel voor wat minder te snipen. Heeeele fijne speler. Is snel, lang (voorzetten zijn redelijk OP dus een lange spits is erg handig), goede dribbling, nog redelijke fysiek, goede workrates (H/L) en 4* SM.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat is wel weer zo'n sweaty speler. Die heb ik al twee haha.
     
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Jij vraagt om de beste betaalbare spits haha, elke andere spits rond die prijs is minder. Maar hij is wel sweaty, ja.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Klopt wat je zegt. Maar ik zoek naar een ander type spits: groot en sterk, om de bal vast te kunnen houden en te kunnen doorgeven aan de (wel snelle) flankspelers. Vandaar de twijfel tussen Morata, Firmino, of natuurlijk iemand anders. :)
     
  12. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    V basten :thumbs:
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  13. duur170

    duur170 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    2
    Vardy vind ik top.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Dan zou ik denk ik Firmino doen, die heeft ook wel aardige passing voor een spits en alsnog 4* SM. Al is Morata denk ik en stuk langer.. dus bij voorzetten lijkt hij me weer handiger.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  15. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Giroud of Morata
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Man, man, man, wat is dat squad battles zwaar. Ik kom er gewoonweg niet doorheen en zij leggen de bal met één steekbal klaar voor de keeper. Dan nog rare penalties. Grrrr..
     
    Bidle vindt dit leuk.
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Soms idd erg frustrerend. Vandaag ook weer een potje verloren.

    71% balbezit, 13 schoten op doel. AI 1 schot en 1 op doel. Resultaat 0-1,..... grrrrr.

    Over het algemeen win ik ze wel, maar ontbreekt me nu aan tijd om ze allemaal te spelen. Ook erg jammer dat je niet via de app de nieuwe wedstrijden kan laden. Daarbij zijn 12 wedstrijden per dag in het weekend te veel van het goede.
     
  18. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Squad battles staat hoog qua punten deze week. Vorige week 69k voor Elite 1 en deze week staat de teller al op 74k!!
    Benieuwd waar het gaat eindigen. Ondanks het missen van 4 wedstrijden sta ik nog goed. Hmmmm,...
     
  20. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    met mijn team is het al lastig om in gold 1 te blijven nu het gaat idd nogal hard. en dan krijg ik gvd weer alleen maar crap spelers uit mijn paketten. hele week elke dag wedstrijden spelen voor als beste speler een keeper van 82.. denk dat ik ga kappen met die squad battles en wat andere modes ga doen want dit is niet echt rewarding.
     

Deel Deze Pagina