1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassins Creed Origins

Discussie in 'Games' gestart door WorkingTitle, 21 mrt 2017.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Baard en haar kan je ook veranderen en hood.
    Hood druk je op Y (op Xbox) RT+Y voor baard en LT+Y voor haar.
     
    Martijnn en Xandorra vinden dit leuk.
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Kun je die ingame ook veranderen dan of zijn er kappers?
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hahaa, die hallucinaties zijn vet
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Toch merk ik wel dat we op de PS4 heel erg verwend zijn met Horizon. Verder gewoon lekker genieten van Origins :)
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Mee eens.Eerste 2 uur er op zitten maar Horizons voelt toch echt een heel stuk vloeiender en is grafisch toch echt een stap beter
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Vond het trouwens wel opvallend dat het skinnen van dieren er nu niet meer inzit. Natuurlijk druk je op knopje en 'skin' je ze dan, maar je ziet niet dat hij het daadwerkelijk uitvoert. Vreemd stapje terug.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Voelt inderdaad anders, gelukkig. Meer Witcher vanaf begin al qua combat, animatie, radar, alles wel. Positieve punt is de HUD, heeft miljoen jaar moeten duren voor een clean en overzichtelijk HUD zonder teveel troep erin. Kun je niet je zwaard tevoorschijn halen zoals back in the days dus alleen in je hand te houden/shielden ipv meteen in combat modus te gaan?
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja maar deze settings zijn veel toffer.

    Ik heb de eerste 2 uur echt genoten!
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Eventjes in de game om hem op te starten, en ik weet het niet met deze game, combat is zoals gezegd anders, maar vooralsnog niet echt positief, ook de hoofdpersonage heb ik nog niets mee, maar dat kan veranderen.
    Game gaat weer in het hoesje, en over anderhalve week verder met de Xbox One X, ben in ieder geval blij dat ik minder moeite heb met wachten met de game.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Dat is zeker zo. Ook de voornaamste reden dat ik na +/- 20 uur met Horizon gestopt ben is dat de setting mij niet zo echt aansprak
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik kon helemaal niet in Horizon zero dawn komen. Ik vind er geen ruk aan, verveelde me erg snel.

    Heb ondertussen al meer uur in het startgebied van AC: Origins zitten dan in de hele game Horizon.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2017
    Yellow 13 en WinterBase vinden dit leuk.
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Horizon ZD lijkt me persoonlijk wel erg tof, maar destijds laten liggen ivm backlog en omdat er toch al DLC was aangekondigd, dus die game haal ik dan wel volgend jaar ofzo als ie een beetje goedkoper in de winkel ligt (inclusief die DLC). Dat is het voordeel van backlogs, er is geen noodzaak om games op dag 1 te kopen (zegt de sukkel die gisteren Origins, een Switch en Mario binnen kreeg...)

    Die photomode in Ass Creed Origins is verdomd bagger btw, vooral NPCs in beeld die wel op cut-outs lijken op de foto...

    Ik weet dat je met diepte kunt spelen en kleur en die donkere rand om je foto heen etc, maar alsnog is het allemaal zeer beperkt. Die filters zijn ook allemaal veels te sterk en overdreven, ipv dat je daar, net als in Driveclub, mee kunt tweaken.

    Driveclub blijft dus gewoon de allerbeste photomode houden. Fact.
     
    Nol en Tyrant vinden dit leuk.
  13. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik was toch wel rete enthousiast nu er weer een nieuwe editie uit is.. hop! Met 2 oude games richting GM en daar snel de game gehaald met dikke korting!
    Ik heb er maar een paar uurtjes in zitten, kwam wel wat glitches tegen maar verder is de eerste indruk goed!
    Moet het nog een beetje onder de knie krijgen, alles voelt anders en is vernieuwd..
    Maar wat graphics betreft super! (Ik heb een gewone oude One) het eerste gedeelte binnen in het donker met je fakkeltje.. Wauw! Wat een sfeer, heb het eerste uur echt op het puntje van de bank in de tv gehangen..
    Vanavond weer verder!
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik vond dat eerste stuk in het donker juist retesaai, maar ik snap sowieso nooit zo goed waarom je een game met een schitterende open wereld zou laten beginnen in een saaie donkere binnenplek (Oblivion, Watch Dogs 2, etc).
    Is natuurlijk ook meer als tutorial bedoeld, maar qua gameplay is dat dan niet echt boeiend.

    Als je dan buitenkomt dan is het natuurlijk prima...
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dude, het is juist fantastisch dat het zo begint, welke game dan ook. Als je dan uit dat donkere stapt en je bent een beetje gewend aan de gameplay en besturing, dan krijg je veel meer een oooooooooooh moment als de schoonheid van de wereld voor je open gaat.
     
    Tyrant en Martijnn vinden dit leuk.
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Dudeeeeee.... Het gaat juist om contrast!

    Het moment waarop je buiten komt, de helling oprijdt met je khamiel en dan ineens die OASE ziet, dat beeldige dorpje om het meer:

    [​IMG]
     
  17. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Haha, dat had ik dus ook..
    Het begin binnen was qua gameplay misschien niet boeiend maar de graphics/licht effecten en details vond ik geweldig! Beetje op je gemak rond kijken/klimmen en dan buiten meteen knokken. En dan inderdaad dat uitzicht op je kameeltje bovenop die berg uitkijkend over de oase..
     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik ben deze game zo fucking hard digitaal aan het uitwonen he, dat is niet normaal meer. Ik ben al uren en uren aan het vermaken in Siwa alleen al, ben nog niet eens ergens anders geweest. De game vraagt in een missie of ik klaar ben om naar een ander deel van de map te vertrekken....


    En uhh..

    [​IMG]

    Deze game heeft zo'n ongelooflijk toffe vibe, iets wat ik nog nooit eerder bij een andere AC heb ervaren in deze mate. En dan die Egyptische muziek op de achtergrond wanneer je met je khamiel door de woestijn rijdt, met in de verte een opkomende zandstorm.............. :cool::cool::cool::cool::cool:

    Ik ga weer lekker verder verkennen in Siwa, genoeg te zien en te doen!
     
  19. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    sins gisteren ook de game aan het spelen op de pc. Heb er pas een paar uur inzitten, maar wat een heerlijke game. Ben blij dat er een jaar tussen heeft gezeten en ze qua verhaal en setting weer de goede richting in zijn geslagen. Ben zelf gelukkig ook geen bugs tegen gekomen tot nu toe.

    BTW. Wat ziet deze game er mooi uit in ultra 4K en HDR
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Toffe game maar waar de fok gaat het verhaal over :+
     
    Fiasco en Reckuuza vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina