1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassins Creed Origins

Discussie in 'Games' gestart door WorkingTitle, 21 mrt 2017.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Dat houdt me dus erg tegen. Dat verhaal. Niet te volgen. Snap er geen reet van.
     
    WinterBase vindt dit leuk.
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoever zijn jullie? Siwa is ook de proloog daarna wordt alles snel duidelijk.
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Al meer dan 10 uur in de proloog Siwa aan het rondbanjeren omdat het mogelijk is :p Ben dat hele dorp serieus aan het uitwonen. Begin al berucht te worden daar, vrouwen gaan op de loop en mensen sluiten deuren wanneer ie voorbij loop.

    [​IMG]
     
    nawa en Reckuuza vinden dit leuk.
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heb pas een uurtje gespeeld (gisteren erg druk).
    Eerste indruk is positief.

    Alles speelt een stuk soepeler tov oudere AC games. Die RPG elementen zijn nice. En het vechten vind ik ook lekker.
    Lees hier en daar dat sommige mensen het moeilijk vinden om te switchen van enemy.

    Zelf nog geen problemen mee gehad. Maar heb ook nog niet echt tegen meerdere vijanden gevochten. Probeert altijd stealthy te spelen

    Straks even verder spelen !
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015

    Ja, ik begrijp dat dat de bedoeling is, maar qua gameplay vind ik dat eerste uur dan dus geen reet aan. Vooral in Watch Dogs 2 was dat gewoon zwaar kut. Ik wil in die game helemaal geen brakke stealth in een saai kut-gebouw doen. Hier was het gelukkig wat minder frustrerend en duurde het ook niet al te lang, beetje lopen, klimmen, looten, en vervolgens buiten even vechten en dat was het, maar ik zat zeker niet op een puntje van wat dan ook...
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik raad je een paaltje aan, smal modelletje. Kun je lekker warmhouden als je erop zit.
     
    AgentSmith vindt dit leuk.
  7. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Ach, ieder zijn ding..
    Ik hou wel van een rustige start, er weer eventjes inkomen.
    Nu weer een uurtje of twee gespeeld en ik vind de game tot nu toe echt heerlijk! Het speelt steeds lekkerder, moet ook overal weer handigheid in krijgen en je kunt je vaardigheden langzaam verbeteren. Graphics zijn fantastisch!
    De bergen in geklommen bij Siwa om uitkijkpunt te bereiken op aardige hoogte.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Hoe klim ik van een rots of gebouw zonder direct te springen en dood te gaan omdat je niet kan rollen in deze game?
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Toch nog even doorgespeeld, en had een captain vermoord en de schat gepakt, krijg ik even later een missie waarin wordt gevraagd om de captain te vermoorden, daarin was het antwoord van Bajek gelijk al dat hij dit gedaan heeft en de des betreffende quest item bij zich heeft. (cool gedaan)
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Met B (xbox) of O (ps4) en dsn naar voor drukken zodat je aan de rand gaat hangen.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Gelukkig laat de game dat ook in beeld zien, althans in het begin @Fiasco .

    Inmiddels de proloog uitgespeeld. Dit is een game voor langere termijn zoals het er nu naar uit ziet. De sfeer, het uitzicht, het is vanaf het begin al goed. Jammer van de micro transacties, maar als het jagen naar grondstoffen en geld leuk is in deze game, word de verleiding tot een minimum gebracht.

    Het rijden op een kameel, vind hem zelf overigens best snel, is erg tof en de eerste keer dat je door dat verbrande dorp komt en dan vervolgens die duin op rijd en dat uitzicht ziet is werkelijk een wonder der natuur.

    Veel heb ik natuurlijk nog niet gezien, maar ik ben aangenaam verrast en ben nog geen fouten of andere vervelende dingen in de game tegengekomen. Het is een game die in je achterhoofd blijft zitten en als ze die periode van 2 jaar blijven aanhouden tussen games, en ook de technische dingetjes snel en goed aanpakken, dan gaat Far Cry 5 denk ik ook wel een kans krijgen.

    Wat betreft Far Cry 5: Ook die game is weer in een totaal andere setting en hopelijk is de gameplay dat ook een beetje. In AC Origins is de gameplay in elk geval een gevoel van verfrissing en lijkt zich meer met de Ezio games te kunnen meten dan alles wat erna of ervoor kwam, maar wel in een iets ander opzicht omdat dit meer een echte RPG is.

    Ik stoor mij ook totaal niet aan het level systeem wat in bepaalde reviews voorbij kwam. Niemand Borderlands I en II ooit gespeeld? Het is gewoon hartstikke makkelijk, snap niet dat dat voor sommige een punt van kritiek is. Al met al blij verrast tot nu toe.

    Kan nog niets zeggen over het totaal van de game, maar de opening krijgt van mij een 9/10, zonder twijfel.
     
    Martijnn en Rossi46 vinden dit leuk.
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Vind dat leveling systeem juist tof, snap ook niet waarom mensen dat als negatief ervaren.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Kun je trouwens ergens in de game je stats zien? Hoeveel quests gedaan, hoeveel uur je gespeeld hebt etc?
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Naja ik heb de game nu twee keer pas gespeeld maar elke keer kloot ik nog met de controls. Vind qua layout alles nog wennen, dont hate me.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Haat je ook echt niet, maar begrijp wel dat het eigenlijks een nieuw soort game is. Is altijd even wennen, maar ben zelf Witcher III erg gewend en daar lijken de controls wel een beetje op. Als je er eenmaal aan gewend bent, dan is dit echt een game voor jou.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik stoei ook npg wat met de controls, maar bepaalde zaken vind ik ook wel gewoon kut.

    Heb ik mannetje uitgeschakeld, ligt dus op de grond, volgens mij niet dood want ligt heen en weer te bewegen, maar kan hem niet killen, en ook niet optillen en ergens uit het zicht dumpen. Maybe dat ik er een upgrade voor nodig heb, maybe moet ik uplevelen voor ik een mannetje kan verstoppen, maar toch(!)
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ja in menu bij ubisoft club en dan stats.
     
    Tim vindt dit leuk.
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ik heb blijkbaar een code voor Secrets of the First Pyramids. Waar vul ik die code in, via PS Store pakt ie het niet. Fucking uPlay, weet mijn gegevens niet meer.
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Blij dat ik voor de PC versie ben gegaan, het ziet er zo mooi uit. En 60fps of meer is gewoon heel fijn :D
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    1.Ga naar de volgende website: www.assassinscreed.com/redeem
    2.Log in met je Uplay-account of schrijf je in.
    3.Kies het platform waarop je wilt spelen.
    4.Wissel de code in.
    5.Bij de release van de game ontvang je een downloadcode via mail.
     
    Fiasco vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina