1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 23 sep 2017.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Denk echt dat het puur geluk is, heb mijn 2 Jumbo pakketten nog niet open gemaakt. Wel uit de wekelijkse pakketten net Czech gekregen. Komende weken geen tijd om al de Squad wedstrijden te spelen en vind het ook veel te veel.
     
  2. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Weet niet of je die SBC Hybrid Nations/Hybrid Leagues al gedaan hebt? Daar zul je waarschijnlijk wel een fijne speler uithalen. Had zelf Alexis Sanches maar ok dat was beetje geluk natuurlijk. Check futbin bij de SBC's voor voorbeelden die kunnen helpen. Je hebt overigens wel loyalty nodig bij sommige (evt. snel 10 keer wedstrijd starten en quitten). Maar het zal het uiteindelijk wel waard zijn waarschijnlijk.
     
  3. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Vorig weekend met weekend league goud 2 gehaald.Vrijdag mn rewards opengemaakt en kreeg ik in een zeldzaam goud pakket Zlatan.packs zeggen niet zoveel,in elke pack kan een topper zitten
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    TOTW 7

    [​IMG]
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    IF Lozano, IF Locadia en IF Pereiro hebben wel heerlijke stats zeg!
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Welke opstelling raden jullie aan in Squad Battles op legendary? Het kan iedere verkapte vorm van 433/4321/4231 zijn met mijn spelersgroep.

    Ik speel nu 4321 met:

    Sane Rashford Salah
    Firmino Gueye Barkley
    Mendy Mangala Keane Zappacosta
    Butland

    Maar ik merk wisselvallige resultaten: ik kan er 4 achter elkaar winnen van prima tegenstanders, maar soms ook 2 achter elkaar verliezen tegen teams met slechte chemistry. Iemand tips voor een goede formatie of andere tips?
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Kijk eens naar de link in de OP.
    Ik pas soms mijn formatie aan op de tegenstander. In mijn beleving helpt dat soms erg veel.

    Uiteraard wel geoefend met de verschillende formaties. Verander de formatie dan aan het begin van de wedstrijd.
     
  8. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Sbc Younes is ook wel een leuk om in een “pimped” special card eredivisie team te hebben.

    Had deze competitie al voorbereid gelukkig. Heb echt vies veel profit gepakt. Sbc gratis gedaan. En uit 16 packs 1 goed kaartje gekregen van meer dan 5k en dat was jesus voor 45k
     
  9. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik had echt niks uit de eredivisie had meet geluk met de Mexicaanse competitie daar packte ik Messi
     
  10. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik zou je ra vervangen voor clyne
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb nu Bellerin gekocht. Met een beperkt aantal potjes (alleen woensdag, zaterdag en zondagmiddag) toch nog elite 3 bereikt. Zo eens de packs openen.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoe komt het dat dit topic nu al zo dood is? Ik kan me niet herinneren dat dat vorige jaren ook al in november was.
     
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik ben zoals eigenlijk ieder jaar weer overgestapt op H2H. Lijkt tenminste nog enigszins op echt voetbal.
     
  14. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    De content in Fut is erg mager tot op heden. De promo van gisteren bijvoorbeeld slaat eigenlijk helemaal nergens op. Gewoon een excuus om weer wat pakketjes te verkopen. Daarnaast is de gameplay naar mijn mening verziekt na de laatste patch. Op de een of andere manier speel ik het nog, maar dat gaat niet lang meer duren vrees ik.
     
  15. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Sinds de eerste patch is het al verschrikkelijk naar mijn mening. In het begin moest je nog handmatig verdedigen en waren er veel meer verschillen facetten in het spel waar je goed in kon zijn, waarin dus een grotere skill-gap was. Als je beter was, dan kon je dat ook echt zien. Ik vind dat dit nu echt weer veel minder is en het is allemaal ook weer pace en heel veel bullshit. Per game kan ik waarschijnlijk makkelijk 5 wtf gameclips maken. Daarnaast zijn alle uitslagen deze fifa ook gewoon bizar groot. Ik zit er ook aan te denken om er weer mee te kappen, want ik zie momenteel niet echt veel verbetering in de gameplay. H2H is daarin tegen ook wel ietsjes beter inderdaad.
     
  16. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik ben er inmiddels ook alweer mee gekapt. Het is voor mij de laatste jaren gewoon overduidelijk dat iedereen van elkaar moet kunnen winnen. Al ben ik bij wijze van nog zo goed, het spel is erop gemaakt dat mijn oma van mij moet kunnen winnen. Marketingtechnisch gezien ook wel logisch, want ja als iemand alleen maar verliest koopt diegene de volgende FIFA niet meer.
    Toch jammer want het concept is/was echt leuk en vernieuwend jaren terug. Maar al heb je een team van 86 met 100% chemistry, dan nog zijn er andere (onzichtbare) factoren belangrijker waar je zelf totaal geen invloed op hebt.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  17. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ben ik dan de enige die constant verliest? :lol:
     
  18. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Als jij echt veel beter bent dan je tegenstander, dan win je gewoon 9 van de 10 wedstrijden. Er zal altijd wel een potje tussen zitten waarin alles tegenzit en je het gevoel hebt dat je gewoon niet mag winnen. Maar dit is echt niet elke wedstrijd.

    Persoonlijk geloof ik niet in scripting bijvoorbeeld. Maar door de slechte servers en rare gameplay mechanismen worden wedstrijden wel beïnvloed.
     
  19. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Elke wedstrijd zeker niet, maar 9 van de 10 ook zeer zeker niet. Het ligt voor mijn gevoel meer richting de 50/50. Maargoed, ik geloof daarentegen wel in scripting etc. Precies om die marketing technische redenen waar ik het eerder over had.
     
  20. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik ben met fut in 2015 gestopt aangezien random zilveren spelers sneller waren als mijn tots robben terwijl er dus 15 a 20 pace punten verschil in zat. Ook al heb je dus het beste team en de beste spelers met een perfecte chemistry dan alsnog word je genaaid door de algoritmen.

    Wel erg jammer want het principe van fut is wel echt tof.
     
    donfatos vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina