Geen Caution meer --> Dat is toch als de racetimer op < 5 minuten staat ? Ik denk niet dat er automatisch gewacht moet worden als mensen de pit in duiken tijdens een caution. Volgens mij kan er herstart worden zodra de laatste (reguliere) is aangesloten, mensen die de pit zijn ingedoken hebben al dan niet een voordeel. @Kimi NL: Zal ik hosten? Ingame datum 1 augustus, overdag, onbewolkt? GRt A.
Was gezellig mannen.. Ging 100x beter dan vorige week hahaha.. 0 keer een gele vlag.. Was wel lekker rondjes knallen. Van mij mag er wel een cupje komen zonder tuning en schade maar dan mix van 2 ovals en Watkins Glen (ofzo iets ) en Road America er ook bij. Uitslag race
Was leuk. Alleen jammer dat er minder deelnemers waren. Had slechte start door 50+ reactietijd. Daarna een aanrijding met iemand die voor mij spinde. Vervolgens zat ik ff een tijdje achter Rossi vast. Daarna was gat naar Wietpiraat te groot. Hoopte op caution. Maar die kwam niet. Kon eindeljk voor het eerst een lekker tempo rijden met Pcars 2.
Komen er geen tracks in aanmerking om met 16 man los te gaan met Rallycross? Ruapuna of Oscherschleben schieten als eerste te binnen.
Dan wel met de 4 wiel aangedreven rallycross bakken hoop ik.. Die RX lite vindt ik echt bagger rijden Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Kartbaan van Dubai is heel erg tof met Rallycross bakken. Wel krap, maar wel heerlijk gooien en smijten.
Pff was op tijd thuis, maar xdoos moest nog een update van 4GB binnen halen. Laatste tijd wat minder tijd/zin om dat ding aan te slingeren.