1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    En toch moet Bethesda echt eens gaan innoveren, want F4 en de laatste TES kunnen écht niet meer na het totaalplaatje dat TW3 bracht.

    Ik kijk persoonlijk veel meer uit naar Cyberpunk, omdat ik weet dat er een ambitieuze studio achterzit die geweldig goede content maakt. TW3 niet spelen is alleen maar een gemis voor jou. De mensen die het wel gespeeld hebben, weten wat je mist. Maargoed, zolang je het zelf nooit (volledig) ervaren hebt, kan je het ook niet missen.
     
    Barbabravo, X-Junk en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Haha inderdaad, Skyrim verveelde erg snel en FO4 nog sneller :+
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Mensen lijken te vergeten dat Skyrim uit 2011 komt en The Witcher 3 uit 2015.

    Volgende TES wordt weer hard joh. In Elsweyr ofzo hopelijk, lekker allemaal de Boself uithangen.

    Ja dat maakt nogal uit.
    Feit is gewoon dat The Witcher 3 veel meer een zwaarder RPG is dan een AC, wat gewoon een actiegame is met wat light RPG elementjes. Iedereen in dit topic kan volgens mij beamen dat je niet zo 123 in the Witcher komt, daar moet je gewoon even wat tijd voor vrij maken. Het is geen game wat je even op een avondje oppakt. Daar is toch niks mis mee? Het lukt mij alleen wat minder goed dan vroeger.
     
    NuclearGoat en Garrett vinden dit leuk.
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Het is gewoon een schande. :+
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Of je leest wat ik zeg, want ik vergelijk de games niet 1 op 1. Ik heb het over dat Bethesda in de toekomst met hun games moet innoveren. Fallout 4 en Skyrim waren op veel vlakken hetzelfde als hun voorgangers en voor mij is dat bij een nieuw deel niet meer acceptabel na the witcher 3.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Fallout 4 is ook uit 2015, en dat was technisch gezien nou niet bepaald overtuigend of een grote stap voorwaarts... Technisch gezien zelfs een lachertje i.v.m. The Witcher 3.

    Een nieuwe TES game zal dan ook zo'n grote stappen moeten gaan maken op meerdere vlakken, dat ikzelf denk dat dit simpelweg te hoog gegrepen is voor Bethesda.
     
  7. Rebel112

    Rebel112 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    22
    Deze game is echt geweldig. Zelden zo lang een RPG gespeeld. Ik hoorde niet iemand zeggen dat Fallout echt gemaakt is om je eigen verhaal te creëren en te exploren. Nah, de witcher is daar wel iets verder in. Alleen moet je er tijd en heel veel aandacht aan besteden. Zo jammer dat dit het Laatste deel is :mad:
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Fallout is ook bijna meer een shooter dan een goede RPG. Dan vond ik persoonlijk Skyrim nog meer "RPG" dan Fallout 4. Jammer van die serie, want vooral Fallout 1 en 2 waren ijzersterke RPGs. Een voorbeeld in hun genre.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik vind Fallout geen flikker aan, maar vind het raar hoe Bethesda nu al bij voorbaat wordt afgeserveerd...
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Is ook niet terecht. Je kunt veel zeggen van Bethesda, maar de Elder Scrolls serie is heel lang een voorbeeld voor goede open world spelsystemen geweest. Het is pas de laatste jaren ingehaald door de concurrentie.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Witcher 3 was enkel GOTY omdat er blote tieten inzaten.

    THERE I SAID IT
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nou, hoewel ik de game fantastisch vind en ik de eerste keer tot ver in Skellige ben gekomen, is de game toch de machtig voor me gebleken. Voor mij is er simpelweg gewoon teveel content, veel te veel zelfs. Sommige dingen zijn briljant, ben gek op het verhaal, maar denk dat deze game binnenkort een nieuwe eigenaar gaat krijgen.

    Laatst heb ik namelijk nog naar de DLC gekeken via Google en me even ingelezen. Het is too much I can handle, simpel en duidelijker kan ik het niet zeggen. Beter dan inderdaad even een Origins erbij pakken voor een paar uurtjes en lekker wat content vrijspelen, dan dat ik uren moet ploeteren voor een paar quests.

    Begrijp me niet verkeerd: Fantastische game, maar na lang nadenken en lang afwegen gewoon teveel voor mij.

    En breng aub niet dat gezeur rond mijn uitgaven voor deze game naar boven, toen was ik nog depressief. Ik wil met bovenstaande post gewoon open en eerlijk naar jullie toe zijn en een @Maddmonkey o.a.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Blij dat je open en eerlijk bent man, lucht me echt gigantisch op.
     
    Smirnoff, Alexknl, RaouLioo en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Omdat ik weet dat jij graag van likes farmen houd schat. :oops:

    Nee, je bent gewoon een droogkloot, zou het prima doen in Friesland. :+
     
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    The Witcher 3 is in het begin wel erg overweldigend ja, maar na 230uur had ik alle content gezien uit de basisgame en verlangde ik nog steeds naar zoveel meer...
    Beide DLC's ook volledige uitgespeeld en die waren alle twee zo goed dat de tijd werkelijk voorbij vloog.

    De quest en bijhorende personages zijn vaak zo menselijk en boeiend dat je gewoon echt een band krijgt met de game, alsof jezelf onderdeel van die wereld bent. _O_
    Iets wat ik in Bethesda games toch altijd veel minder heb helaas.

    Maar goed, uiteindelijk is het voor een groot deel natuurlijk ook gewoon smaak en voorkeur... (genoeg mensen die 500+ uur in Bethesda games kunnen rondbrengen zonder zich een minuut te vervelen, dan zullen die games zeker wel iets goed doen)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja omdat je in Bethesda games een eigen character maakt die nooit wat zegt natuurlijk :+
     
  17. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ik kan niet ontkennen dat de Witcher een geweldige game is, maar ik zal toch altijd voor Skyrim kiezen. Weet ook niet wat het is
    Oblivion eigenlijk nog beter (sfeertje) maar die is wel erg gedateerd nu.

    Maar misschien ga ik de Witcher ook nog wel eens spelen. Als ik met pensioen ben ofzo :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik ga denk nog een keer alle Oblivion poorten sluiten. Ken iemand die doet dat ook vaker en schijnt wel vet te zijn.
     
    Killamonkey, Daz en Yellow 13 vinden dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Doen. Inmiddels met mijn 30ste bezig, daarna nog 30 te gaan. Post wel bewijs als ik alle 60 dicht heb. :+
     
  20. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Haha die poorten waren echt het enige wat ik verschrikkelijk vond aan die game. En dat je steeds een vampier werd
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina