Nee zeker niet. Ik wil een WWII battlefield met echte WWII wapens , geen WWI wapens. De Mosin Nagant sniper in Battlefield 1 bijv heeft een neppe scope erop zitten. In de 2e wereld oorlog zat er een PU scope op. Ik wil een MP40 , Luger , Springfield sniper , tanks uit de 2e wereldoorlog enz enz. Ik wil vechten in Stalingrad , Berlijn , d-day in Battlefield spelen.
Ik wil vooral een WW1 of 2 Battlefield zien MET de content van 4... Battlefield 1 was ik na een weekje mee klaar, en beide map packs een paar dagen gespeeld. Dikke spijt van die season pass.
Ik moet eerlijk bekenne heb nog nooit een CoD meer gespeeld na ehh deel 2 of 3, maar deze lijkt me opzich wel wat.
Heerlijk al 3 tot 4 x uit lobby gedonderd... is het daadwerkelijk om een spel x op release dag zonder gezeik te kunnen spelen. Echt een rage bij elk spel......
Ja, meer iets van een aantal jaar geleden. Tegenwoordig lopen de meeste releases juist soepel inderdaad. Alleen heb wel best wel last van lag..
Werkt inderdaad goed, vind hem lekker spelen. Helaas nog altijd even beperkt op 1080p/60hz totdat mijn monitor weer terug is van rma..
Dit is trouwens allemaal bullshit. Je kunt geen lootboxes meer kopen. Alle loot is alleen ingame te verdienen
Alleen maar liefde, dus ik zou niet weten waarom je CoD moet haten Ik vergelijk CoD maar met een Hema worst. Culinair niet hoogstaand, maar vreet lekker weg
Iedere keer als er een match voorbij is blijft bij mij het spel hangen op het scorebord... net zolang tot de volgende match alweer geladen is.. iemand anders ook fit probleem, en heeft er iemand een oplossing?
drama spel qua laden en vastlopers oh en de lag niet vergeten .. blijf het knap vinden dat ze dat nog steeds niet fatsoenlijk kunnen fixen maar wat heerlijk dat we weer terug bij het oude zijn met WW2 en geen vliegende muurlopende mannetjes met allerlei gadgets hebben