Met de release lijst van XBM UK in de hand zal ik eens op gaan sommen (zo weet ik het over een maand ook nog, het is gewooon niet meer te onthouden);
HALO 2 Lijkt me logisch. Na het succes en de ervaring van 1 mag de opvolger niet ontbreken. Lijkt me een game waar je nooit op uitgekeken kijkt (LIVE). De controls zijn imho nog niet geëvenaard.
Sega GT Online Lijkt me vooral door dealergedeelte een vernieuwende game. De controls uit GT 2002 staan m ook wel aan.
Project Gotham 2 Ik denk dat dit de meest geslaagde online racer gaat worden. Om door zoveel mogelijk mensen in gemaakt te worden zal ik eze dus wel moeten kopen. Daarnaast is dit een titel die gewoon niet mag ontbreken in de collectie.
X-files: Resist or Serve Tja, ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet verwachten maar ik vind (nouja vond toen Mulder er nog inzat) erg verslavend. Slecht argument maar toch een must-have.
DOA Online Ik heb DOA 3 nog niet gespeelt (tje ik weet het een tekortkoming) maar gezien de positieve geluiden en de LIVE optie is dit een titel die ik niet kan laten liggen.
Secret Weapons over Normandie Dit is 1 van de weinige vliegsims voor de xdoos. Ik weet verder nog niet gek veel van het spel dus alle info is welkom (LIVE?). Zo-wie-zo een must-have
Amped 2 Gewoon een goede snowboard game die ook nog eens over LIVE te spelen is...Vooral dit zal de houdbaarheid van het spel vergroten.
Steel Batttalion 2Vooral die controller, die doet het hem gewoon. Ik weet niet wat te verwachten van de LIVE optie, maar SB1 kan ik bijna niet laten staan. Toch wacht ik geduldig, dan kan ik mijn comm. headset direct op mijn mega controller aansluiten.
En dan nog dit:
Er zijn nog wel een aantal titels die ik de gaten hou, namelijk;
Ghost Recon Island Thunder, True Crime, Vice City, Operation Flashpoint, James Bond; Everything or Nothing, Top Spin, XIII, Area 51, Fable, Fishing Live Online (wie heeft meer info?).
Ik geloof dat ik er zo wel een beetje ben. Er zullen er vast nog wel bijkomen, maar dat zien we dan wel weer.
Even tellen nog voor de grap. Met een verwachte prijs van €200,- voor SB2 kom ik op €620,-. Dan reken ik voor het gemak even €60,- per game (ook voor GT Online).
Laatst bewerkt: 24 aug 2003