Veel plezier dan , dat is wel jammer toch weer iemand minder.. en die film duurt ook nog eens 140 minuten ofzow, dus daar zit je wel een tijdje(maar daar is een ander forum voor)
Omdat Midtown Madness 3 meer in de smaak valt bij de meeste en RRTCW...vanwege meer gameplay elementen
Sinds vandaag heb ik eindelijk ook mechassault. Dus als iemand zin heeft om met een newb te spelen hoor ik het graag.
Roep maar een tijd dan ben ik ook van de partij! Ik heb het spel ook pas sind een aantal dagen dus ben ook nog een newb (mijn broertje doet waarschijnlijk ook wel mee dus dan zouden we een teamdm kunnen doen).
ochoch... vandaag ging ik dus met mn pa naar een speciaalzaak, na veel gedoe bleek dat ons modem niet geschikt is... heel vreemd ook, want het modem KAN niet op een router worden aangesloten, alleen een usbdraad die je enkel op de computer kunt aansluiten dus nou moet ik eerst gaan klagen bij zonnet om een nieuw modem te krijgen met RJ-45 uitgang dat is normaal standaard, maar ja, kut-zonnet weer dat interresseert jullie natuurlijk niet, maar het komt erop neer dat ik nog (steeds) niet op Live kan, en dus ook nog geen Live Mechassault jullie veel plezier iig
hmmz... Hoe voeg ik een friend toe??? Ik heb het bij MM3, mechassault en Clone Wars geprobeert maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen.
Je kan friends toevoegen via het dashboard. Je moet dan de volgende opties kiesen. xbox live -> account managment -> gamertag -> friends -> add friend
Dat kan wel. Ik neem aan dat je een USB-modem hebt. Je moet de modem aansluiten op de pc en van je pc een rj-45 kabel in je xbox pluggen. Even je internetverbinding delen en hij moet het doen. Kijk hier effe voor meer info: [Centraal] internet delen/ Internet Connection
En als je in een spel zit en je ziet iemand die je ook wil toevoegen in de friendslist, ga je gewoon in het game menu en dan kies je players en zo kan je ze ook in friendlist toevoegen.
ik heb het ook daarnet gehoord ja, via de Xbox helpdesk... maar het gaat sowieso nog wel ff duren iig... duss.... misschien woensdag ofzo Live voor mij
Ik zal jullie ook ff aan mijn MSN toevoegen. Lijkt me zwaar relaxt. Jammer dat ik dit niet eerder heb gelezen wste*******@hotmail.com
Ik ben ook zeker geinteresserd om met een stel nederlanders te MA-en. Wordt gek van al die amerikanen. Laat maar weten of jullie nog zin hebben.
ik kom zelf best wel veel nederlanders tegen hoor... maar die komen vaak ook af op de 'NL' in mijn naam waaschijnlijk dus ik zit bijna altijd wel bij een paar Nederlanders...
Lijkt me wel is leuk ja om met Nederlanders Mechassault te doen... altijd met Amerikanen wordt eentonig. Mijn Xbox live tagname: DiabloChief007 . Wie weet hoe het kan dat ik niet kan praten bij Mechassault?? Bij andere games werkt het wel...
weet je... je moet gewoon NL achter je nickname zetten, dan komen de NLers echt automatisch hoor... ik heb bij elke game wel minstens 1 erbij zitten... er zijn er genoeg