1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zou afwachten wat de patches verder gaan brengen. Persoonlijk hoop ik zelf ook meer op mogelijkheden om games op bettere textures of 60fps te kunnen zetten ipv 4k.
     
  2. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Ik hoop zelf op betere draw distance, betere textures en geen kartel randjes meer. Heb f2017 in de mediamarkt gezien op een pro in 4k. Zag er fantastisch uit, maar vind hem op mijn xbox one s in full hd ook geweldig.

    Als je ze naast elkaar neerlegd zul je tuurlijk veel verschil zien, maar nu weet ik niet beter en ziet het er mooi uit.
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Bij de PS4 Pro zijn er best wel wat games die je de keuze geven.
    High Performance of Optimize Framerate, zal bij de XBX ook zo zijn.
     
  4. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Beste mensen met een full hd tv en xbox one x.....
    Kunnen jullie mij een goed advies geven of ik wel of niet een xbox one x moet halen?

    Alvast bedankt voor de moeite.....
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Niet halen
     
  6. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Hahahaha. Dat is duidelijk....
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben er super blij mee. Zelfs op een 1080p zijn de verschillen bij games super groot. AC is geen blur meer zoals ik hem een week geleden speelde en de performance is super.
    Ook unpatched games spelen gelijk al beter. Geen framedrop meer gezien in Destiny. Tuurlijk haal je met een 4K/HDR alles eruit maar downsampling naar een 1080p scherm, betere laadtijden, betere visuals, betere performance is het voor mij wel al waard.

    Halo 5 op een 1080p scherm.

    [​IMG]

    En oh ja. Recka heeft de console niet. :+
     
    Arno S., den3004, Servantes en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Je hebt zeker wel met performance wise een voordeel hiermee.. maar games zijn over het algemeen gewoon goed gemaakt.
    Op mijn gaming monitor is het leuk game etc maar als ik op mijn 4k scherm game zie je echt een behoorlijk verschil..
    Ik zou eerst voor een nieuwe tv gaan en dan kijken voor de Xbox One X..
     
  9. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Moet GTA 5 nou ook nog steeds een jaar laden ??? want dat is echt niet normaal meer.

    Naast de geïnstalleerde disc van GTA 5 heb ik nu ook de digitale versie van GTA 5, maar hoe verwijder ik nou de geïnstalleerde versie van de disc op me XBOX ONE ???
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Die Game Pass is btw wel vet!! Las dat het maar een tientje per maand kost? Denk dat ik dit ga doen ipv Live en Plus.. game toch nooit online en vind dit een veel betere deal tbh.
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    De digitale versie unlockt alleen maar dat je de disc niet meer nodig hebt dus je hebt hem niet 2x gedownload, je hebt alleen de disc niet meer nodig.
     
  12. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Ok goed om te weten al gebruikt het spel nu 71,0 GB terwijl de geschatte grootte 57,0 GB is zie ik in de store staan.
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Mee eens. Ik zit zelf nog op 1080P ook.
    Wat heb ik kunnen testen:

    fifa18: het is scherper, wat meer verfijnd. Valt vooral op in de herhalingen en closeups.
    Ik heb het idee dat de animaties soepeler lopen, of het zit tussen mijn oren.
    Gears of war 3. Voor een 360 titel ziet het er verdomd goed uit, al is het niet mijn ding. ik had hem toevallig nog liggen in een lade als promodvd.
    Forza motorsport 7: Het ziet er wat scherper uit, maar niet mindblowing. Niet heel uitgebreid kunnen testen.

    Ik speel ook al jaren op pc en voelt een beetje alsof je van Medium settings naar High of ultra switched.

    Het echte WOW gevoel ontbreekt voor mij. Wat natuurlijk wel zo is dat alle multiplatformtitels het beste zullen gaan draaien op de X in de toekomst.

    Het ligt ook een beetje aan je financiele situatie. Als je hem net aan kan betalen vind ik het de investering niet waard.
    Ik heb hem meer gekocht omdat ik weet dat er volgend jaar sowieso een 4k tv komt als mijn nieuwe woning klaar is.
     
    Rienbu en Mallakai vinden dit leuk.
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Alle games die ik gespeeld heb, lopen wel echt véél soepeler op de X. Enige game waar ik niks bij merkte, is cuphead. Dat snap ik ook wel want die game is niet bepaald veeleisend qua hardware :+ en ja, ik zou de X ook al gehaald hebben voor een HD scherm met het oog op een 4k scherm later, want die performance boost is zeer welkom.
     
    CrazY vindt dit leuk.
  15. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    100% eens met je monk.

    Alles loopt veel soepeler.
    Daarnaast zien assassin's Creed en gow4 er bizar goed uit.
    Ik speel op een 4k hdr tv en je merkt echt het verschil.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hopelijk komt die Witcher patch snel. Zeker als ik nu zie hoe AC eruitziet.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Benieuwd naar de ervaringen met de Witcher patch. Heb die game destijds gekregen bij m'n GTX970 en dus op PC gespeeld. Toen niet veel tijd in gestoken omdat ik die PC voornamelijk voor racesims en Battlefield gebruikte. Misschien overwegen om Witcher 3 voor de One X te gaan halen.
     
  18. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Ja ik heb zelf de XBOX ONE Halo 5 Versie met een kleine LG TV FLATRON M197WD uit 2008, dus dan heb je al heel mooi beeld en ik vraag me ook af of het allemaal wel waard is, want voor je het weet is de Slim versie er alweer of een echte opvolger ???
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Een scherm uit 2008??
    Dude dat is een 720P scherm :p
    Daar wil je tegenwoordig toch zeker niet meer op gamen.

    Denk dat daar nog wel wat verbeterings mogelijkheden in zitten :)
     
  20. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Tja hoe langer ik wacht hoe groter de verandering, maar ik game graag op een klein scherm, want dan zie je meer dingen tegelijk dan dat je op een groot scherm speelt, want steeds naar links en recht moeten kijken dat werkt gewoon niet.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2017

Deel Deze Pagina