1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: WWII

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 21 apr 2017.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  2. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Cool, maar heb een one s........ziet er daar ook mooi uit.

    Nog effe vraagje:
    Wtf met die supply drops.......Ik krijg alleen maar van die "grip" shit.
    Wat moet ik daar nou mee????
    Maatje van me krijgt allemaal mooie uniformen en ik krijg alleen maar calling cards en grips. Vaak ook nog duplicaten......:mad: :mad:
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Niks ziet er mooit uit op de S.
    Als je 4k scherm heb althans.
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    RNG. Niet zeuren
     
  5. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    :)

    Lees net dat de headquarters nog wel een tijdje leeg blijft......jammer. Ik vind dit een super toevoeging. Ook apart dat ze dit niet voor elkaar krijgen......prutsers.
    Ik zeg Carentan voor iedereen als compensatie voor de bagger online......
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik ergerde me flink aan de quickscopers op pc, want het is zo makkelijk aimen. Na veel frustratie zelf ook maar begonnen met quickscopen, en het is heerlijk om te doen :lol: Maar dit verneukt wel de multiplayer een beetje natuurlijk. Sommige maps kun je wel beter gewoon rushen met een SMG.
     
  7. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    zo makkelijk als het in dit spel is kun je ook met een sniper gewoon rushen hoor :lol: al vaak genoeg tegengekomen, ze rennen door de map alsof ze een shotgun hebben!!
     
    Bidle en Alexknl vinden dit leuk.
  8. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Na wat positieve berichten van een vriend heb ik de multiplayer gister toch weer een keer opgestart. Het loopt allemaal nog (lang) niet zoals het zou moeten, maar het is in ieder geval al niet meer dat ik ieder potje een wandelende schietschijf ben. Heb nu vaker potjes dat het 'kwartje van de verbinding' mijn kant op valt lijkt het wel. Wat er natuurlijk automatisch voor zorgt dat ik weer meer plezier heb in dit spel. Want ik blijf erbij dat het back to basics gaan een goede zet is geweest. Al blijft dit een persoonlijke voorkeur natuurlijk. De mappen zijn inderdaad slecht / te klein, maar ik ben allang blij dat men niet meer de schilderijen van de muur af kan lopen etc.

    Hopen dat de verbeterende lijn doorzet.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    *zucht*
    Mooie woordjes van Activision.

    Volgende week COD-points.
    Dus verdienen? Neuh, gewoon kopen.

    Top! :D

    Oh :mad:

    Geen persoonlijke aanval trouwens pik! ;)

    Maar ik vind het elke keer wel grappig om te lezen hoe fel jij een COD deel verdedigd terwijl het gewoon, elk jaar, een heet stuk dampende stront is. Met de game zelf is niets mis. De mappen zijn even wennen (lees, ik vind merendeel van de de mappen echt de slechtste uit de hele serie) ... grafisch wel ok, en stuk slomer dan de voorgaande delen. Het lijkt alleen alsof niets werkt zoals het hoort.

    Dat ze die irritante sprint-lock eens fixen? Ik loop toch godverdomme niet rond met obesitas soldaat? 10 meter, moe. 5 meter, moe. Nee, Sledgehammer Games mag het nodige gaan fixen voordat ik de game weer ga spelen. Het is momenteel huilen met de pet op ... toch zonde, want ik kreeg World at War vibes van deze game.
     
  10. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Dikgedrukte. Is geen slecht punt, cod2 en 3 waren ook langzaam. Ik heb het gevoel dat ze daarom ook niet zo'n grote mappen hebben. Heb eigenlijk ook niks tegen de grote van de mappen maar wel tegen design etc.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De mappen lijken niet gemaakt te zijn om de gunplay te verbeteren. Er zijn teveel grote open vlaktes waar je kan rond dwalen zonder ook maar iemand te zien.
     
  12. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Ja maar dat is design en niet perse dode grote van de mappen. Ben het er wel mee eens dat mappen door stagiaires zijn gemaakt.
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Lol, fel? Dat valt reuze mee. Ik kan me gewoon ergeren aan mensen die net als fucking schapen op CoD haten alleen om te haten. Dat blijft blijkbaar populair ofzo...

    Ik vind de game geen heet stuk dampende stront, maar de beste CoD in jaren. Ik had helemaal niks met exo's en daarom de laatste paar CoD geskipt of heel weinig gespeeld maar de gameplay die WWII biedt is vanouds gewoon weer heel tof. Niks nieuws natuurlijk, maar noem een game die mij hetzelfde smooth ervaring biedt zoals CoD dat doet. En begin aub niet over BF1, want dat is gewoon appels met peren vergelijken. Het speelt gewoon lekker weg met een balanced multiplayer, wel ok maps en toffe wapens. En zoals ik al eerder zei, het loot box systeem is wat mij betreft prima. Alles is cosmetisch en niet zoals andere games (Battlefront, NFS Payback, Forza etc etc) waarbij gameplay van je wordt weggestript en je je hele leven mag grinden voor een perk of whatever. Genoeg manieren om aan je crafting punten te komen om straks ook de nieuwe wapens te craften zonder geld te betalen. Dus ja, ik vermaak mij zeker met de game en ik zie mijzelf dit nog een lange tijd spelen.

    De game was een aantal dagen inderdaad onspeelbaar vanwege de server problemen, maar gelukkig is dat meerendeels gefixt
     
    Metal Mark, Tyrant, Bidle en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb een vraag. Ik heb de Europese versie van de game gespeeld, maar wil nu de Digital Deluxe editie uit de Amerikaanse store halen. Kan ik dan gewoon met mijn account en character blijven spelen?
     
  15. Rebel112

    Rebel112 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb hem vandaag weer terug gebracht. Campaign was leuk alleen de multiplayer (gespeeld vanaf release tot nu) vind ik snel saai worden. Misschien komt het omdat ik BF1 graag speel.
     
  16. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Dat na 3 weken nog steeds niet gemaakt is dat je als je in een party zit er mensen worden uitgekickt, laadscherm hebben, en ga zo nog maar door. Bewijst maar weer hoe op en top slecht call of duty is....
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jaaaaaaaa! COD PUNTEN KOPEN!
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Spelers kunnen elkaar weer zien in Headquarters van CoD: WW2

    Het heeft even geduurd, maar spelers kunnen elkaar weer tegenkomen in Headquarters, de sociale ruimte van Call of Duty: WW2.

    Het is de bedoeling dat spelers in Headquarters andere spelers kunnen zien, maar de afgelopen weken was dit uitgeschakeld. Om de game stabieler te krijgen konden spelers alleen zichzelf en party-leden zien.

    Nu kunnen er tot en met 48 spelers in een Headquarters zitten en die spelers elkaar ook zien, zo meldt CharlieIntel. Verder is het mogelijk om allerlei zaken te regelen op deze map, waaronder het customizen van het personage van de speler en natuurlijk het openen van supply drops.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wel toevallig eigenlijk ... Headquarters werkt weer! Net op tijd om mensen hun punten te zien uitgeven aan Supply Drops :+
     
    sssilly vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina