Pirates of the Caribbean

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 22 jun 2003.

1. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had ze dus een mail met die vraag gestuurd, en mij zeiden ze dat het door regio problemen (aanpassingen) kwam. Maar hoop dus ook dat ze er wat bugs uithalen.

2. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    hoe werken die wapens dan net als bijvoorbeeld bij morrowind (slash 4-6) of moet je je wapens selecteren op het gebied van reload tijd en range enz??

3. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    je hebt een pistool en een zwaard. Meestal loop je naar de vijand toe en schiet je een keer. daarna rent hij op je af en dan kun jij het beste blokken. Dan slaat hij een paar keer en krijg je de kans om terug te slaan en zo gaat dat ene beetje door. Klinkt saai, maar het ken best leuk zijn als ze met zijn vieren zijn. Het is iig niet het beste aspect maar wel beter als bij Seadogs 1.

4. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, Ik had deze thread nog helemaal niet gezien. Maar nu ik wat screens heb gezien en reacties heb gehoord denk ik wel dat dit spel echt owned.
    Komt in mijn collectie _O_

5. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon spijt dat ik hem gekocht heb, de gameplay zit me niet hélemaal lekker: De gevechten lopen statisch, de persoon waar jij mee speelt beweegt niet soepel, de gevechten op zee zijn gewoon té moeilijk. Het duurt een eeuwigheid voor je het onder de knie hebt. Dit spel is niet het spel dat ik had verwacht toen ik hem kocht 8)8)8)

6. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je hem op de pc gekocht dan?

7. Novation

Novation Dusss....

Leuk Bevonden:
    0
    Denk eerlijk gezegd niet dat ze in zo'n korte tijd nog bugs eruit hebben gehaald

8. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. dat lijkt me toch iets mooier dan op de xbox8) 8)

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Soms moet je door de bugs heenkijken. Neem Morrowind, daar zitten een paar erg irritante bugs in, maar het ergste wat mij tot nu toe is gebeurd, is dat ik tijdens het spelen hetvolgende bericht krijg: Your disc may be dirty or damaged, please press A to retry. Dan ben je dus alles kwijt vanaf je laatste save. En ondanks dat is Morrowind in mijn ogen toch een goed spel. Ik denk dat dat hier hetzelfde is.

10. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    jah idd, morrowind is een goed spel en ik stoorde me niet aan de bugs ofzo. zal hier ook wel zijn denk ik

Dillema! PotC, KotOR en GRIT binnen 2 weken. ik heb wel geld genoeg maar die klote school is dan weer begonnen en mijn ouders staan dat waarschijnlijk nooit toe. aaaaargh

hmm pirates de 3e ok die lukt dan zijn mijn ouders gaan werken dus die krijg ik het huis wel binnen zonder enig probleem, dan IT hmm dat word diep in de school tas en dan kotor legaal kopen:)

moet lukken he8)

11. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    GRIT?

BTW, wat betreft de moeilijke zeegevechten, dat komt gewoon omdat je er niet vanhoud denk ik. Zo ie zo ken je in het begin nog weinig aan, maar als je dadelijk zo'n gigantisch battle ship hebt, dan lukt het wel beter. Het enigste wat ik mis is de turbo knop die dus wel in seadogs 1 zat. Als je nu met weinig wind mot vechten ken het euwig duren.

Laatst bewerkt: 23 aug 2003
  12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Island Thunder (Ghost Recon)

13. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    owk, bedankt.

14. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ff offtopic: GRIT is dat nou echt een add-on of kun je m gewoon ook kopen zonder dat je normale Ghost Recon hebt?

15. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Als het goed is is GRIT gewoon een spel zonder dat je de eerste nodig bent. Hoe wou een game op een console zien of je een eerdere versie hebt? :)

16. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    dmv de savegames
    Ze deden het op de psx al met gta

17. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    hoe werkt dat met manual zijlen?

18. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    gewoonn zoals je een auto rijd alleen dan slomer.
    Wat betreft naar een ander eiland varen in realtime hbe ik eigenlijk geen trek in om te proberen.

19. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Zitten er nou ook Hollanders in of niet???

20. Yup, die zitten er in :)

Deel Deze Pagina