1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo Sport

Discussie in 'Games' gestart door SPELVERZIEKER, 16 sep 2017.

  1. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Met controller zonder abs/tcr een 1:27 987

    Ik sta de ronde nu te uploaden naar yt (als de ps4 een beetje mee werkt)

     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Knap dat je deze tijd haalt zonder ABS & TC... ik pers er met veel moeite een 1:29:033 uit zonder TC & ABS

    EDIT: Ik zie het al, jij schakelt veel minder terug dan wij doen. Jij komt nagenoeg niet onder de 3de versnelling. eens kijken wat ik kan halen..
     
  3. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    1.27.731 zonder assists

    Het is te doen zonder hulpmiddelen maar ik vlieg veel vaker van de baan af. Met een stuurtje kan je denk ik veel gedoseerder remmen en gassen.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  4. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Ik moet met de controller bochten die je normaal hoogtoerig in z'n 3 neemt nu in z'n 4e of 5e versnelling nemen in een lager toerental anders sta ik zo achterstevoren. Met een stuurtje/pedalen heb je meer controle en hoeft dat misschien niet ?
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  5. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Btw ff iets anders :lol:

    Je kunt net zoals in Forza Motorsport ook in GT auto's terug tunen. Bij Forza deed je dat door zwaardere velgen en onderdelen aan de auto toe te voegen en in de vroegere Forza's kon je ook nog de turbo trick doen. Je kreeg zo een S klasse auto in de A of een B in de C enz.

    Bij GT5 kon je eindeloos met een auto doorrijden zonder onderhoud te plegen (olie verversen) zo kreeg ik een Red Bull auto van dik 1000pk in de 700pk klasse. Voordeel daarvan was dat je in online lobby's de anderen compleet wegreed , je vernederde ze echt hahaha.

    Bij GT Sport kan je de Ferrari LaFerrari in de N1000 klasse terugtunen naar N600. Die auto is in de 600pk klasse zo snel dat je in online lobby's gewoon per rondje 15 seconde uitrijd op de anderen. Hij is zo snel dat mensen na de race allemaal de lobby verlaten :D

    Zo kom ik aan de naam spelverzieker haha
     
    inoway, Olijke Poffer en NuclearGoat vinden dit leuk.
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Sneaky bastard, zeg maar legaal cheaten... _O_ :D
     
    SPELVERZIEKER vindt dit leuk.
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Bathurst BMW Z4 GT3.
    2:08:448 om mee te beginnen.

    VR incar View


    TV cam.
     
    Pyoonexk, SPELVERZIEKER en inoway vinden dit leuk.
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Wat ook geinig is in VR en wat je niet ziet in 2D is diepte. Deze Audi heeft echt een diep dashboard. Dat tellertje in het midden wat aangeeft welke gear hij staat, staat echt ver van je af. De vooruit staat echt een eind van je af. en dat is zo gek in 2D. Je hebt totaal geen idee hoe het is om daadwerkelijk in zo'n cockpit te zitten. Deze Audi is echt klein, laag en krap. Geweldig om te ervaren..

     
    SPELVERZIEKER en inoway vinden dit leuk.
  9. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Waarom noemen jullie die baan Bathurst ? Bij mij heet die mount panorama.

    BMW Z4 zonder abs/tcr 1.59.831
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Omdat dat een veel gebruikte naam is. Bathurst is de plaatsnaam.

    Mooie tijd.. wat is je setup?
     
  11. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    BMW Z4 , 692pk , 1094kg , max downforce voor en achter en banden racing super soft. Abs-tcr uit. Verder niks aan gedaan
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Knap..... Ik ga proberen om die tijd te pakken..... zou er graag een filmpje van zien. :)
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou even geprobeerd, 2:00:282. Sommige bochten iets te voorzichtig genomen denk ik,

     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha no problemo... ik race zelf meer met Pcars dan GTs... maar het VR blijft trekken dus ik kan het ook niet laten om elke keer toch even die VR muts op te zetten..

    Laat je nog wel weten wat je van Skyrim VR vindt! Ook komt het spel zelf zo ondertussen mijn neus uit. Iets te veel en te lang gespeeld...
     
  15. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    WorkingTitle, Olijke Poffer en Yi-Long vinden dit leuk.
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Netjes dat is al een hele mooie toevoeging.
     
    NullMicrobe6099 vindt dit leuk.
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Momenteel bij sommige Intertoys al te halen voor 20 euro ivm Black Friday. NAV deze aankondiging (SP, gratis DLC) ga ik de game denk ik wel halen. Vond de Beta destijds beetje saai, maar goed, zolang ze de game goed ondersteunen en uitbreiden, en nu dus een mooie aanbieding, wil ik best een echte kans geven...
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Wacht wel op een echte singleplayer Gran Turismo zoals vroegah.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Als het goed is voegen ze die in December dus gratis toe. Geen idee hoe goed/uitgebreid dat dan zal zijn, maar goed, voor 20 euro heb ik ook iets van: 'Die gok durf ik wel te wagen'.

    Als ik hem morgen ofzo tegenkom voor 20 euro bij een Intertoys, dan neem ik hem mee. Zo niet, en de aanbieding is straks voorbij, tja, dan niet...
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Voor die prijs zou ik hem zeker meenemen. Ik vind hem onverwachts toch best geinig en zeker met de VR toevoeging ook al is dat eigenlijk een lachertje.
     

Deel Deze Pagina