Eens. Vandaar dat ik blij ben dat Origins bij het leeuwendeel goed bevalt. Iets meer krediet zou mooi zijn, vooral omdat het in de basis een paar mooie franchises bezit. Hoop zo erg dat Far cry 5 geweldig wordt en dat ze ook weer de tijd nemen voor een nieuwe AC en 2018 overslaan
Deze game moet je echt zonder HUD gaan spelen! Zie mijzelf al helemaal rondtrekken als 'backpacker' en genieten van de natuurlijke schoonheid. Beetje jagen, beetje vissen, lekker genieten van de rust. Het shooter gedeelte en het rijden in de voertuigen maakt daarentegen weer niet al te veel indruk op mij tot nu toe, blijf dus twijfelachtig over deze...
Farcry 4 (of was het vond ik best geinig. Geen super topgame voor mij. Maar heb me er aardig mee vermaakt. Wie weet komt deze ooit ook nog
Van de open-wereld Far Cry's vond ik deel 3 de leukste. Toen was het concept van Ubisoft nog vers en niet zo uitgemolken. En Vaas was gewoon geniaal! Maar de beste Far Cry blij ik nog steeds deel 1 vinden, semi-open wereld waar vooral de eerste helft van de game geweldig was om te spelen. Grote maps, verschillende routes en strategieën mogelijk en een AI die naar mijn idee aardig slim was en leuk was 'om mee te stoeien'. Alleen jammer dat de vijanden opeens mutanten werden...
Eerste details over season pass voor Far Cry 5 en nieuwe trailer Ubisoft heeft de eerste details over de season pass voor Far Cry 5 uit de doeken gedaan. Tevens is een nieuwe trailer uitgebracht die meer van het verhaal laat zien. De season pass voor Far Cry 5 geeft eigenaars de mogelijkheid om drie extra avonturen te beleven in Hope County, die ieder een unieke twist bevatten. In de Hours of Darkness-dlc gaan spelers terug in de tijd om het op te nemen tegen Vietcong-soldaten in Vietnam. Dead Living Zombies brengt zombies en B-film scenario's naar Far Cry 5 en in Lost on Mars verlaat de speler de aarde om het op te nemen tegen spinachtige wezens op Mars. Bij aanschaf van de season pass op Xbox One of PS4, wordt de Classic Edition van Far Cry 3 gratis meegeleverd. Deze bevat de singleplayercontent van het derde deel uit de reeks. Dit exemplaar wordt in de zomer van 2018 ook los beschikbaar gesteld. Pc-gebruikers die de season pass kopen, krijgen de volledige versie van Far Cry 3. In de nieuwe trailer wordt meer getoond van het verhaal rondom de gewelddadige cult en de fictieve regio Hope County in Monta die centraal staan in Far Cry 5. Voor het eerst in de serie kunnen spelers een vliegtuig besturen. In Far Cry 4 was er al wel een bestuurbare mini-helikopter te vinden. Verder kan de gehele campaign in de coöpmodus gespeeld worden. Far Cry 5 komt op 27 maart uit voor PlayStation 4, Xbox One en pc.
Ik geloof niet dat ze met een aparte map met Vietnam als setting komen, dus het zou me niets verbazen als het een soort Rambo (1) wordt; een ex-soldaat die de wereld om hem heen (Montana) ziet vanuit een PTSD, oftewel de mensen om hem heen zijn in zijn beleving mogelijk vietcong, etc. Anyway, ik kijk uit naar de game.
Echt zin in deze game, nu alleen nog maar hopen dat er niet van die verplichte ''je mag echt niet gezien worden missies'' inzitten. Far Cry 3 en 4 hadden die helaas.
Gaat Ubisoft het nog steeds doorvoeren dat maar 1 speler voortgang boekt terwijl online co-op speler 2 wel de xp krijgt maar blijft steken in het verhaal?
Net een pre-order geplaatst voor deze game digitaal op de PS4, waarom pre-order? Geen idee, maar ik wil die game gewoon!!!!!!!! Tof interview ook over Far Cry 5 op spotify podcast: https://open.spotify.com/episode/6q6qlS3dEoG0Q69tmrs6Be?si=rgQM79NYQm6hfYcRh2Uw6Q