Horizon 3 is qua geluid echt beter dan het generiek FM7, ook GT Sport heeft veel meer emotie in het geluid. Bij FM gaat het er alleen maar om dat een geluid zo hard en distorted mogelijk klinkt.
Is er interesse om een hotlap-competitie te doen? Ik heb (van Tender destijds gekregen) nog een fraai excelbestand op de plank waar dat vrij makkelijk in is bij te houden. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik wil dat wel, race wel met controller.. Dus jullie zijn veeel sneller waarschijnlijk . Wel leuk voor de lol natuurlijk, al ben ik meer van het winnen is belangrijker dan meedoen.
Ik ook controller. Geen tijd/zin om elke keer de tx op mn bureau te schroeven. Geen plek meer om het geheel te laten staan. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vandaag net iets meer dan een uur een endurance gereden op spa met een corvette. Spoiler En wat was dat saai een uur lang op kop
Topic is aangemaakt! http://forum.xboxworld.nl/threads/xbwr-rivals-challenge-forza-motorsport-7.179492/
Hoi allemaal ik heb wat vraagjes Wat is forzathon? Ik heb gisteren rond de 20 cars verkocht in veilinghuis. Nu krijg ik de melding dat de tijd verstreken is. En ik geen autos kan listen. Kan je maar een beperkt aantal per aantal uur doen ofzo? Verkopen. Thanks voor reacties
Zo heb ik het in Forza 2,3 en 4 toch echt nooit ervaren.. Dit lijkt meer op FlatOut. Volgens mij is dit dan ook eerder een groep bekenden die gewoon met opzet voor deze chaos kiezen. Video waar iemand aan het racen is met de camera van achter de auto en de rijlijn aan heeft staan kan ik sowieso niet serieus nemen.
Helaas is dit wel de reden waarom ik forza niet online speel.. Lobby's zitten vol met zulke gasten.. Een lobby vinden waar clean geraced wordt is anders verdomde lastig Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Ik ken Forza ook niet anders. De publieke lobby's zitten vol met zulke gasten. Sterker nog wil je in Forza er zeker van zijn dat je in een clean racing lobby komt dan zul je met vrienden moeten racen. Online tegen onbekende is altijd gelazer. Check de Forza video's op yt kanaal van Super GT maar. Hij raced online en wordt zowat elke bocht eruit geramd. Ik vind Forza echt leuk maar dan alleen tegen vrienden online.