1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    I geeft toch antwoord op wat zijn superpowers zijn?

    "I am rich" haha.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar je kan toch geen villain van de JL zijn als Superman je met 2 vingers in zn neus aankan? Er is gewoon niet over nagedacht.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dat is het hele punt. Ze hebben Superman nodig om Steppenwolf te verslaan en dus een goede reden om hem weer levend te maken. Steppenwolf kwam juist omdat Superman dood was. Anders was die niet gekomen omdat die weet dat Superman veel sterker is.
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Kunnen mensen die JL nog niet gezien hebben dit topic maar beter mijden? Ik heb het gevoel dat spoilers maar random worden toegepast in deze discussie. :p

    Tegelijkertijd raak ik door deze posts nou niet echt enthousiast om te gaan. 8)
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Lekker wachten tot hij in goeie kwaliteit te downloaden is.
    Film is gewoon echt veel te kort ... en er zitten dingen in die echt nergens op slaan.

    Steppenwolf vs Superman. Ja, dikke prima ... maar dit gevecht sloeg nergens op.
    Dat Superman overpowered is snap ik ... maar je haalt elke dreiging echt instantly weg als hij hem zo overal heentikt.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Wat een kutspoils allemaal. Komt Superman terug?
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @Matrix : Om @Rampage zijn post even wat extra kracht bij te zetten: Superhelden film en comic fan bij uitstek @Head Ninja was ook bij lange na niet zo enthousiast als bij andere DC films. Doorgaans kiest hij niet voor een Marvel of DC vergelijking, maar als het om de mindere dingen gaat van de film, heb dan even geduld tot HN reageert met een vergelijking als je nog niet zeker bent over ''te gaan, of niet te gaan!? Persoonlijk na Rampage zijn post wacht ik lekker tot die te downloaden is en tegen April volgend jaar wel op een extended edition hopelijk, ooit.
     
    Head Ninja vindt dit leuk.
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja gooi er nog wat spoilers in voor Matrix.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Check anders even de afgelopen posts van de rest kut.

    Justice League is gewoon een pauper film. Gewoon hier en daar geknipt en de scenes die door Joss Whedon zijn gedaan merk je gelijk. Dat helpt een film als dit gewoon niet. Bovendien ga je nog even lekker een aantal nieuwe karakters introduceren en dan vraag je je af waarom mensen geen flauw idee hebben wie het zijn :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dit dus. :p

    Als je BvS hebt gezien dan zit er zo'n hele duidelijke teaser in, maar dan nog. Buzzfeed postte zelfs een artikel dat ze de de snor van Henry Cavill hadden weg-geshopt. :lol: Tot zover de "verrassing".
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    @Head Ninja we hebben geen geduld meer man, post die shit!
     
  12. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ben er juist wel erg enthousiast over, het enige nadeel vond ik, was dat hij een beetje kort en soms iet wat gehaast aanvoelde. Helaas heeft WB geëist dat het een film moest worden van niet meer dan 2 uur, waar de originele versie zeker rond de 3 had geduurd. Dat is de film niet ten goede gekomen, maar dat gezegd hebbende is het zeer zeker een goede vermakelijke film. Als je het dan gaat vergelijken met Marvel, dan zijn er zat Marvel films die voor mij een stuk minder waren, zoals de eerste 2 Thor films, Iron Man 2 en 3, de eerste Cap film, GotG 2 en zelfs Age of Ultron. Hij is absoluut 100% het kijken in de bioscoop waard, en de fouten die het heeft zijn groot en deels op te lossen in bijvoorbeeld een ultimate/extended editie op Blu-ray.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Nou lekkere familie miscommunicatie dan
     
    Weggooi32 en Fiasco vinden dit leuk.
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Kunnen jullie een superhero topic aanmaken ofzo?
    En neem The Matrix ook mee.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ze moeten daar eens mee stoppen met die Extended Editions.
    Constant datzelfde gezever door belangrijke shit in een EE te stoppen. Dit was in BvS ook al zo met Steppenwolf en Luthor op het einde. Nergens voor nodig om dat eruit te halen. Verder is iedereen vrij om te beslissen wie er naar de bios gaat ... en ik vond het de moeite niet waard, dus lekker thuis gekeken. Blij dat ik het gedaan heb ook :+

    Sorry chef ... gaat 'em niet worden. The Matrix vertoont gelijkenissen met het geloof. Zo'n film past daar niet in. Dus die bespreken we verder in het Algemene Nieuws topic, ok? Benieuwd wat @fredfenster er van vond.
     
    Head Ninja vindt dit leuk.
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    @Matrix Pik je dat?
     
    Scarlett en Fiasco vinden dit leuk.
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik zou me dood vechten....
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat is dit, de middelbare school? :lol:
     
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Worse.
     
    Scarlett vindt dit leuk.
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Het niveau is hier zoveel lager.
     

Deel Deze Pagina