Mee eens. Ben er alleen heel slecht in. Lijkt me leuk om op de schietbaan wat leuke wedstrijdjes te doen. Met leaderboards enzo.....dacht dat dit ook beloofd was???
Quickscopen, ik snap er niks van. Wordt er zovaak door gekilled, maar ik krijg zelfvalleen hitmarkers
waauw wtf is dit dan vandeweek WW2 gekocht wil ik online gaan moet ik daarna zon divisie kiezen endan vervolgens doet die niks wtf xd
Ik heb samen met de vriendin steeds last dat we een potje joinen halverwege eruit worden gegooit steeds of amper potje laad meer dan 10 min aan het zoeken is sinds de update alleen maar slechter geworden dan beter. voor de update liep het iets soepeler naar mijn mening.
Carentan is gewoon de beste map van het spel......Waarom zat deze er gewoon niet in. Voor 5 euro wil ik hem nog wel halen, maar ga geen 50 euro betalen voor een season pass... Gemiste kans voor Activision, hadden ze heel veel good-will mee gekweekt. Stelletje geldwolfen.
Carentan is een tijdelijke bonus voor season pass houders. Is later gratis te downloaden voor iedereen
Call of Duty: Black Ops 4, or, if you prefer, Call of Duty: Black Ops IIII, is coming on October 12 as the latest installment in the first-person shooter combat series. Activision said it and developer Treyarch will hold a special event on May 17 to reveal the game, and it will launch the game worldwide on the PlayStation 4, Xbox One, and PC on October 12.
16 maart voor mensen zonder season pass Mensen met season pass kunnen sinds woensdag al spelen. Edit: oh dat is vandaag geen idee vanaf hoelaat verder.