Max Payne part 2 chapter one

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevin15, 23 aug 2003.

1. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    He allemaal!

Ik ben maar weer eens begonnen in Max Payne, maar ik zit vast!
    Ik zit vast in de kelder van het leven part 2 chapter one, ik heb alle mannetjes afgemaakt ik zie wel een lift maar die lijkt het niet te doen....Hoe kom ik uit die kelder?!

Alvast bedankt!

2. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
  3. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    THX Broers die had ik ook al gevonden maar het probleem is dat ik een hele oude pc heb met een videokaart die alles heel donker weergeeft dus ik zie niet waar ik heen moet op die plaatjes en die onderschriften zeggen ook niks...

4. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zo zag is dat er ergens een deur is en daarachter zit een lift (of dan zit je meteen in de lift). En als je dan op de knop drukt komt je verder in het level.

Edit: ow, die lift doet het niet zei je.... Hmmm vaag, zie niet dat je ergens iets op moet pakken (behalve wapens dan).

Laatst bewerkt: 23 aug 2003
  5. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die lift wel gevonden, die staat gewoon open maar het rare is dat als je op de knop druk hij niet weg gaat en verder zijn er geen liften in dat level, in die lift lijkt wel een deur te zitten maar die krijg je niet open ook niet als je op het slot schiet...

EDIT: inderdaad zie je? dat vond ik dus ook raar... is er niemand die hem uitgespeelt heeft op de pc of xdoos?

6. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien stomme vraag, maar heb je wel op de knop gedrukt om de lift open te krijgen. Die zit niet aan de deur, maar aan de zijkant (aan de muur zeg maar). Verder heb ik echt geen flauw idee. Ik had er iig geen moeite mee voorzover ik me herinner (alweer ruim een jaar geleden :) )

7. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    De lift staat open dat is het probleem juist... Je loopt de lift binnen en dan zie je nergens een schakelaar dus je kan niet omhoog ofzo.. en een adnere weg heb ik niet gevonden...

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Volgens mij moet je helemaal terug naar waar je begint en dan een deur in met klein trappetje ervoor. Maar ik weet niet zeker waar je nu precies bent. Misschien kan je iets meer uitleggen, want dan moet ik het herkennen, heb het spel al 5 keer uitgespeeld ofzo.

9. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Kheb geen id waar je het over hebt, ookal hebbik hem 3 maanden geleden nog uitgespeeld... :confused::confused: Kan je misschien ff wat vertellen over hoe dat level gaat? Dan weet ik het misschien.

Deel Deze Pagina