1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik hoop dat hij gelijk heeft! Klinkt goed allemaal.
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Als EA/Dice ook de Bad Company franchise gaan verneuken met hun microtransacties en/of achterlijke progressie systemen dan is echt alle hoop vervlogen.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je bedoelt het systeem dat er al vanaf BF3 in zit?
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Het systeem wat tot nu toe elin BF heeft gezeten is toch heel wat anders dan SWBF2. Hoop dat ze gewoon bij het premium systeem blijven en alleen wat lootboxes met weapon skins er in doen
     
  5. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Reken er maar wel op
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Denk het niet, dit systeem heeft zoveel backlash gehad dat ze het niet nog een keer aandurven. Dat mag ik toch hopen..
     
  7. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Bij EA weet je het maar nooit.

    Kijk deze video maar eens. Hoe durven ze UFC 3 te verkopen voor full retail ! Hier zitten ook lootboxes in en de game is gewoon bijna een 1 op 1 copie van deel 2

     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik ga uit principe niet op zo een clickbait titel klikken :+
     
    Servantes vindt dit leuk.
  9. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Oke , ja komt er op neer dat er lootboxen inzitten en de game is een 1 op 1 copie van deel 2 met exact dezelfde cutscenes filmpjes , daarbij is er totaal geen enkele grafische vooruitgang.
     
  10. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Wat een onzin praat je hier. Heb je het de beta van deel 3 uberhaupt gespeeld? 1 ronde van gameplay en je had kunnen concluderen dat die game grotendeels veranderd is. Het hele movementsysteem werkt anders en de animaties zijn ook flink veranderd. Zelfde is van toepassing op het damagesysteem. Verder heb je op de xbox x en ps4 pro zelfs een optie tot 60FPS gameplay wat echt een megaverschil is. Verder zit er een volledig nieuwe careermode in.

    De filmpjes die hetzelfde zijn zijn authentieke vechter opkomsten. Is het jammer dat ze hetzelfde zijn ja, maar wel begrijpelijk op zich.

    Grafische vooruitgang hetzelfde? Tja, je blijft toch tegen de hardwarelimieten van deze generatie oplopen. Ze kunnen er niet opeens een extra fotorealistisch sausje overheen gooien zonder dat het impact heeft op de performance.

    Toch is de xbox x versie een wereld van verschil grafisch dan de ps4 versie van deel 2 die ik veel gespeeld heb.

    De lootboxes zijn alleen van toepassing op de the ultimate team mode en die zat ook al zo in deel 2.
    Voor de rest is alles beschikbaar zonder DLC of extra uitgaven.

    Lootboxes zijn slecht voor de industrie, net zoals dit soort clickbaitfilmpjes van youtubekanalen.
    Gelukkig heeft dat Battlefront 2 al voor de nodige discussie gezorgd dus ga ermaar vanuit dat BF2018 dit weer op een andere manier zal benaderen.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2017
    Zifnap, Nol en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Premium pass bij Origin (pc) nu 15 euro
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Meh, nog meer weilanden en loopgraven. Speel zelf de laatste tijd alleen nog maar BF4.

     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Na de launch was ik vrij snel klaar was met BF1 door t gebrek aan content updates.
    Doordat ik de afgeprijsde seasonpass gekocht heb krijg ik in één keer een overload aan nieuwe content :)

    Game is zo veel meer completer met al die nieuwe legers, maps, guns, voer en vaartuigen :thumbs:
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    BF1 al gespeeld na de laatste (TTK) patch?
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    TTK patch? Nee het spreekt me sowieso gewoon niet meer aan, vind de setting van BF4 stuk prettiger en veel grotere replay waarde voor mij. Laatst nog eens even BF1 gespeeld en had al na 1 ronde conquest weer genoeg ervan. Start hem af en toe nog wel eens op.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ze hebben zo een beetje alle wapens aangepast. De time to kill ligt voor mijn gevoel nu veel dichter bij die van BF4. Maar goed als de setting het grootste probleem bij je is maakt die patch natuurlijk niet uit
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Afgelopen week BF1 opgepikt in de sale, inclusief de DLC (20 euro totaal), en ben tot dusver erg tevreden. SP klein beetje gespeeld, best leuk, en MP voelt ouderwets prima aan. Ziet wr allemaal ook schitterend uit.

    Die battle-chests, is dat nou allemaal puur en alleen skins and boosts? Meer niet?

    Ben natuurlijk nog maar net begonnen, maar qua sniper-rifles ook even wennen, vooral qua (gebrek aan) kracht denk ik. In BF4 schiet je soms iemand van 1 km door zijn hoofd, maar hier lijkt het al heel wat wanneer je 300-400 meter iemand neerhaalt...
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Yep.. beetje saai wel.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wat had je dan gehad? Wapens? Geef mij maar alleen cosmetics, prima zat.
     
  20. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Nou de character- en weapon-customization in BF1 is nou niet ech het je van het. Niet dat de setting er zich zo voor leent maar zoals in BF4 vond ik t toch wat leuker. De puzzel pieces voor de close combat wapens vind ik wel tof, maar die krijg je alleen zowat nooit.
     

Deel Deze Pagina