1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Sign-up] EU Megane Trophy AM cup [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 24 nov 2017.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Tsssk jammer om te horen, ik vind het altijd wel fijn wanneer je wat metertjes mag meepakken náást de baan;):whistle::9
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  2. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Ben er niet bij vanavond. Midweekse speelronde en mijn cluppie speelt. Veel succes en plezier vanavond:thumbs:
     
  3. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Heren Coureurs,
    Extra informatie betreffende vanavond:

    Vanwege de enorme toestroom aan toeschouwers op Silverstone moeten een aantal heats verplaatst worden om iedereen de gelegenheid te geven het Renault spektakel te kunnen aanschouwen..
    De wedstrijdleiding heeft besloten om zowel de kwalificatie als heat 1 bij kunstlicht te rijden om 23.00 uur (ingame) ’s avonds.
    De weersverwachtingen blijven Clear. Heat 2 en 3 worden bij daglicht gereden.

    Pitstop heat 3: LET OP dat je een juiste bandenstrategie aanmaakt. Alle 4 de banden moeten gewisseld worden, de pitstop duurt bij allen rond de 25 seconden!

    [​IMG]

    Pit EXIT de rechter exit blijven volgen. Ga je eerder links, (via de afzetting, krijg je penalty)

    [​IMG]

    Penalties staan iig aan bij de kwalificatie en heat 1, daarna besluit de wedstrijdeleiding of heat 2 en 3 ook met de penalites aan wordt gereden. Dit vanwege de strictere regels vanuit patch 3.0. Let op met name bocht 1!!.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2017
    Kimi NL en B Tender vinden dit leuk.
  4. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94
    Ben er bij! Moet nog wel ff oefenen :D
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Idem!
     
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Same!!!

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    #metoo
     
  8. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Als ik op tijd thuis ben ikke ook
     
  9. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ah cool, ben er ook bij vanavond!

    #65
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2017
  10. Flying potatoo

    Flying potatoo New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    11
    Volgende week No penalty please. Je kan er amper met 2 naast elkaar en als je wijdt gaat ben je in de gravel
     
  11. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Vandaag abs maar eens weer aangezet en dat gaat me toch beter af dan zonder.. Dus die laat ik voortaan weer mooi aan

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    B Tender vindt dit leuk.
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Lekker gereden vanavond :) :) ! Heat drie en twee heb ik grotendeels kunnen opnemen, en daar gebeurt meer dan genoeg in om er vermakelijk terugkijkmateriaal van te maken!! Zal ze morgen even posten, heat 3 is wat traag met uploaden.
     
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Race 1:
    Ging heerlijk op met Gold. Echt heel veel positie wisselingen gehad die ik helaas beslechtte door een gedoodverfde penalty te pakken. Van P2 naar P4 vanwege 2 wielen over de lijn. #kutzooi

    Race 2:
    Bagger race. Strijden om P5 waarna ik wederom een penalty pakte, gelift en geremd om vervolgens, terwijl ik op P9 lig de melding te krijgen dat ik alsnog 3 seconden straf krijg.
    Laatste 3 ronden dus voor niets gereden en mijn headset afgegooid.

    Race 3:
    Vooraan gestart, super conservatief gereden en met wiethok geknokt om P1. Helaas verremde hij zich en toen rustig naar de finish gecruised.

    Al met al was alleen race 1 echt leuk.



    Knockhill wordt trouwens gaaf!
    Inhalen wordt er moeilijk, maar wel heel erg gaaf baantje met deze auto's.
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  14. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Kwali / Race 1:
    Huh? Had echt compleet geen tempo. Of het door het slechte zicht, het ontbreken van een slipstream of de koude temperatuur kwam, geen idee, maar ik had zat 0,9 sec van de pace terwijl ik voor mijn gevoel lekker rond reed. Had kort daarvoor geoefend en kon prima 59'ers rijden, maar kwam hier met moeite onder de 1.01. Race was 1 groot penalty festijn. Volgens mij in rondje 6 pas mijn eerste clean lap. Hopeloos.

    Race 2 in het daglicht mijn pace weer terug gevonden, en heb zodoende kunnen ruiken aan de overwinning. Op 0,7 seconden op P2 gefinished.

    Race 3 was ook erg leuk. Hele mooie gevechten gehad met @hillss en @B Tender, totdat mijn pitstop het vernaggelde. Daarna werd mijn race nog kutter: ik zat op de staart van @Kimi NL & @HRT WietHoK NL en kon er een 3-way-fight van maken, maar besloot toen om me terug te laten vallen tot achter Tender om de gewonne tijd met de pitstop in te lossen. Toen ik daar mee bezig was zei Kimi dat dat niet de bedoeling was en toen wist ik eigenlijk niet meer wat ik moest doen en ben (nadat ik me al 4 seconden had laten zakken) maar weer op eigen tempo doorgereden. Resultaat: geen gevechten meer na de pitstop en waarschijnlijk ook een straf aan m'n broek.

    Erg leuk autootje, maar erg stomme straffen in 3.0 verder. Ik snap niet waarom het niet zoals in het echt is (4 wielen over de lijn is no-go, 2 mag). Dat hele '50% van je auto' in een specifiek aantal bochten is mega kut en moeilijk aan te voelen. Weerhoudt je ervan de limieten op te zoeken. Het oude penalty systeem werkte prima wat mij betreft.
     
  15. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Leuke race! Erg mooie gevechten met Kimi!

    Hier nog wat vette foto's!!

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  16. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94
    En Kimi maar klagen over penalty's

    Dit is duidelijk ;-)

    [​IMG]
     
    B Tender vindt dit leuk.
  17. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    #53 is beltoon en #54 is Kimi.

    Of zijn ze van auto gewisseld :+
     
  18. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94
    Maar Beltoon reed niet mee gister? :p
     
  19. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    :eek:
     
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Victor reed in #53 gisteren.
     

Deel Deze Pagina