Voor de Xbox-lozen, € 185 bij V&D

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DutchBastard, 23 aug 2003.

1. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Voor de minder gelukkige forumbezoeker die nog niet in het bezit is van Bill's groene doos;

Bij de V&D staat ie voor € 185,-.

Dat is volgens mij zo'n € 15,- minder als in de meeste winkels (en dat is toch weer een halve Classic game of 2x Quatum Redshift bij de MM...;) )

Nee, ik werk niet bij de V&D...(maar heb wel aandelen vendex)

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Alleen een Xbox en controller?
    Of zitten er ook wat games bij?

3. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij gewoon standaard pack;

1 Xbox en 1 controller (weet niet of het S is of niet)

Met een spel erbij was ie iets van €239,- ofzo. Maar dat is duurder en je kan vast en zeker kiezen uit een beperkt aantal titels en DE game zit daar vaak niet bij.

Ik zal het maandag in mijn lunchpauze allemaal ff tjekke

4. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Je bent trouwens best wel een beetje hebberig... zo'n koopje en er dan nog games bij willen ook...

5. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, we blijven Nederlanders toch? :D

6. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    je kan op de doos zien of er een s controller bij zit of een L controller ik heb laast een tweede xbox gekocht met een s controller. das chill

7. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb meegedaan aan de betatest van MS en kreeg een S contoller, da's pas chill...

Waarom heb je trouwens een 2de xdoos gekocht? Voor op de camping ofzo...:confused:

En nogmaals; ik zal maandag ff kijken

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    doed niet kopen, dit is met verband met een groene stroom gedoe ofzo, dus je krijgt die korting alleen als je overstapt op groene stroom...

9. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Met die Groene Stroom actie krijg je €25 korting, dus zou de Xbox op €174 (199 - 25) uitkomen. En ik kan het weten want ik werk er toevallig wel :)

DutchBastard, waar heb je dat gezien/gehoord/gelezen? Want ik weet namelijk van niets, terwijl ik er als verkoper/medewerker aardig op de hoogte ben van speciale acties. En helemaal als Xbox bezitter zou ik zeker weten als we Xbox acties/aanbiedingen zouden hebben...

Overigens verkoopt V&D geen Xboxen, maar verkoopt ElectricCity ze. ElectricCity is namelijk een winkel in een winkel (met het assortiment van Dixons, met klein huishoudelijke producten zoals scheerapparaten, waterkokers, etc., etc.), maar niemand weet dat :p

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    ik werd ook bij de V&D :confused:

11. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn dat je deze opmerking even maakt, draagt namelijk echt bij aan de discussie, het is echt niet stoer om bij de V&D te werken hoor!!!!!!!!

12. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Erg leuk inderdaad dat je bij de V&D werd (= werkt), maar vertel gewoon even hoe je aan die informatie komt.....

13. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Gasten, geloof me nou gewoon.

Ik heb het vandaag met eigen ogen gezien bij Electric City in de V&D (voor de punaisse-poetsers onder ons) in het centrum van Den Haag (Grote Markt). Zoals ergens anders al gezegd; BEL ZE, dan zal je er zelf achter komen. Als ik de tijd heb ga ik morgen nog wel ff langs met mijn digicam. Want zoal de V&D boys wel zullen weten zijn ze in Den Haag morgen open...

Btw vertel mij nou voor de grap eens wat voor belang ik er bij zou hebben om hier een nep prijs van de V&D op te hangen???

14. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt er inderdaad helemaal geen belang bij om een nepprijs te roepen. Je zou het misschien leuk kunnen vinden om andere mensen in de zeik te nemen, maar daar ga ik nu even niet vanuit.

Van zulke interessante en ogenschijnlijk onmogelijke aanbiedingen zien we graag een bronvermelding, aangezien het nog wel eens gebeurt dat het uiteindelijk toch niet blijkt te kloppen. En dat zou erg vervelend zijn voor geïnteresseerden...

*is erg benieuwd naar de digitale foto en wacht DutchBastards post af...

/edit: en nee, ik wist (gelukkig) niet dat V&D Den Haag vandaag open is. Ik baal er altijd van als ik zelf op zo'n !@#$% koopzondag (eerste zondag van de maand hier) in Arnhem moet werken, want het slaat echt helemaal niets op; open zijn voor een paar nono's die toch niks kopen (want net als zondagrijders heb je ook zondagkijkers). En door die eikels kan ik niet voetballen :mad:

Laat die digitale foto dus maar zitten, ik bel morgen zelf wel even...

*beseft dat hij erg off-topic gaat en vat alles nog maar even samen:

Koopzondag, 't zou verboden moeten worden :p

Laatst bewerkt: 24 aug 2003
  15. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben je helemaal gek geworden :confused: Op zondag krijg je 200% uitbetaald!! Dankzij de heilige zondag verdien ik 11,70 euro per uur!! Ik werk elke zondag en ik ben er dankbaar voor dat de konmar elke zondag open is _O_

16. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Back on topic guys, start ergens een Bij de V&D werken op zondag threat ofzo...

Ok, Ik ben er vandaag weer geweest (maar digicam vergeten|:- ). En wat die bronvermelding betreft; mijn ogen. Er staat op een groen blad: Grootste aanbieder €199. Onze Prijs €185

Ik zal proberen morgen mijn cam niet vergeten...

ps heb je nog gebeld?

17. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Nee ik heb nog niet gebeld. Doe ik morgen even, op kosten van de zaak :)

Ik ben benieuwd, want de term "onze prijs" gebruiken we namelijk nooit...

Nou ja, ik geloof je, maar ik wil het wel ff checken want ik vind het nog steeds erg onwaarschijnlijk.

Morgenavond (maandag) weet ik meer...

18. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Nou goed nieuws, ik ben mijn digi cam dit keer niet vergeten...:D

Ik ga zo ff een pic maken en pot hem vanavond in deze threat voor jullie!

19. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Beste ongelovigen,

Lang gewacht en toch gekomen:

en een close upje van het bordje:

en nog 1 omdat ik het zo leuk vind dat ik gelijk heb...

Ze zeiden erbij dat het een speciale prijs is ivm met concurrentie van de MM (daar is ie €195,-). Begrijpen doe ik het niet. Maar je ziet het is WEL waar...

20. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Best wel jammer dat jullie me niet even gelijk willen geven...

Deel Deze Pagina