De Games die je vastgrepen

Discussie in 'Algemeen' gestart door metzman, 14 jul 2003.

1. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Grand Theft Auto 3 mag natuurlijk ook niet vergeten worden. Als ik op grond van handelingen die ik in die game verricht heb, gearresteerd kon worden zou ik 9688635705780153 jaar zitten denk ik. Heerlijk game.

2. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Pong8)

Full Throttle *****_O_

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    De enige 2 spellen die me echt vastgrepen waren Final Fantasy 8/9, al ben ik ook echt benieuwd naar het vervolg op Shenmue2.

Laatst bewerkt: 21 jul 2003
  4. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, GTA3 en vice city, zijn ook games, die je blijft spelen totdat het weer licht word, allen al het cruisen is zuperleuk, en dan nog de fantastische humor en de coole missies, in mijn ogen 1 van de beste spellen ooit, en alleen dit spel is het waard om een PS2 te kopen!!

5. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    final fantasy 7 en 9, topspellen, ik vind ff7 dan ook het beste spel ooit gemaakt, en ff9 volgt daarna

waarom? de hoeveelheid spells, characters het verhaal, alles eigenlijk is goed eraan

elke dag speel ik nog ff ff7, ben nu nog aan het begin en alle limit breaks (alleen limit break lvl 4 niet, maar die moet je ook met items krijgen op cd 2:p), en lvl 30, en 110000gil.8)8)8)

maar ik ben geen ff verslaafd:+:p

_O_ _O_ final fantasy_O_ _O_

Laatst bewerkt: 23 aug 2003
  6. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Splintercell wat een vreugde toen ik het laatste level had uitgespeeld en een teleurstelling omdat ik hem heb uitgespeeld.

Starcraf en counterstrike en nog vele mee rgames zelda TWW ook

7. Rude

Rude BIG EGO

Leuk Bevonden:
    0
    Zelda: Ocarina of time - geweldige sfeer ,mooie deuntjes, leuke puzzels, precies zoals een spel hoort te zijn!

Deus ex- ook erg sfeervol maar op een donkere manier, mooi verhaal, semi-vrijheid:)

Super mario kart 64 - lekker schilden schieten en won altijd van iedereen met bowser in battle!! 8)

Super mario 64 - ook geweldig sfeertje met de altijd vrolijke mario.

Max payne- hmmm knallen in slooowmotion

Dit zijn eigenlijk spellen die niemand mag missen, een stukje algemene opvoeding :9

8. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Alex the kid,Pong ,Outcast,Halo,Halflife,Doom I,Quake I - II en III,Shadowman,System Shock I&II en nog een gigantische rij games die me gewoon nooit meer loslieten.

9. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Final Fight en StreetFighter 2!

Ik weet nog goed zo'n 13 jaar geleden ofzo. Doodziek was ik, en in ons dorp was kermis. Met elke kermis kwam een speelhaltent mee, en ook dus dit jaar. Het jaar daarvoor had ik al kennis gemaakt met DE shooter: Operation Wolf. Nu ging ik duizelig en waggelend van huis richting de speelhaltent. Om daar Final Fight en StreetFighter2 te spelen tot ik niet meer kon.

Echt gebeurd. Ik liep over de kermis alsof ik in mijn broek gescheten had maar ik moest en zou gamen. Hoezo verslaafd?

Nu kan ik me eigen wel |:- als ik eraan terug denk. :)

10. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Halo-Medal of Honor Allied Assault en Spearhead-Battlefield1942

11. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favo games:

Super Mario Kart ( SNes ) >> Speel ik nou al 7 jaar (als ik me niet vergis) en geen enkel race spel heeft mij dezelfde lol geschonken als deze game. Alleen de GBA versie kwam enigzins in de buurt! _O_

Dungeon Keeper + aanvullingen PC >> Heb ik op de pc 2 jaar lang gespeeld zonder aan een andere te beginnen. Had een kopie :eek: en moest om de 5 minuten het spel eruit halen omdat ie vastsloeg, maar toch kon het spel mij blijven boeien _O_ !

Rollercoaster Tycoon + Aanvullingen PC >> Ik speel deze game nog steeds regelmatig. Het blijft gewoon fun om je eigen achtbanen in elkaar te zetten!!

HALO XBOX >> Het spel dat sinds ik het heb nog maar af en toe uit de XBOX word gehaalt, maar dan na maximaal 3 à 4 dagen weer word teruggestopt. Ik heb ondertussen 7 keer de Legendary sp uitgespeeld en houd er nog steeds lol in _O_

DE TOPPER
    Red Alert 2 PC >> De beste RTS die ik ooit gespeeld heb. Zelfs Generals kan niet tippen aan deze parel. Nog nooit heb ik een spel gekent met zoveel replay waarde!! En ik heb het nog niet eens over internet gespeeld, als dat wel zo was had ik waarschijnlijk nou nog zitten spelen!! _O_ _O_ _O_

EDIT :

Bijna vergeten
    Counterstrike PC >> Eerst online game die ik ooit speelde en geen enkele andere heeft ooit het nivo geevenaard!

12. JaN Nl

JaN Nl Just another guy

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm, metroid prime...

13. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Er is eigenlijk maar één spel geweest die me echt helemaal opzoog. Dat ik 's nachts op bed lag te denken, "hoe los ik dit nou weer op". En dat als ik naar school ging ik de mystieke klanken van de game steeds weer hoorde. Het was "Atlantis" voor de pc. Een point and click spel. Het is zon 6 jaar geleden dat ik um speelde en ik was toen 10 en echt een groentje wat computers en gamen betreft. Maar die graphics waren zo mooi en die muziek zo mystiek dat of ik het nou wilde of niet helemaal op ging in het spel. Die puzzels waren flink irritant en ik heb heel vaak de helpdesk moeten bellen. Het was dus absoluut niet leuk om te spelen. Maar dat hield niet weg dat ik helemaal wegdroomde in de wereld van Atlantis. Deel 2 en 3 waren overigens weer niks aan en konden me niet boeien

Deel Deze Pagina