1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Sign-up] EU Megane Trophy AM cup [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 24 nov 2017.

  1. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Leuke races gister!

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    JoranB92, MaxWV, B Tender en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Gisteren leuke races gehad. Jammer van Jimmy zijn solo glijpartijen en de verbinding van Max. Hopelijk volgende week beter ?

    Heat 1 compleet bij de start "verkloot" van p6 naar laatste!. Dummy ! Daarna bij uitkomen "Warsteiner Curve" teveel links over de curbs om vervolgens rechts de muur in te gaan.....
    Heat 2 vanaf p4 naar podium en ontzettend leuke gevechten gehad met ColdZero! Gold kwam trouwens die laatste rondes echt goed opzetten.
    Heat 3 leuke gevechten gehad en een beetje pech gehad met het oplopen van penalties.

    Erg leuke races gehad. ColdZero, Rossi, Max, Art leuk dat je erbij was, hopenlijk volgende week ook weer van de partij.

    Stand o.v.b.:

    Er is een nieuwe nr 1!, maar er is nog niets beslist. De endurance race in Portugal wordt belangrijk! Bij gelijk stand geeft die uitslag de doorslag in de eindstand.

    [​IMG]

    BRIEVING Hockenheim Short 3 januari 2018:

    Aantal rnd volgt:

    Ingame Datum: 01-05-2018
    Qualif: 11:00 uur; Clear
    Heat 1: 12:00 uur; Clear --> Clouded
    Heat 2: 13:00 uur; Light Rain
    Heat 3: 16:00 uur; Heavy Rain --> Rain/Fogg
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2017
    Rossi46, hillss en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ben zelf niet zo van de heren. Ben je geïnteresseerd in een paar foto's, dan kan je er zelf over oordelen :rolleyes:
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  4. Victor-J

    Victor-J New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    17
    Erg leuke race-avond gehad!

    Kwalificatie top gereden, 2e startplek bij de eerste race, helaas een klein foutje waardoor ik op de 3e plek geëindigd ben, maar tevreden.
    Tweede race was drama. Prima start, maar net op het verkeerde moment achter een groepje in de 3e bocht. Resultaat 3 plekken kwijt. Vervolgens paar bochten verder wederom op de verkeerde plek, kwam een slippende Megane tegen en ik sta omgekeerd in het gras. Vervolgens maar een soort van inhaalrace gereden.
    Derde race vervolgens zoveel fouten gemaakt. Hebben mensen een slowdown, wil ik met een andere lijn eromheen, hup.. grindbak in. Merk ik toch dat wanneer ik af moet wijken van de lijn die ik gewend ben, ik PC2 niet lekker in de vingers heb.

    Vandaag bevestiging dat ik per 1 Maart kan verhuizen naar een grotere woning, dus kan de Playseat met Thrustmaster TX komen, eens kijken of het dan beter gaat! Al is de cup dan al wel afgelopen, maar wie weet wat er dan loopt.
     
    Jimmy J., JoranB92, MaxWV en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. MaxWV

    MaxWV Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik vond het erg leuk om mee te doen en ik probeer er komende race zeker weer bij te zijn! Ga even kijken hoe ik mijn verbinding kan stabiliseren, maar het lijkt erop dat ik gewoon overgeleverd ben aan de omstandigheden. In de eerste en derde heat werkte alles namelijk wel naar behoren. Ik merk dat ik toch nog wat skills tekort kom om de fanatiekelingen echt goed bij te kunnen benen, maar desalniettemin heb ik in de laatste heat mijn eerste positie redelijk kunnen handhaven. Helaas verloor ik op een gegeven moment mijn pace en merkte ik dat ik niet lekker in de 'flow' zat. Resultaat: plek 8. Toch niet onverdienstelijk voor de eerste keer denk ik. Ik kijk uit naar de volgende keer!

    @GoldPwnageNL erg mooie foto's! Gaaf om zo even terug te blikken.
     
    Victor-J, Rossi46, JoranB92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Wie reed in #54?
    Ik verwacht een uitgebreide excuusbrief en een kopie van de schoonmaakfactuur voor vanmiddag 16.00 uur in mijn inbox. Daarnaast eis ik van de raceleiding ook een tegemoetkoming van 50% van de behaalde punten tijdens de afgelopen race, die er met mijn auto behaald zijn. Mijn materiaal, mijn punten!
     
    hillss vindt dit leuk.
  7. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    @MaxWV nog iets gevonden op je internet verbinding? De lag was soms behoorlijk extreem.;)_O_
     
    MaxWV vindt dit leuk.
  8. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Raceday!!! En als ik zo na buiten kijk komt het aardig overeen met de weersverwachting van vanavond. Niet cool!!! Ik heb een hekel aan regen!!!!

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik heb de startpost/briefing nog niet eens gelezen. Maar als ik regen hoor, word ik gewoon een klein beetje nat (van mijzelf, niet van de regen). :D :D :D
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  10. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608


    Ingame Datum: 01-05-2018
    Qualif: 11:00 uur; Clear
    Heat 1: 12:00 uur; Clear --> Clouded
    Heat 2: 13:00 uur; Light Rain
    Heat 3: 16:00 uur; Heavy Rain --> Rain/Fogg

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  11. JoranB92

    JoranB92 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    8
    Yessss ik ben er bij!
     
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ohjee. Multiple weather slots in een volle online lobby... Ik ben er klaar voor, maar ben bang dat Project Cars 2 dat nog niet is.
     
    hillss, MaxWV, HRT WietHoK NL en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. MaxWV

    MaxWV Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik ga eens kijken wat het effect is van het aansluiten van een internetkabel. Zou als het goed is stabieler moeten zijn dan de draadloze verbinding, maar ik kan niets garanderen helaas. Internet in het ouderlijk huis kent z'n ups en downs. Nadeel van landelijk wonen denk ik. Volgende week weer op m'n kamer in Nijmegen dus dat zou hoe dan ook beter moeten zijn, maar ik ben benieuwd naar hoe de verbinding zich vanavond handhaaft!
     
  14. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Voor gaming heb je geen snel internet nodig, alleen maar stabiel. Met een bedraad thuisnetwerk moet je zelfs met de goedkoopste internetabbo's in Nederland prima kunnen gamen.
    De plek van mijn Xbox heeft een goed genoege wifi om 75 GB blu ray films streamend te ontvangen, maar toch ondervond ik lag spikes met gamen. Installateur laten komen om een kabel te trekken et viola, geen lag meer :)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  15. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Snel van WiFi af, dat is waardeloos! Les 1 voor online gamen.
     
    GoldPwnageNL en B Tender vinden dit leuk.
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Je videos bufferen zich en kunnen dus goed dipjes in de connectie opvangen. Voor online racen geldt dat uiteraard niet. :)
     
  17. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Was weer leuke gezellige avond.. Race 1 en 2 gingen voor mijn gevoel wel heel lekker.. In race 3 had ik al na 2 of 3 ronden rooie voorbanden.

    @GoldPwnageNL hier de clip dat ik race wel gewoon (lichte) bewolking had



    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Hahaha het gripverschil tussen jou en mij is echt insane

    Had onverwacht vrienden op bezoek trouwens die mijn nieuwe condo kwamen checken, was daarom 'plots' verdwenen.

    Al meld ik mij bij dezen ook af voor de volgende races. Geen zin om te oefenen en de woonkamer te verbouwen voor het stuurwiel om er volgens achter te komen dat de auto weer bugged is. Hopelijk is alles zondag wel normaal.
     
  19. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Leuk avondje. Helaas hele avond met traction control gereden, dat kostte in de regen helaas veel snelheid.

    Om nog even een wijze man te citeren:

     

Deel Deze Pagina