Hij noemt deze wolfenstein slechtste game van 2017, begin me toch af te vragen welke games hij allemaal gespeeld heeft.
De review van @Peter Bijl is dan ook een gevalletje even tegen de stroom ingaan, Wolfenstein II is een van de beste shooters van de afgelopen jaren. Hij heeft het over characters die uiterst irritant waren, terwijl dat een van de sterke punten was in deze game, deze karakters kwamen overtuigend over en de verhalen waren bijzonder om te horen. In de preview was Peter behoorlijk positief en kon hij niet wachten en de review ineens anders (?) , toch apart.. niet dat ik de reviews lees van Xbox World (wie wel?) maar dankzij jullie was ik toch wel benieuwd.
Meneer @Peter Bijl heeft nu zijn online activiteit uitgezet op zijn profiel. Meneer leest dus zeker mee en helaas reageert hij niet als redacteur van dit forum.
Klopt, maar als je een dermate negatieve review schrijft die ook nog eens flink afwijkt van de publieke opinie over de game, dan kan je wat tegengas verwachten. Dat de reviewer daar niet op wil reageren is zijn goed recht, maar dan laat ie zich wel kennen vind ik.
Je hebt mijn zwaard. En mijn boog, maar niet mijn Peter. Sorry @Jorrie , we zijn net zo lekker bezig nu.
Zwangerschappen zullen ook wel ongewenst zijn volgens hem, gezien de screen die hij in de review gebruikt, ga ik er vanuit dat die echt alles ''kut'' vind aan de game. #flauwemodesoff.
Daarover gesproken, die scene met Anya, was echt zo lomp maar episch! (jullie weten allemaal welke scene dat is) @Peter Bijl even maar taggen hierin, kan zomaar zijn dat hij niet eens op de hoogte is van deze discussie over zijn Wolfenstein II review. @Peter Bijl @Peter Bijl voor de zekerheid.