Heren de eindstand van de AM cup is in beeld.
GoldPW deed zijn GT eer aan!, gefeliciteerd! !!
BTender ondanks zijn niet meewerkende stuur/PJC2 settings, netjes 2e
en ROOKIE of the YEAR op plek 3……,
Victor JANSENNNNNN!!!!
Respect!!
Ook Max en Untouched, leuk om jullie erbij te hebben en wees welkom bij alle cups die georganiseerd worden.
Ikzelf had heerlijk gereden (ja zelfs ik kan Kimi zenuwachtig maken met wat extra oefenen ). Een podiumplek zat erin totdat in ronde 15 alles mis ging. Helaas moest ik 4x pitten voordat ik eindelijk 4 juiste sloffen eronder had (1x geen banden, 2x weer geen banden, 3e x wets en daarna de gewenste slicks). Vervolgens 4 minuten verloren en heb ik m uiteindelijk in ronde 20 aan de kant gezegd. Balen, maar erger vind ik nog dat ik daarna nog gechecked heb of de juiste strategie was opgeslagen……en dat was helaas wel zo, dus ook daar is een issue met PJC2 . @HRT WietHoK NL hokje, ik heb tijdens de race in ronde 14 gechecked of de juiste pitstop geselcteerd was, toen constateerde ik dat die "versprongen" was naar de Hockenheim (wets) pitstop strategie. Wat in principe al gek was want die strategie had ik definitef verwijderd. Ik heb toen opnieuw de Algarve strategie, dat was dus (4 slicks vewisselen voor 4 nieuwe slicks) geselecteerd....... heb jij toevallig ook tijdens de race, voor je eerste pitstop, je strategie opneiuw geselcteerd of on the fly het e.e.a. aangepast ????
Moest nog wel even lachten om de paniekaanval die zich van GoldPW meester maakte toen ik voor m de pit uitkwam op p1. Gelukkig voor hem kwamen de geruststellende woorden “ik moet nog een keer de pit in” van deze senior snel……., wel jammer van de tijd die ik erin gestop had. Helaas nu weer aan het werk dus geen extra tijd maar ik heb wel zin in Bathurst.
Volgende week woensdag nog geen nieuwe cup. Even een weekje rust.
Cheers!!
Laatst bewerkt: 11 jan 2018