1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Sign-up] EU Megane Trophy AM cup [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 24 nov 2017.

  1. MaxWV

    MaxWV Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik vond het erg leuk om mee te doen! Een volgende cup ben ik er zeker weer bij. Dan probeer ik alle races mee te rijden zodat de einduitslag voor mij ook wat representatiever is, haha!

    Deze endurance-race leek me heel erg leuk, zeker nadat ik in de kwalificatie op de zesde plek mocht starten. Daarna ging echter alles mis... Na een touché in de eerste serie bochten spinde ik van de baan af en kon ik vanuit de achterhoede beginnen met het aansluiten. Dat ging wel goed, alleen ik pushte 'm net wat te hard waardoor ik penalty na penalty in m'n schoenen geschoven kreeg. Dat leverde wat frustratie op waardoor ik m'n pace ook verloor. Uit boosheid stampte ik 'm toen maar bij de eerste de beste gelegenheid de pits in, in de hoop met verse banden wat tijd goed te maken. Tevergeefs, want doordat ik plankgas de pits in reed werd ik gediskwalificeerd vanwege het feit dat m'n 'pit entry' veel te snel was. Toen werd ik pas écht razend, want ik dacht dat het spel dit allemaal automatisch zou regelen en je automatisch zou afremmen. Erg zonde dat ik daardoor de race niet uit kon rijden. Lesje voor de volgende keer!
     
    JoranB92, Victor-J en B Tender vinden dit leuk.
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Hebben we allemaal wel een keer gehad hoor:)
     
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Vanavond testen?
     
    hillss, DutchOwnage en Kimi NL vinden dit leuk.
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik ben voor!
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  5. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik kijk wel ff wat ik doe.. Denk dat het weer een rustig avondje gta gaat worden. Ben niet helemaal fit deze week.. Momenteel weer de griep op bezoek

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  6. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Heb ruim anderhalve week last van die ***griep gehad. Was een hardnekkige deze keer. Maar bij genoeg animo kom ik ook wel ff kijken vanavond.
     
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ja godver, ik heb nu die ***griep.
     

Deel Deze Pagina