Je hebt dat wel eens hE dat je in de zomermaanden super vieze natte zweethanden hebt van het spelen. Mijn vraag is :Hoe maken jullie nou je controller grondig schooon?Ik vind het zekers niet lekker als je hem NIET schoonmaakt. Je moet is voor de gein bij je thumstick kijken hoe ranzig het is wat daar onder zit. zelf maak ik hem schoon met keukenrol.[eerst nat dan droog] Iemand een betere truuk?
Alcohol is denk ik veiliger dan water en het gaat dus echt alleen om de buitenkant? heb ik eigenlijk nog niet gedaan, maar ik zie nergens wat zitten (ook niet onder de thumbstick...) volgens mij speel ik niet genoeg
Je handen schoonmaken voor het gamen; Bij het Kruidvat kan je daar mooi spul voor kopen, soort desinfect (met alcohol) erin. Soort gelletje, werkt goed.
Ik heb het is op xbl gevraagd om wat te doen hiertegen, maar niemand deed ze controller schoonmaken. Sommige hadden ook van die smerige [net stoffige] vlekken bij de thumstick.Dat is als het goed is opgedroogd zweet. AHhhhhhhhh dit word een vieze discussie
die ps1 controllers werden altijd helemaal smerig in die groeven, wat je er minder makkelijk uit kreeg, vind de zwarte kleur dan ook wel fijn
Je kan ook plastic zakjes om je controller doen Dat hadden we weleens gedaan bij een vriend van me. Maar ik hou nogal van clean dus ik maak hem grondig schoon met Glas-Sexxxxx... Ook mijn Xbox met Glassexxxx. Die controllers die worden er helemaal nieuw van. Je kan ook van dat homme kopen (een soort handen wassen zonder water).
Bij mij is ie eigenlijk alleen vies door stof. En als ik zweetpoten krijg wissel ik gewoon van controller (nadat ik me handen ff heb gewassen natuurlijk )
Ik heb voor het schoonmaken van groeven en andere moeilijk bereikbare plekken een oude tandenborstel. Die gebruik ik bijv. om dat gedeelte rondom je thumbstick schoon te maken. Het werkt echt perfect om stof uit groeven te verwijderen etc.... Probeer het maar eens....
Ik doe die groeven altijd met een speld, werkt ook erg goed. Het jewel en de rest neem ik af met zo'n brillenpoetsdoekje.
waarom schoonmaken? ik heb hem nog nooit hoeven schoonmaken (misschien zit ie wel vol kwijl, zweet, bloed en tranen... maar ik kijk nooit naar mn controller
Ik draai hem om het half jaar open en dan duw ik alle niet elektronische delen gewoon in de afwas. Meestal speelt ie daarna ook weer een stuk beter, en reageerd ie veel soepeler
ja, dat kan ook natuurlijk ik wist niet eens dat dat kon (dwz schoonmaken op deze manier) maargoed als ie echt te vies wordt, gewoon met keukenrol denk ik dan