Gewoon L1, rechterpookje naar het item en klikken met rechterpookje....geen pijltjestoets voor nodig.
Thanx man.. is dat gewoon in de standaard instelling of moet ik daarvoor nog wat veranderen in de instellingen?
Daarvoor moet je in settings ergens type 2 aan hebben staan voor Radiant menu dacht ik. Eerste type is omslachtig (daar moet je het pookje weer snel loslaten)
Ja heb het geprobeerd en het scheelt een hoop tijd idd. Sws werkt het veel fijner dan item zoeken rechtsonderin en dan selecteren..
Je kan als je in je item pouch bent en op driehoek drukt ook je items in de balk op eingen volgorde zetten. Dat scheelt nog meer tijd imo ^^. Ik heb niet altijd veel tijd maar net wel first try rathalos neer! Intens gevecht en met bow gedaan. Die bevalt me nu eigenlijk wel!
Die faints kan ik me niet meer druk om maken eigenlijk. Ben al lang blij als ik zo’n kreng down heb! Net ook first try diablos neer! 2 faints ook maar wel neer!
Diablos was wel echt een bitch maar toch heb ik meer moeite gehad met great girros. Daar vecht ik uit principe gewoon niet meer tegen
Ik blijf zelf moeite houden met Black Diablos de rest gaat me steeds makkelijker af. Vooral sinds ik ben over gestapt naar de Longsword met Blast Damage.
Ik ben begonnen met insect glaive en toen de hamer. Gister ben ik overgestapt naar de boog en het is zo fijn daar mee te spelen. Vooral tegen vliegende draken etc. Ik heb denk ik eindelijk het wapen gevonden waar ik mee verder ga. Tot nu toe ook op een na alle monsters eerst solo gedaan voordat ik ze ging farmen in mp. Die legiana? Wilde niet echt lukken in het begin. En nu doe ik die met mijn vingers in mijn neus haha. Zo mooi om te zien en voelen oe je steeds beter word in dit spel
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar het duurde bij mij zo'n 4 Zorah-missies voordat ik er achter kwam dat je de kanonnen kan bijdraaien. Echt...
B of cirkel terwijl je naast het kanon staat. Zorah en de eindbaas zijn ontzettend saaie bazen. Veels te oldskool zogenaamd episch, maar je hebt amper invloed op het gevecht. Gelukkig niet de norm, want de ai van de monsters maakt deze game juist zo goed voor mij. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk