1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat zal wel, maar op de 360 kwam ik ook niet verder dan missie 25 en dan moet je er nog 17 geloof ik.

    Ik wil het best nog wel weer eens een kans geven, maar omdat ik al de volle pond heb betaald toen voor de 360 versie, zou ik het zonde vinden nu nog eens een bedrag als dat van GTA neer te moeten tellen.

    Ik denk dat ik straks wel Andromeda aanschaf, verwacht niet dat die de komende maanden nog veel verder in prijs omlaag gaat en EA acces doe ik niet, daarvoor game ik veel te weinig.

    Ik had wel begrepen van een post van @Hybrid geloof ik, in het desbetreffende topic destijds, dat Andromeda wel sterk verbeterd was. Het is uiteindelijk ook het gezeur rond de ontwikkeling wat de game aardig de das omdeed, niet de game zelf. Die is vooral gericht op verkennen, het enige jammere is dan het verhaal, maar ik denk me daar wel overheen te kunnen zetten.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Tldr: ik kwam niet verder met gta v, mass effect andromeda mss ff oppikken als ie in prijs zakt want die schijnt wel verbeterd te zijn
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Christmas sale.

     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Titanfall 2 en Mass Effect Andromeda beide 10 dollar deze week.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina