1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Kingdom Come: Deliverance

Discussie in 'Games' gestart door Barbabravo, 6 feb 2016.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ja vind ik ook. Plus dat je karakter in het begin ook echt slecht is en niet zomaar even leert zwaardvechten e.d. Daardoor zijn de eerste 5-6 uurtjes wel lastig en snap dat veel gamers daar de game op beoordelen gezien andere RPG's dat toch heel anders doen, maar dat onderscheidt de game wel en voelt nu na een uur of 10-12 echt al fijner aan omdat de wereld intern klopt qua logica.
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  2. Jop93

    Jop93 Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik was bij de quest dat je dat bandit camp moet aanvallen. Ik mertke dat ik zwaar underpowered en undergeared was waardoor het mij niet lukte om de quest te voltooien. Dit kwam volgens mij omdat ik mij vooral op de hoofdverhaallijn had gefocust omdat ik er net lekker in zat. Ook had ik mijn skills niet echt getraind.

    Toch maar besloten om een nieuw spel te starten en met de kennis die ik nu heb van de game en zijn mechanics geniet ik er veel meer van.
    Ben net met Hans Capon wezen jagen en nu ga ik door tot ik bij de quest Ginger in a pickle ben en daarna ga ik verder met sidequests en ook meer skills trainen.
     
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb die sidequest gehaald door met pijl en boog te beginnen tegen maximaal twee bandieten tegelijk. Met twee pijlen leggen ze wel het loodje en soms geven ze na 1 pijl al op. Alleen gevecht met de captain van het kamp duurde wat langer en legde ik het nog bijna af omdat zijn armour zo goed is.
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hans kan een enorme lul zijn, maar diep vanbinnen is het een schat van een vent...
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Begin van de video gaat over deze game.

     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    1.3 komt volgende week vermoedelijk al, met verbeteringen aan het lockpicken en het save systeem. Damn, dat is snel. :eek:
     
    Jop93 en Barbabravo vinden dit leuk.
  7. Jop93

    Jop93 Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben er ook achtergekomen dat ik met een mace of morgenster fijner vindt vechten dan met een zwaard. Ook tegen enemy's die geen plate armor hebben.
    Hebben jullie nog tips om archery snel te trainen?
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inmiddels heb ik de intro ook gehad. Damn, dat is nog eens een verhaal vertellen zeg. Lip sync is kut, maar die hele beleving van het verhaal, diepe buiging richting al het personeel van WHS.

    Vechten heb ik een beetje door, denk dat het met een zwaard of ander melee wapen nog wel gaat lukken, maar hoop straks ook mijn boogschieten te gaan leren, want het idee om als zwakkere een sterke tegenstander neer te halen met een pijl door zijn hoofd klinkt ook wel goed.

    Deze game loont echt als je er moeite in investeert, pareltje.

    Klein vraagje nog voor mensen met de SE van de game: Hebben jullie die code ook gebruikt voor armor en zwaard en heeft dat wat nut voor je vooruitgang in de game?
     
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    op afstand schieten met de boog op vijanden doe ik door eerst met het puntje (zonder wapen) op de tegenstander te gaan staan en dan zonder te bewegen te switchen naar de boog, zelfs dan moet je de sway van de boog nog goed timen om op enige afstand iemand te raken maar dit is wel de makkelijkste manier.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt, maar het boogschieten in deze game lijkt me nog pittiger dan het zwaardvechten als je er echt een kunst van effectiviteit van wil maken.

    Heb een aantal avonden aan boogschieten gedaan, dat is met een beetje instructie een stukje makkelijker dan in games, al heb je de regel dat je binnen 7 seconden na aanleggen moet schieten.

    Op dat moment heb ik toch liever boogschieten in games, wil gewoon de tijd kunnen nemen voor een perfect schot en daar past die 7 seconden regel niet bij in. Is ook alleen in competitieverband, maar zonder die regel is toch prettiger, zeker in games.

    In andere games gebruik ik zelden of nooit een boog, want kan dat nooit echt onder controle krijgen. Ben meer een melee man en dan het liefst een schild en zwaard. :)
     
  11. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Boogschieten is moeilijk ja maar maar ook daar word je wel steeds beter in (ook als je skills omhoog gaan helpt). Als je iemand vol in zijn gezicht raakt is een pijl vaak wel dodelijk :)

    Zwaardvechten gaat bij mij nu ook steeds beter. Waar ik eerst maar wat random zat te slaan en soms per ongeluk een aanval blockte, kan ik nu al beter timen en beter aanvallen (bewust) afweren of ontwijken. Tof!

    Ik gebruik het meeste ervan zelf niet maar zeker voor in het begin is het erg goede armor ja. Of het echt nut heeft... in het begin is goede (plate en mail) armor nog erg duur en dan is dit een goedkoop alternatief. Dus zo bekeken is het nuttig. Van de andere kant draag ik het zelf niet (behalve de schoenen volgens mij) en doe ik het met de armor die ik vind, jat en koop, en dat vind ik toch net wat leuker :)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nog wel nieuwsgierig naar waar ik de armor van de SE code kan vinden? Word die gelijk geleverd in de inventory, of moet je naar een bepaalde kist in een bepaalde plaats?

    Ik heb net de intro gehad, maar ik wil nog niet te snel en te ver met de game, vandaar even mijn vraag over die armor code van de SE versie.
     
  13. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Die armor moet je vinden via vijf schatkisten verdeeld over de wereld (wel vooral gedeelte van de wereld waar je als eerst komt volgens mij). En die vijf kisten vind je door middel van vijf schatkaarten die in je trunk (de opslagkist die staat bij je bed bij de miller/in een random tavern) verschijnen als je de code hebt ingevoerd in de Xbox Store.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Laat maar zitten dan, ben al door de intro heen en kan zo te lezen beter gewoon doorspelen. :+
     
  15. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Het is goede armor hoor, met goede stats. En ik dacht dat er ook wel wat andere dingen in zaten maar ik weet zo even niet meer wat (:
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Snap ik, maar beetje teveel gedoe om het bij elkaar te krijgen. Ik zie wel wat er verder nog op mijn pad ligt. Uiteindelijk is het een redelijk setje en is er beter in game zelf te krijgen. Dan maar de moeilijke manier van een goede armor en wapen set. ;)
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  17. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik heb gisteren gekeken in de kist in het huis waar je begint. maar er zaten alleen maar spijker, verband en nog iets anders in. maar geen armor. of is dat de verkeerde kist.
     
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Je bedoelt de kist waar je het spel begint in Skalitz? In het huis waar je ouders wonen? Want dat is de verkeerde kist. Je vind de schatkaarten in de de kist waar je komt als je de intro hebt gehad, bij Miller Peshek in Rattay. En daarna kun je in elke tavern diezelfde kist openen als je daar een bed huurt.
     
    heuft vindt dit leuk.
  19. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ah.. ok thnks. ben namelijk net pas uit Skalitz. dan kan ik nu rustig zoeken naar de kist.
     
  20. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja die trunk krijg je pas als je in Rattay bent, na de intro credits. Nog even verhaal doorspelen dan komt dat vanzelf :)
     

Deel Deze Pagina