1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Schoonmaken van je controller

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boessie3, 23 aug 2003.

  1. JoNieuw

    JoNieuw Wazzup!

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie niets vies omdat ie zwart is. Bij de zilveren controller van de Gamecube zie je soms hele zwarte vlekken.
     
  2. Dat is denk opgedroogd zweet! :9
     
  3. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo begint dat altijd, eerst krijg je van die zwarte vlekken, en begint ie langzaam helemaal weg te rotten:+
     
  4. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Niet echt vaak. Als ik bijv. moet wachten in Halo wrijf ik eventuele plekjes van de controller af. En om de zoveel tijd een grote schoonmaak, om de twee maanden denk ik. Ach als je hem goed onderhoud hoeft dit helemaal niet.
     
  5. Littleynot

    Littleynot Not so little anymor

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel er vrij veel mee en als ik niet speel dan is het wel een van mijn vrienden en dan gaat ie echt stinken ,en speelt ie gewoon niet meer soepel genoeg. Dus ieder half jaar. En als je alleen de buitenkant doet dan doet ie het nog k*t
     
  6. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    ik gebruik de thumbsticks niet maar de vierpuntdruktoets is ook smerig aant worden.
    Als ik dit zie dan veeg ik et gewoon weg met een doekje ofzo.
     
  7. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt mij dat als je de thumbstick niet gebruikt dat ding helemaal snel vies word.
     
  8. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak um NOOIT schoon. Kep een groene paddestoel op mn controller laten groeien. Das best handig. Want ik gebruik um als derde thumb stick 8) (tip)
     
  9. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Helpt het om je controller open te maken en hem dan schoon te maken? Is dat niet slecht? En speelt ie dan echt beter?
     
  10. Tivoli

    Tivoli Ubersoldier

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik maak hem af en toe open en wrijf de meeste ranzigheid een beetje weg met een oude tandenborstel...

    dan steek ik alles in warm water voor schoon te krijgen, buiten de plaat natuurlijk; maar al de rest gaat er gewoon in, laten drogen en je kan weer in elkaar steken...

    maar het enige minpunt is dat de 2 trekkers vastgemaakt zijn op de printplaat, dus die kan je niet inn het water steken...die kan je met een nat, of beter vochtig (niet nat) doekje gewoon schoonwrijven hoor...

    als ie dan weer in elkaar zit speelt die in alle geval stukken plezanter omdat je hem net met zoveel liefde behandeld hebt :)
     
  11. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt. Ik ga hem nu dan eens ff een grote wasbeurt geven :).
     
  12. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb je wel eens naar je muis of je toetsenbord gekeken?
    Doen jullie die ook in de afwas?

    Waarschijnlijk xbox ik te weinig... mijn controllers zijn helemaal fris :p
     
  13. little_muppet

    little_muppet Kirby!!!

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik maak hem op dezelfde manier schoon als jij:D
     

Deel Deze Pagina